PDA

Bekijk Volledige Versie : Zoek een Pro Gameserver colocation in NL !!!



Switch0r
23/10/06, 18:20
Yo,

ik heb nu een server draaien bij leaseweb nr 1 ranking in nl :-)

game-monitor.com/search.php?game=cstrike&country=NL&order=grank

Maar ik heb een nieuwe server besteld en zou graag is een ander netwerk ( colocation ) proberen :) , of mss is leaseweb wel de beste ?
Heb weinig ervaring met andere netwerken.

Nieuwe server:

HP ProLiant DL140 G3
Intel® Xeon® 5050 dual-core Processor 3 GHz
4 MB (2 x 2 MB) Level 2 cache
4 Gb geheugen
Eén 36-GB Ultra320 niet hot-plug SCSI 15.000-rpm 1-inch vaste schijf
Windows Server 2003, Enterprise Edition

Voor Counterstrike 1.6 servers word die gebruikt.

Dus kan iemand wat pro game netwerk locations neerzetten hier (NL)

Mvg Switch0r ,

thx

Stewie
23/10/06, 18:29
WeDare netwerk :)

Even over het OS: "Windows Server 2003, Enterprise Edition", je kan beter Web Edition kopen, kan je hetzelfde mee, betaal je alleen 2000 euro minder voor ;)

Switch0r
23/10/06, 18:30
WeDare is dat die van flexgaming ?

Stewie
23/10/06, 18:31
WeDare is dat die van flexgaming ?
Flexgaming is één van de tientallen gamehosters in dat netwerk, is dus een klant van WeDare.

Neo123
23/10/06, 18:31
Je zou eens met gsh2 moeten praten !!! Hij is de gamemaster van wedare te Rotterdam. Dan zit je wel in Rotterdam of all places! Als je in amsterdam wil blijven raad ik je euroacces aan.Ik zit zelf met wat game servertjes in euroacces wat zeer stabiel en betrouwbaar is!

EDIT: TJONGE Stijn wat ben je er weer lekker snel bij!!! :)

jan post
23/10/06, 18:39
www.true.nl & www.proserve.nl

Switch0r
23/10/06, 18:40
En wat zijn de prijzen voor 1000GB traffic met colocation ongeveer

jan post
23/10/06, 18:45
Beste Switch0r,

Dat kun je hun beter zelf even vragen. Wij nemen namelijk een veel grote hoeveelheid af dus de prijzen liggen dan wat anders.

Denk er wel aan True & Proserve in het hogere segment van de hosting zitten dus de prijzen zullen wel wat hoger liggen. Deze 2 netwerken hebben zich de afgelopen jaren wel bewezen dus je weet wat je krijgt.

Met vriendelijke groet,

Jan Post

Neo123
23/10/06, 18:55
als je het nu over colocatie en mbits gaat praten plaats dan hier een bericht !!

http://www.webhostingtalk.nl/shared-colocated-dedicated-reseller-registratie-aanvragen/

Daar krijg je sneller een reactie!

swedendedicated
23/10/06, 19:07
Wat versta je onder nr1? uptime netwerk? aantal peers,transits? prijs? klantvriendelijkheid? Allemaal factoren die de 1 wel heeft en de ander niet.

JayvD
23/10/06, 19:22
Als je wat lijkt om in ProServe netwerk te EUNetworks te plaatsen laat het dan wete (PM). Zorg ik dat je in gesprek komt met een redelijk betaalbare partij in het fantastische netwerk. :)

(zie site van proserve voor informatie over het netwerk, uitermate geschikt voor gameservers (lage pings etc) en het netwerk wordt professioneel onderhouden)

Jeroentje
23/10/06, 21:26
Wij zitten zelf bij Grafix (www.grafix.nl) te Capelle a/d ijssel. Ik heb nog niemand van onze klanten horen klagen over Ping-problemen in nederland. Datacenter zelf is goed beveiligd en zover ik weet is de verbinding gewoon goed (naar de meeste peerings in NL). Ook UK-ers doen het goed op m'n eigen server.

