PDA

Bekijk Volledige Versie : Probleem met sponsoring.



Bullcat
24/09/06, 18:32
Hallo Allemaal ,

Op dit ogenblik heb ik het probleem aan de hand. Vrijdag morgen bespreek ik met een klant van mij die een groot forum heeft een optie om dat forum te gaan sponsoren in ruil voor uiteraard een klickbare logo onderaan dat forum.

Nu is deze klant vrijdagmiddag in het ziekenhuis opgenomen, en word ik dus kompleet , wat ik gehoort heb van een lid , afgebrand zelfs zo erg dat ze dreigen met posten op website's van klanten van mij. om de teksten die gehandteerd worden op dat forum nog maar niet eens te spreken. ze willen gewoon die banner kwijt onderin, de admins weten van die sponsoring af, maar vinden het geloof ik ook wel leuk dat draadje want ze vertellen nergens dat die een afspraak tussen de eigenaar en mij was.

Nu heb ik uiteraard al contact opgenomen met de partner van die klant en gevraagt hoe en wat, die zei dus, stop met die sponsoring, ja hallo, ik heb een afspraak met mijn klant en niet met haar.
Ik denk eerder dat als ik nu dat logo van het forum haal dat iedereen weer opnieuw begint met joepie we hebben gewonnen !

Wat zouden jullie doen ? ik doe op dit moment niks daar kom er niet eens meer , ben uiteraard benieuwd of er zaken instaan die mijn zaak zouden kunnen schaden.
Zou ik de databases en zo kunnen raadplegen om te kijken of ik daar wat aan heb, of niet !

Ik hoor het wel.

Hans

dreamhost_nl
24/09/06, 18:41
Is er niets getekend dan tussen jou en de eigenaar van de web site?
Een mondeling accoord is nu eenmaal moeilijk te bewijzen.
Wat sponsor je op dit moment dan?

Bullcat
24/09/06, 18:45
Uiteraard staat er hier zwart op wit dat ik sponsor. het is een website met 400+ postings per dag en 8000 leden dus was geen verkeerde deal dacht ik, behalve nu dus, ik zou er schade van kunnen ondervinden als google botje weer eens langs kwam !

Komto
24/09/06, 18:49
Ik zou het laten staan tot degene waarmee het is afgesproken terugkomt.
En anders suspenden wegens niet nakomen van afspraken?

veenman
24/09/06, 18:50
Je moet een afweging maken. De bedoeling van de sponsoring is natuurlijk om klanten te krijgen en een goede naam en niet om, op het forum dat je sponsort, afgebrand te worden. Naar mijn idee is het ook merkwaardig dat de leden een sponsor, die het forum waar zij op posten mogelijk maakt, gaan lopen afbranden, het klinkt mij een beetje als je zelf in de voet schieten, door de leden van het forum.

Op de vraag of je gerechtigd bent om in de database te kijken, moet ik negatief antwoorden, tenzij er een zware verdenking is van illegale activiteiten die op de server zelf plaats vinden of gehost worden.

Bullcat
24/09/06, 19:08
De leden zeggen het is ons forum, we hebben een donatie gedaan al het hele jaar.
Nu weet ik niet hoe het met jullie is, maar als ik doneer voor het rode kruis bijvoorbeeld dan is dat toch ook niet ineens van mij.

Dan voor Arnout, en als ik deze gegevens doorgespeeld krijg van een ander lid ? wat dan !
Stel dat lid kan een backup maken van die database en stuurd die naar mij toe ?

veenman
24/09/06, 19:44
Dan voor Arnout, en als ik deze gegevens doorgespeeld krijg van een ander lid ? wat dan !
Stel dat lid kan een backup maken van die database en stuurd die naar mij toe ?
Als de persoon in kwestie legitiem toegang heeft tot de data(base), kan deze onder zijn verantwoordelijkheid jouw ook machtigen om toegang te krijgen tot de data(base).

Als de persoon in kwestie om de data te bemachtigen dient in te breken of niet gemachtigd is tot de data(base), dan gaat het over hacken, de persoon in kwestie is dan strafbaar. Verder denk ik dat het gebruik van de (gestolen) data (om je zelf te beschermen) niet verboden is, al kan ik dat niet met volledige zekerheid zeggen.

Bullcat
24/09/06, 21:09
Ik zal je het nog krommer vertellen, ik ben zelfs als plaatsvervanger aangesteld door die klant, is een beetje wrijving tussen die klant en de Admins ( is overigens wel de laatste keer dat ik zoiets doe dus, maar 1 van de eerste klantjes dus vooruit maar ) , lekker stel daar :)

De partner heeft nu geeist dat die Admins alles zouden verwijderen wat ook maar negatief is, en die word dus nu ook fris en vrolijk aan gevallen.

