PDA

Bekijk Volledige Versie : Automatische incasso's via internet (ipv telebankieren)



Erik
13/10/06, 12:57
Bij welke bank is het mogelijk om via internet alle bankzaken te doen? Ik zit nu bij de Postbank en daar moet ik met girotel inbellen. Bij de rabobank is het volgens mij hetzelfde verhaal (maar dan duurder).

Ik wil via internet incasso opdrachten kunnen doen zonder inbellen. Het inbellen geeft echt té vaak problemen.

NIS3
13/10/06, 13:02
ABN, SNS Bank

dreamhost_nl
13/10/06, 13:16
Ik denk dat je gewoon nog even geduld moet hebben.
Begin volgend jaar staat het bij de Postbank in de planning...
Da's minder werk dan een nieuwe bankrekening nemen met alle daaraan gekoppelde kosten...

Geen problemen hier overigens met inbellen... Wellicht iets hardwarematigs (modem)?

Erik
13/10/06, 13:17
De ABN is erg duur als ik het zo zie. De SNS bank trekt me wel. Precies wat ik zoek en minder duur, zo lijkt het tenminste. Iemand hier ervaring met de kosten van de SNS bank? En werkt het internet bankieren van de SNS een beetje lekker?


Ik denk dat je gewoon nog even geduld moet hebben.
Begin volgend jaar staat het bij de Postbank in de planning...
Da's minder werk dan een nieuwe bankrekening nemen met alle daaraan gekoppelde kosten...

Geen problemen hier overigens met inbellen... Wellicht iets hardwarematigs (modem)?

Ik gebruikte altijd een laptop en een infrarood modem op mijn mobieltje. Laptop stuk.. dus nu probeer ik het via m'n bluetooth verbinding op de pc. Dat wil allemaal niet echt. Binnenkort stap ik over op OSX (apple), dus dan is girotel zakelijk sowieso nog een groter probleem.

NIS3
13/10/06, 13:26
De ABN is erg duur als ik het zo zie. De SNS bank trekt me wel. Precies wat ik zoek en minder duur, zo lijkt het tenminste. Iemand hier ervaring met de kosten van de SNS bank? En werkt het internet bankieren van de SNS een beetje lekker?.

Internet bankieren van SNS Bank werkt heerlijk :).

Bullcat
13/10/06, 13:38
Ik zie net dat de Rabo ook incasso doet online.

Ik zal mezelf er ook eens in gaan verdiepen.

MaffeMuis
13/10/06, 13:40
Ik gebruik ook incasso rabo online,
werkt goed hoor :)

Dennie-DeTi
13/10/06, 14:31
Hier ook alles via internet bankieren van de rabobank. Automatische incassos en de gewone betalingen. Werkt perfect.

- Dennie

DutchTSE
13/10/06, 14:43
postbank komt inderdaad in de toekomst met incasso via internet bankieren, maar dat verhaal hoor ik al een jaar. Zit zelf ook te kijken hoe ik dit ga aanpakken, moet speciaal modem aanschaffen en een extra telefoonlijn aanvragen enkel voor het af en toe incasso invoeren.

almar
13/10/06, 14:46
Als je problemen hebt met Rotterdam, moet je even het nummer in Arnhem proberen.