PDA

Bekijk Volledige Versie : Verdienen alleen op domeinnaam



markvv
25/09/06, 23:06
Ik zou graag wat advies willen. Sinds een weekje heb ik het domein overstappen.com en wil er op een een of andere manier iets op verdienen. Wil het domein niet verkopen, maar iets met affiliates. Ik heb me al ingeschreven bij affiliates.nl, wat rondgekeken en mijn site laten keuren (2 sterren), maar heb je daar niet alleen wat aan als je een bestaande website hebt en je daar een banner op wilt plaatsen van affiliates?
Het is namelijk zo dat er nog niks op mijn site staat (behalve een sedo pagina waar ik 10 cent per dag mee verdien ;)) en ik ook geen idee heb hoe ik zoiets aan pak.
Het verhuren aan een adsl provider of zoiets als OHRA? Of zelf bekendheid maken bij Google en er toch een affiliate link op kwakken?

Heeft iemand tips hoe ik zoiets op zet?

Alvast bedankt! :)

eweps
26/09/06, 10:48
Als je ervaring hebt met het bouwen van websites, begin dan eens met een leuk concept te bedenken. Bouw de website vervolgens en plaats advertenties..

Bij overstappen.com zou ik denken aan:
- algemene informatie over de beste manier om over te stappen.
- Overstap checklist
- Automatische formulieren die worden verstuurd naar de betreffende partij(Opzeggingsformulieren)
- etc..

Maar het zal een hoop tijd kosten om zoiets te realiseren, dus je zult er wel goed over na moeten denken.

isparky
04/10/06, 11:00
even Microsoft heeft gelsapen:

Microsoft Misses Key Zune Domains

The software giant has built an ambitious digital music strategy around the Zune—too bad it doesn’t have the domain names to match.

meer: http://www.redherring.com/Article.aspx?a=18939&hed=Microsoft+Misses+Key+Zune+Domains

janneman
04/10/06, 12:52
En de toegevoegde waarde van dit bericht in deze thread is.....???

markvv
05/10/06, 00:59
ehh.. ja beetje vaag..