PDA

Bekijk Volledige Versie : Wie kent een goede winkelbouwer ?



Henky!
11/10/06, 16:01
Wij zijn op zoek naar een bedrijf dat voor ons een mooi winkelsysteem kan bouwen. En in plaats van te vragen naar aanbiedingen dachten we meer te hebben aan tips en referenties. Wie kan ons dus zo'n bedrijf aanbevelen of wie heeft er tips (desnoods via PB als dat hier niet mag).

Wat wij zoeken is een winkelsysteem dat overweg kan met meerdere talen, prijzen realtime vermeld in Euro en Dollar, data weggeschreven naar twee verschillende websites, nou ja, een iets complexer systeem dan normaal dus.

Alle aanbevelingen welkom!

dreamhost_nl
11/10/06, 22:13
osCommerce al 'ns bekeken?

Henky!
11/10/06, 23:46
Heb je onze vraag hierboven al eens bekeken? In het geval je lezen kunt natuurlijk (?).

We gaan dit niet zelf doen. We zoeken aanbevelingen / referenties van creatieve / professionele bedrijven die dit voor ons kunnen doen. In de Gouden Gids staan veel aanbieders maar we zoeken een winkelbouwer waarmee iemand goede ervaringen mee heeft.

Dus, als iemand goede suggesties heeft?

Ramon Fincken
12/10/06, 01:15
Geachte Henky,

ik heb twee mensen die u kunnen helpen bij uw project.
Twee referenties: custom scripting system123.nl en reprint.nl
OsCommerce kennis alsmede keurig scripten is aanwezig.

voor meer info zie ik graag uw reactie tegemoet.

mvg

Ramon Fincken

rvingen
12/10/06, 02:15
Hoi,

Wij van data030 maken voor diverse bedrijven web winkels,
als je intresse hebt in een van onze systemen met een CMS
kan je me een PM sturen.

Roy

dreamhost_nl
12/10/06, 13:00
Heb je onze vraag hierboven al eens bekeken? In het geval je lezen kunt natuurlijk (?).

Tsja, als je al zo reageert op enkel een suggestie, ben ik bang dat je naar verdere suggesties kunt fluiten... zielig...

crazycoder
12/10/06, 13:12
Tsja, als je al zo reageert op enkel een suggestie, ben ik bang dat je naar verdere suggesties kunt fluiten... zielig...
Hij vraagt een webbouwer. Niet hoe hij het eventueel zelf zou kunnen doen.

Zou alleen onszelf aan kunnen bevelen, maar ook DAT is niet wat hij zoekt ;)

Henky!
12/10/06, 13:43
Inderdaad, Crazycoder heeft de vraag wel gelezen. Bedankt trouwens voor alle tips. Maar mogen hier geen links geplaatst worden of zo? Ik zou graag ook website / portfolio willen zien. Voor mensen met interesse in een opdracht gaarne ook deze info, desnoods via PB.

En ook ben ik nog altijd op zoek naar referenties. Blije klanten die zeggen: Daar moet je zijn.

Alvast bedankt.

FSCJasper
12/10/06, 14:31
Referentie: www.spiritz.nl

Goede ervaringen mee, denk dat zij heus wel iets voor je kunnen betekenen.

Mark17
12/10/06, 15:06
Indien er een zakelijke relatie is mag er geen vermelding van worden gemaakt als ik de regels goed begrijp. Mogelijk kan een MOD hier duidelijkheid over geven.

FSCJasper
12/10/06, 15:19
Die regel is bij mij niet bekend. Mocht dat zo zijn, mag die post verwijderd worden.

Henky!
12/10/06, 15:59
Vervelende regel in dit geval:-) Maar stuur me anders even een PB.

Bedankt voor de tips tot zo ver. Wordt zeer op prijs gesteld.