Ik heb altijd al gezegt zet veel vrouwen bij elkaar en dan krijg je geen denktank maar een thee kransje :D

Kenneth
24/09/06, 21:19
als je aangewezen bent als admin al die gekken admins bannen, topic delete enzo :D jij bent toch als admin aangewezen door de klant ? ;)

Dromer
24/09/06, 22:18
Ik vindt het wel leuk... krijg net een vraag van een lid van dat forum of dat allemaal wel mag wat er gebeurt....
De dingen die ik hoor doen er niet toe.... vindt het wel een komische situatie...vroeg me al af wel forum het was:)

Bullcat
24/09/06, 22:25
Dan vraag je het haar :D ze denken allemaal dat het eigenaars zijn dus, wel ik ben benieuwd van mij mag je ze hebben :D :D

Dromer
24/09/06, 22:28
hahaha..
Nou ik wil er niet al teveel tussen zitten....met wat ik hoor klopt jouw verhaal ook niet helemaal.....maar dat maakt niet uit verder.. tis jouw cluppie

Bullcat
24/09/06, 22:50
En mijn verhaal klopt wel degelijk, als ik hoor dat mensen mijn naam willens en wetens door het slijk willen halen ga ik op onderzoek uit.
Wat zou jij doen ? aan een verhaal zitten namelijk 2 kanten, en die van mij heb je nog steeds niet gehoord ! ook niet via je info bron namelijk !

omafia
24/09/06, 23:08
Ik wil alleen even reageren Bullcat over je benoeming als admin van dat forum, daar heb je misbruik van gemaakt.

Er was niks aan de hand in het begin, de ellende is begonnen toen jij pb's ging lezen en die ook nog opelijk op het forum tegen mensen begon te gebruiken,
Had gewoon host gebleven toen was er niks aan de hand, je heb het gewoon zelf op de hals gehaald ik heb het toch zelf gelezen.

host dat forum daar hebben ze voor betaald en laat ze verder met rust.

Ik ga hier verder net meer reageren want ik wil geen ruzie komen maken of zo, maar ga niet zielig doen dat je niet snapt waarom iedereen zo op je reageer.

BsHosting
24/09/06, 23:21
host dat forum daar hebben ze voor betaald en laat ze verder met rust.



volgens mij stond er dat hij het sponserde in ruil voor reclame.

dus zal er weinig betaald zijn neem ik aan.

Bullcat
24/09/06, 23:22
hallo denk je nu echt dat ik die ga lezen , van een stelletje afgekeurde dozen, die hun gelijk willen hebben over de rug van de eigenaar !

ik host adult sites, denk je niet dat ik die interesanter zou vinden dan LOL :D :D :D

Nee echt boeiend dat forumpie LOL
iemand nog interesse in een forum overname :)

BsHosting
24/09/06, 23:23
welk forum.

Bullcat
24/09/06, 23:26
Net zo min als ik wil dat mijn naam door het slijk gehaald word wil ik ook dat forum niet noemen dus !

BsHosting
24/09/06, 23:27
ok maar ze halen je naam wel verder door het slijk nu.

Bullcat
24/09/06, 23:29
nee ik heb die partner opdracht geven om die afzeik postjes te laten verwijderen , voor er weer een robot langs komt !

En ze zijn dus weg nu , en dit doe ik dus never nooit niet meer, al gaan ze de pijp uit, een beetje opletten, en door een appart groepje de strond willens en wetens in worden getrapt met hun apparte forumpie waar ze alle handelingen beraden ! Grrrrrrrrrrrrrr

Hans

FSCJasper
24/09/06, 23:29
..van een stelletje afgekeurde dozen,..


Leuk om die forummers zo te noemen. Zal je weinig respect mee afdwingen, ongeacht wie gelijk heeft.

Bullcat
24/09/06, 23:33
Leuk om die forummers zo te noemen. Zal je weinig respect mee afdwingen, ongeacht wie gelijk heeft.

Wat zeg jij als je kwaad bent , en als ze je bedrijf willen vernielen, aardige dames ????

En als je quote, laat dan de quote intakt !

FSCJasper
24/09/06, 23:42
Ik quote enkel dat stuk, aangezien dat het stuk is waar ik op doel. Dat jij adult websites interessanter zou vinden, is niet relevant voor mijn post.

Persoonlijk zou ik de forummers gewoon bij deze benaming noemen, laat staan het gebruiken van "stelletje afgekeurde dozen".

Het lijkt me trouwens een makkelijke oplossing om dit probleem te stoppen: stop de sponsoring. Forummers tevreden, jij tevreden.

Bullcat
24/09/06, 23:56
Ok Ok, ik heb de sponsoring al gestopt daar, maar je denkt toch niet dat die gebruikers daar tevreden mee zijn tuurlijk niet, die willen maar 1 ding, achter de meute aanlopen, wel ze doen maar ik heb er mijn buik van vol ondertussen, forumers die de he;lft van het verhaal kenne, en denken dat ze alles weten, gevoed door een paar Admins

Dus wat mij betreft kan dit opslot hier !{xx}