Switch0r
24/10/06, 18:11
Ja ik krijg deze server gesponserd door een bedrijf en als da netwerk goed moeten er nog 40 servers bij voor dat bedrijf die me sponserd , zo weet die gast welk netwerk goed is , die sponser zorgt voor servers voor da bedrijf World-Wide , die gast (sponser) is een cs verslaafde in onze clan :p

WI-Hosting
24/10/06, 18:13
Ja ik krijg deze server gesponserd door een bedrijf en als da netwerk goed moeten er nog 40 servers bij voor dat bedrijf die me sponserd , zo weet die gast welk netwerk goed is , die sponser zorgt voor servers voor da bedrijf World-Wide , die gast (sponser) is een cs verslaafde in onze clan :p

Om even heel eerlijk te zijn: ik heb geen flauw idee wat je hier nou precies zegt.
Formuleer je verhaal even in goed nederlands, dan verstaan we je.

Dit is geen flame, ik begrijp serieus niet wat er staat :S (kan ook aan mij liggen)

tdw
24/10/06, 18:13
Ja ik krijg deze server gesponserd door een bedrijf en als da netwerk goed moeten er nog 40 servers bij voor dat bedrijf die me sponserd , zo weet die gast welk netwerk goed is , die sponser zorgt voor servers voor da bedrijf World-Wide , die gast (sponser) is een cs verslaafde in onze clan :p
Euh, wat staat daar nou precies?

Switch0r
24/10/06, 18:18
wacht ff tot ik nuchter kan denke lol

Serve-xs
24/10/06, 18:30
Eigenlijk is elk nederlands netwerk goed genoeg..

Zelf zit ik het liefst in:
- Euroaccess
- Proserve
- True
- Wedare
- leaseweb
- reasonnet

Cybafish
24/10/06, 18:37
Eigenlijk is elk nederlands netwerk goed genoeg..

Nou nee, het ene netwerk is het andere niet :)

BM-Solutions
24/10/06, 19:07
Zelf heb ik colo in het Easynet, Euroaccess, True, Proserve en Leaseweb gehad. Deze laatste zitten we op dit moment en ik moet zeggen naar alle tevredenheid.

Switch0r
24/10/06, 19:12
Daar zit ik ook nu :)

wsl zal ik en de sponser die nemen ook om er daarna 40 servers voor zen bedrijf op te zette.

Serve-xs
24/10/06, 20:17
Nou nee, het ene netwerk is het andere niet :)

Laten we zeggen dat de meeste netwerken dan toch wel goed genoeg zijn ;)
Dat hebben we te danken aan de AMS-IX lijn die bijna elk netwerk heeft.

Stewie
24/10/06, 20:18
Laten we zeggen dat de meeste netwerken dan toch wel goed genoeg zijn ;)
Dat hebben we te danken aan de AMS-IX lijn die bijna elk netwerk heeft.
Voor Nederland zeer zeker (tenzij de verbinding naar de ams-ix al over een brakke router gaat)
Voor het buitenland zie je veel verschil.

Switch0r
25/10/06, 18:03
We hebbe LeaseWeb gekozen :-)

thx all

JayvD
25/10/06, 18:09
We hebbe LeaseWeb gekozen :-)

thx all
Je wilt nieuw netwerk bekijken.... en je kiest voor LeaseWeb :huh: .

Zeker met je bezopen kop besloten. :W:

Stewie
25/10/06, 18:12
Je wilt nieuw netwerk bekijken.... en je kiest voor LeaseWeb :huh: .

Zeker met je bezopen kop besloten. :W:
Dit topic is zojuist een WHT klassieker geworden :lovewht: :W:

Switch0r
25/10/06, 18:24
mss dat ik ooit wel is nuchter word , wie weet

WI-Hosting
25/10/06, 18:28
mss dat ik ooit wel is nuchter word , wie weet

Blijf dan aub, voor ons, tot die tijd weg van WHT..

Bento
25/10/06, 21:12
Blijf dan aub, voor ons, tot die tijd weg van WHT..
hahahaha