PDA

Bekijk Volledige Versie : AV geldig?



Maxhost
08/10/06, 21:09
Hallo,

Het zal vast al is gevraagd zijn en ja ik weet dat ik moet zoeken,
maar ik ben zon "studentje" die daar geen tijd voor heeft:P

Ik wil graag weten of algemene voorwaarden ook rechtsgeldig zijn als ze niet ingeleverd zijn bij de KvK.

marijn

eMiz0r
08/10/06, 21:11
Ja hoor, absoluut.

robbinh
08/10/06, 21:36
Ja hoor, absoluut.

Weet je dat zeker? Algemene Voorwaarden dienen namelijk opgevraagd te kunnen worden en of plaatsing op een website o.i.d. daarvoor voldoende is lijkt me sterk.

Bullcat
08/10/06, 21:46
Normaal heb je ze kunnen lezen / downloaden als je een bestelling plaatst, en ja als niemand dat doet, ok bijna niemand dan , dan zijn ze mijnsinziens net zo geldig als gedeponeerd bij de KVK.

Mark17
08/10/06, 22:04
Indien de AV geaccepteerd is en ze voor acceptatie getoond/gedownload konden worden dmv een link hier naartoe zijn ze uit mijn hoofd geldig (hierover staat ook een artiekel op www.ispam.nl uit mijn hoofd).

Remigius
08/10/06, 22:10
Ze zijn inderdaad geldig indien de klant inzage heeft gehad of een kopie heeft ontvangen. Deponeren bij de KvK is alleen heel erg handig en aan te raden omdat je dan eenvoudig kunt verwijzen.


Het zal vast al is gevraagd zijn en ja ik weet dat ik moet zoeken,
maar ik ben zon "studentje" die daar geen tijd voor heeft:P
Sorry, maar wat is dat voor een flut reden. Je weet dat er een zoekfunctie bestaat, gebruik hem dan ook. Of je moet een keer dat flashfilmpje bekijken hoe je op een forum moet posten. Bezoekers hier hebben het ook druk, dus doe gerust een beetje moeite.

eMiz0r
08/10/06, 22:29
Weet je dat zeker? Algemene Voorwaarden dienen namelijk opgevraagd te kunnen worden en of plaatsing op een website o.i.d. daarvoor voldoende is lijkt me sterk.

Dat is wel voldoende, maar daar zitten een paar haken en ogen aan. Zie de reactie van Mark17. Slechts een verwijzing naar de AV is niet voldoende, de klant moet een selectievakje hebben waarin de klant akkoord gaat met de AV en naast dat vakje zal een directe link naar de AV te vinden moeten zijn.

Je ziet veel softwareprogramma's trouwens de complete AV in een venster duwen waarna je op "accept" klikt. Dit is ook voldoende. Een KvK deponering veranderd niets aan het wel of niet geldig zijn van je AV.

Henky!
08/10/06, 23:20
Sorry, maar wat is dat voor een flut reden. Je weet dat er een zoekfunctie bestaat, gebruik hem dan ook.

Ik moet zeggen dat deze vraag (waarom deponeren bij de KvK) ook bij mij wel eens door het hoofd zwierf. Niet urgent genoeg voor een zoekfunctie maar toch zeer interessant hier wat antwoorden te lezen.

Daarbij, student of niet, in het algemeen duidt het stellen van vragen op een verhoogde vorm van intelligentie.

Remigius
08/10/06, 23:24
Daarbij, student of niet, in het algemeen duidt het stellen van vragen op een verhoogde vorm van intelligentie.Ik heb ook totaal niets tegen het stellen van vragen en al helemaal niets tegen studenten :) Maar ik vind het gewoon nogal makkelijk als je weet dat er een zoekfunctie is en deze niet eerst even gebruikt. Ik weet namelijk zeker dat deze vraag/discussie vaker voorbij is gekomen.

Henky!
08/10/06, 23:39
Ik heb ook totaal niets tegen het stellen van vragen en al helemaal niets tegen studenten :) Maar ik vind het gewoon nogal makkelijk als je weet dat er een zoekfunctie is en deze niet eerst even gebruikt.

Heb je zelf eigenlijk wel de zoekfunctie getsjekt voor je de student verwijten ging maken? Of je bewering wel klopt bedoel ik?

Zelf wordt ik namelijk niets wijzer van de zoekfunctie met betrekking tot dit onderwerp. Maar het kan zijn dat het zoeken niet werkt vanavond (?).

MauriceO
09/10/06, 00:23
http://maastricht.kvk.nl/artikel/artikel.asp?artikelID=39464&SectieID=59

Henky!
09/10/06, 00:50
Das een andere zoekfunctie:-)

Remigius
09/10/06, 01:32
Heb je zelf eigenlijk wel de zoekfunctie getsjekt voor je de student verwijten ging maken? Of je bewering wel klopt bedoel ik?
Ik heb de zoekfunctie niet gecheckt omdat ik zeker weet/wist dat ik dit in het verleden voorbij heb zien komen.

Maar om jou ook weer blij te maken:

http://www.webhostingtalk.nl/het-runnen-van-een-web-hosting-bedrijf/83517-algemene-voorwaarden.html?highlight=deponeren
http://www.webhostingtalk.nl/het-runnen-van-een-web-hosting-bedrijf/82015-agemene-voorwaarden-deponeren.html?highlight=deponeren
http://www.webhostingtalk.nl/het-runnen-van-een-web-hosting-bedrijf/78245-algemene-voorwaarden.html?highlight=deponeren

Zo moeilijk is die zoekfunctionaliteit niet ;)

// Edit: En even voor de goede orde, ik weet niet waarom je elke keer focused op 'de student', want daar heb ik niets over gezegd. Ben zelf nog student (bijna Master ICT in Business ;)) dus niets tegen studenten.