FSCJasper
12/10/06, 16:08
Het bedrijf in kwestie is ook op dit forum actief, onder de naam SITE24. Raad je aan om hem een PB te sturen, om verdere misverstanden met de regels te voorkomen. :)

SITE24
12/10/06, 19:46
Ik heb je een PM gestuurd Henky. :)

Mark17
12/10/06, 21:13
Vervelende regel in dit geval:-) Maar stuur me anders even een PB.

Bedankt voor de tips tot zo ver. Wordt zeer op prijs gesteld.

Persoonlijk vind ik deze regel vaker een handycap (tips geven en ervaringen uitwisselen mag slechts beperkt volgens regel #5).

Een algemene tip is om in ieder geval eens om de tafel te gaan zitten om te bespreken wat wenselijk is voor er een contract word aangegaan en om voor het systeem het huidige vervangt met het personeel te spreken en uit te leggen dat er eerder werk bij komt dan verdwijnt (onrust onder personeel is het laatste wat wenselijk is).

Henky!
12/10/06, 22:17
Een algemene tip is om in ieder geval eens om de tafel te gaan zitten om te bespreken wat wenselijk is voor er een contract word aangegaan.

Dat is nou juist het probleem. We hebben al vaker met mensen van een 'jong en dynamisch bedrijf' (brrrr) om de tafel gezeten. Mooie beloftes, gelikte websites, prachtige contracten en daarna een boel ellende.

Vandaar dat ik hier ook met name om reacties van blije klanten vraag. De winkel die gebouwd moet worden vergt wat meer dan het louter inpassen van een standaard oplossing.

Het liefst dus een 'oud en ervaren' bedrijf:-)

Wie o wie? Met dank voor alle reacties tot dusver.

systemdeveloper
12/10/06, 23:44
Dat is nou juist het probleem. We hebben al vaker met mensen van een 'jong en dynamisch bedrijf' (brrrr) om de tafel gezeten. Mooie beloftes, gelikte websites, prachtige contracten en daarna een boel ellende.

Vandaar dat ik hier ook met name om reacties van blije klanten vraag. De winkel die gebouwd moet worden vergt wat meer dan het louter inpassen van een standaard oplossing.

Het liefst dus een 'oud en ervaren' bedrijf:-)

Wie o wie? Met dank voor alle reacties tot dusver.
Als je me de specs stuurt, wil ik wel eens rondvragen bij de oude 'rotten' die ik ken ;)

Mark17
13/10/06, 00:04
Dat is nou juist het probleem. We hebben al vaker met mensen van een 'jong en dynamisch bedrijf' (brrrr) om de tafel gezeten. Mooie beloftes, gelikte websites, prachtige contracten en daarna een boel ellende.

Vandaar dat ik hier ook met name om reacties van blije klanten vraag. De winkel die gebouwd moet worden vergt wat meer dan het louter inpassen van een standaard oplossing.

Het liefst dus een 'oud en ervaren' bedrijf:-)

Wie o wie? Met dank voor alle reacties tot dusver.

Als je daar geld voor over hebt om dat risico niet te hebben dan kun je altijd contact opnemen met IBM, LogicaCMG of een ander beursgenoteerd bedrijf in een midkap of hoofd index. Deze kunnen bepaalde garantie's geven die anderen niet kunnen geven. Hier betaal je ook wel een beetje meer (voor dat geld kun je leuke servers kopen), daarnaast zal de gebruiksvriendelijkheid en snelheid ook niet altijd beter zijn.

Als dat een bezwaar is kun je contact opnemen en zal ik even in mijn netwerk kijken wie het allemaal kunnen en willen leveren.

Henky!
13/10/06, 00:13
Nee, in beursgenoteerde kolossen ben ik niet geïnteresseerd. Wel in de creatieve doch betrouwbare personen uit je netwerk. Alle tips zijn welkom hier of via PB.

cashmere
13/10/06, 11:27
http://www.poort80.nl/templates/dispatcher.asp?page_id=Homepage

deze jongens kunnen dit zeker voor je realiseren en zijn geen prutsers