PDA

Bekijk Volledige Versie : Klein hostingbedrijfje te koop



Anoniem
25/10/06, 21:43
Beste lezer:

Ergens derde kwartaal 2005 ben ik een hobbyproject begonnen: superhoster.nl

Momenteel heb ik het zo verwaarloosd, dat het bestelsysteem niet eens meer werkt en de automatische facturatie niet meer gebeurd.

Ik verkoop het voor de omzet van 10 maanden: € 50,00 (afgerond)

www.superhoster.nl

Inclusief domeinnaam. Indien je hem wil hebben, inclusief website. Biedingen op email: info@networkingsforce.net

Geert-Jan
25/10/06, 21:47
wat wil je nu, € 50,00 of biedingen??
€ 50.00 wil ik je zo wel geven, daarna stopt het....

Komto
25/10/06, 21:49
Zitten er klanten bij?

Sander-
25/10/06, 21:50
Hoeveel klanten?

Anoniem
25/10/06, 21:54
het bedrijfje staat met een paar klanten te koop voor 50,00. wanneer serieus, krijg je extra details over het genoemde mailadres.

Geert-Jan
25/10/06, 21:56
het bedrijfje staat met een paar klanten te koop voor 50,00. wanneer serieus, krijg je extra details over het genoemde mailadres.

heb je toch € 50,00 geboden??? Zal je zo wel ff mailen....:)

Anoniem
25/10/06, 22:06
mensen, ik heb zojuist een bod gehad van 100,00 euro.... Dus indien je nog steeds interesse hebt, zul je meer moeten bieden.

Geert-Jan
25/10/06, 22:17
HuH??? Je krijgt net mijn gegevens, en dan ga je het nu verhogen????
Lekkere laaielichter ben jij :(

Als jij dat wil, doe ik er wel aan mee hoor, maalt mij niet uit...

Beste mensen, het gaat om 2 klanten, met 1 domein en 1 subdomein, that's all......

Mijn bod geldt bij deze niet meer, als jij het kan, mag ik het ook.....

Anoniem
25/10/06, 22:20
onder voorbehoud verkocht

topic kan dicht

janneman
25/10/06, 22:41
Dat lijkt me niet.
Je zet iets te koop voor 50 euro en opeens veranderen de voorwaarden?

Anoniem
25/10/06, 22:56
ik kan het bod bewijzen middels het door mij ontvangen emailtje. Indien een moderator dit van mij wil hebben, kan hij het inclusief mailadres krijgen.

Inmiddels is er een factuur uitgegaan en is het dus definitief verkocht.

AlfaHosting
25/10/06, 23:05
Zeer vreemde onproffesionele manier van werken. Geen reclame voor je bedrijfje.

janneman
25/10/06, 23:33
Ik vroeg niet om een bewijs van het bod, ik zeg dat je iets te koop zet voor 50 euro en het vervolgens niet verkoopt aan degene die de vraagprijs biedt.

Als iemand er later 100 euro voor biedt doet niet terzake, dat had je moeten bedenken voordat je die 50 euro bedacht.
Als je niet levert voor de geboden vraagprijs, dan bewijs je simpelweg dat je 100% onbetrouwbaar bent.

Geert-Jan
26/10/06, 07:47
Niets aan toe te voegen.....
De mail die ik van je kreeg met dat bod doet er niet toe, hierboven is nogmaals duidelijk gevraagd wat je wilde, € 50,00 of biedingen, wat je zelf bevestigend hebt beantwoord.

Denk er wel aan dat je hiermee dus i.d.d. negatieve reclame opbouwt voor registreerhet.nl

Zaken doe je dus niet met oogkleppen op. Succes met je verkoop verder....

AlfaHosting
26/10/06, 08:13
Ik vroeg niet om een bewijs van het bod, ik zeg dat je iets te koop zet voor 50 euro en het vervolgens niet verkoopt aan degene die de vraagprijs biedt.

Als iemand er later 100 euro voor biedt doet niet terzake, dat had je moeten bedenken voordat je die 50 euro bedacht.
Als je niet levert voor de geboden vraagprijs, dan bewijs je simpelweg dat je 100% onbetrouwbaar bent.

Klopt helemaal, misschien zou men dergelijke verkopen stilaan aan een paar regels moeten opleggen. Zo zie je hier tientallen bedrijfjes te koop staan waarbij de topicstarter vaak niet eens reageert als je mailt of waarvan niemand de afloop kent. Zich houden aan wat men aanbiedt en ook de verkoop sluiten en bekend maken zou een minimum verplichting moeten zijn.

stuventure
26/10/06, 12:17
Wat het exacte bod tot nu toe dan?

ShowU
26/10/06, 12:20
voor zover ik het begreep is het verkocht voor 100 euro

hostb
26/10/06, 15:50
Ik snap niet waarom de TS zelf niet reageert, maar de TS heeft het domein verkocht aan de gene die het eerst de vraagprijs heeft geboden per mail.
Weliswaar noemt hij hier een bod van €100,-. Echter is hij er zelf waarschijnlijk ook achtergekomen dat dit niet de bedoeling was.
Koper is eerder geweest dan Geert-Jan.

Ik hoop dat dit de zaak een beetje duidelijker maakt.
En wellicht de TS ook in een beter daglicht zet.

Geert-Jan
26/10/06, 15:57
Ik geloof niet dat jij hem helemaal hebt gevolgd, maar goed.....

Hij vraagt per mail mijn gegevens daar ik de eerste was, daarna plaatste hij hier de mededeling dat er een hoger bod binnenkwam.
En ook ik heb mails liggen..........->|

hostb
26/10/06, 16:07
Ik zal me er maar niet meer mee bemoeien..

