PDA

Bekijk Volledige Versie : subdomeinnaam eigen www?



FTP-leek
11/10/06, 21:06
Hallo forumleden,

ik heb een vraagje. Ik heb een hosting pakket waaronder meerdere domeinnamen zijn opgenomen. Nu heb ik ondanks mijn zeeeeer geringe (:D ) ftp kennis toch mambo kunnen installeren op de ftp in de httpdocs map en de eigen index_html file erbij.

Mijn vraag zit eigenlijk nu bij de subdomeinen die ook in het pakket zitten. Deze zitten nu in de /subdomain map maar hoe kan ik van deze domeinnamen een compleet eigen site maken. Het is namelijk niet de bedoeling dat deze als subdomein.domein.nl worden gelinkt aan de hoofddomeinnaam.

Maar goed tot zover ging het goed maar nu dus de volgende stap->|

iemand die me op weg kan helpen hoe ik de subdomeinen als eigen www sites online kan zitten?????

VinceSTM
11/10/06, 21:22
dan moet je domeinen registreren, en de hoster vragen of hij die als nieuw domein wil toevoegen aan jouw pakket (als vhost)

dreamhost_nl
11/10/06, 21:48
Dit is eigenlijk meer een vraag voor de helpdesk van je hoster en is mede afhankelijk van welk controle panel er op de server draait of je dit zelf kunt doen.

Edoo[Media]
11/10/06, 21:58
Je kan mbv PHP opvragen welke domein er benaderd is, vervolgens kan je hem dan met header: redirecten... Als je voor deze optie wil kiezen, kan je me pm-en voor meer info;)

crazycoder
11/10/06, 22:14
']Je kan mbv PHP opvragen welke domein er benaderd is, vervolgens kan je hem dan met header: redirecten... Als je voor deze optie wil kiezen, kan je me pm-en voor meer info;)
Tsssss.. staan ook hier op het forum voorbeelden van.. dat hoeft dus niet per pm..