PDA

Bekijk Volledige Versie : AV geldig?



Maxhost
08/10/06, 21:09
Hallo,

Het zal vast al is gevraagd zijn en ja ik weet dat ik moet zoeken,
maar ik ben zon "studentje" die daar geen tijd voor heeft:P

Ik wil graag weten of algemene voorwaarden ook rechtsgeldig zijn als ze niet ingeleverd zijn bij de KvK.

marijn

eMiz0r
08/10/06, 21:11
Ja hoor, absoluut.

robbinh
08/10/06, 21:36
Ja hoor, absoluut.

Weet je dat zeker? Algemene Voorwaarden dienen namelijk opgevraagd te kunnen worden en of plaatsing op een website o.i.d. daarvoor voldoende is lijkt me sterk.

Bullcat
08/10/06, 21:46
Normaal heb je ze kunnen lezen / downloaden als je een bestelling plaatst, en ja als niemand dat doet, ok bijna niemand dan , dan zijn ze mijnsinziens net zo geldig als gedeponeerd bij de KVK.

Mark17
08/10/06, 22:04
Indien de AV geaccepteerd is en ze voor acceptatie getoond/gedownload konden worden dmv een link hier naartoe zijn ze uit mijn hoofd geldig (hierover staat ook een artiekel op www.ispam.nl uit mijn hoofd).

Remigius
08/10/06, 22:10
Ze zijn inderdaad geldig indien de klant inzage heeft gehad of een kopie heeft ontvangen. Deponeren bij de KvK is alleen heel erg handig en aan te raden omdat je dan eenvoudig kunt verwijzen.


Het zal vast al is gevraagd zijn en ja ik weet dat ik moet zoeken,
maar ik ben zon "studentje" die daar geen tijd voor heeft:P
Sorry, maar wat is dat voor een flut reden. Je weet dat er een zoekfunctie bestaat, gebruik hem dan ook. Of je moet een keer dat flashfilmpje bekijken hoe je op een forum moet posten. Bezoekers hier hebben het ook druk, dus doe gerust een beetje moeite.

eMiz0r
08/10/06, 22:29
Weet je dat zeker? Algemene Voorwaarden dienen namelijk opgevraagd te kunnen worden en of plaatsing op een website o.i.d. daarvoor voldoende is lijkt me sterk.