Anoniem
26/10/06, 17:11
verkocht voor vraagprijs aan de eerste persoon per mail: Hosting BB

janneman
26/10/06, 17:13
Typisch: eerst is Gert-Jan de eerste en nu opeens Hosting BB?
Heb je je klok een paar dagen te vroeg op wintertijd gezet?

Sander-
26/10/06, 17:21
Het gebeurd niet vaak dat ik het met je eens ben Janneman, maar nu toch wel degelijk ;)

Het is ronduit belachelijk om op deze manier een loopje te nemen met de regels. En dit is ook zeker negatieve publiciteit voor zowel jouw bedrijfje/domein als voor de koper.

Ik vind persoonlijk ook dat hier regels voor moeten komen op WHT, want het is al vaak zat gebeurd dat een verkoper ineens biedingen wilde hebben wanneer hij erachter kwam dat mensen toch we lheel geintresseerd waren.

Geert-Jan
26/10/06, 18:12
Bekijk deze eens..... :rolleyes:

Linkje :: superhoster contact gegevens (http://www.superhoster.nl/contact.htm)

Contact

Superhoster.nl
Vaart NoordZijde 54
9401GN Assen
Info@superhoster.nl
www.superhoster.nl

kvk: 04078067
btw: NL1946.28.966.B01

Giro: 4118125 t.n.v. HostingBB te Assen


© 2006 Superhoster.nl - Superhoster.nl is een onderdeel van HostingBB

->| ->| ->|

hostb
26/10/06, 18:21
Ik begrijp de commotie niet helemaal. Ik heb direct gereageerd(mail) op TS en omdat ik al klant ben is het direct op naam gezet. Hij geeft zelf aan dat ik daarmee de eerste was. En dus niet Geert-Jan zoals hij oppert. Daar ben ik vanuit gegaan.

Omdat Geert-Jan er blijkbaar erg mee zit wil ik best met hem om de tafel(spreekwoordelijk gezien dan ;) ) om het recht te zetten.
Ik wil niets met deze narigheid te maken hebben.

Geert-Jan
26/10/06, 18:52
Mwa, ik zit er echt niet mee hoor.... het verkrijgen / opkopen van een domeinnaam is een sport / hobby. Hierbij neem je wel eens een gok, zoals nu, door gelijk de vraagprijs te bieden.
€ 50,00 meer of minder lig ik echt niet wakker van....

Ik vind het alleen verdomde onsportief als ik een mail krijg waarin mijn gegevens worden gevraagd, ik ze terug mail, dan even niets hoor, en dan hier op het forum moet lezen dat het niet doorgaat want blabla bla xie hierboven.

Naast de forumregels zijn er ook morele / menselijke regels. En als je die aan je laars lapt, kom je jezelf nog wel eens tegen...... Ook Michel...

Blijkbaar zegt hij dus 2 keer dat we de eerste waren....

Het ging mij om de sport, het is netjes van je dat je de tafel wilt opzoeken, maar laten we dat dan doen met een pot bier :) en niet met dit domeinnaampje ....

Amen.....

hostb
26/10/06, 19:00
Ik wil geen problemen hiermee. Laat staan vijanden creëren!
Vandaar dat ik het zeg.
Even goede vrienden dan maar..
Overigens is Tilburg best ver van Assen dus moeten we de tafel maar ergens halverwege opzoeken denk ik ;)

Anoniem
26/10/06, 22:43
Aan iedereen,

Alle geïnteresseerden hebben dezelfde een mailtje gekregen met het feit, dat het is verkocht.

Om geen nieuwe geïnteresseerden te creëren, heb ik het z.s.m. op WHT gezet, vervolgens heb ik alle mensen meteen bovengenoemde mail gestuurd.

Ook het bod van € 100,00 is door mij afgewezen.

AlfaHosting
26/10/06, 23:06
Aan iedereen,

Alle geïnteresseerden hebben dezelfde een mailtje gekregen met het feit, dat het is verkocht.

Om geen nieuwe geïnteresseerden te creëren, heb ik het z.s.m. op WHT gezet, vervolgens heb ik alle mensen meteen bovengenoemde mail gestuurd.

Ook het bod van € 100,00 is door mij afgewezen.

Dat maakt het nog erger ... enige eerlijke ding dat je kan doen is het voor 50 euro verkopen aan de EERSTE bieder.

Citruz.
26/10/06, 23:09
Kijk dan voor de volledigheid ook even in de google-cache:

Contact

Superhoster.nl
Elisadonk 248
4707ER Roosendaal
Info@superhoster.nl
www.superhoster.nl

kvk: 20117920
btw: 155223690B01

Giro: 5246347 t.n.v. Networking's Force te Roosendaal

http://72.14.209.104/search?client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Anl%3Aofficial_s&hl=nl&q=cache%3Ahttp%3A%2F%2Fwww.superhoster.nl%2Fcontac t.htm&meta=&btnG=Google+zoeken


Bekijk deze eens..... :rolleyes:

Linkje :: superhoster contact gegevens (http://www.superhoster.nl/contact.htm)

Contact

Superhoster.nl
Vaart NoordZijde 54
9401GN Assen
Info@superhoster.nl
www.superhoster.nl

kvk: 04078067
btw: NL1946.28.966.B01

Giro: 4118125 t.n.v. HostingBB te Assen


© 2006 Superhoster.nl - Superhoster.nl is een onderdeel van HostingBB

->| ->| ->|

santema
30/10/06, 17:06
Een bedrijf voor 50 euro :D, moet niet gekker worden.