PDA

Bekijk Volledige Versie : TKA Dual Opteron Tyan Server



ensermo
22/09/06, 22:20
Beste Medehosters,

Ik bied de volgende server te koop aangezien het niet gebruikt wordt. Aanschaf November 2005.

Transport GX28 (B2882)
2x Dual Opteron 244
2x SATA Hitachi 250GB HDD
Boekjes, Railings e.d.

Graag serieuse reacties

Eventueel huren als dedicated ook mogelijk tegen een zeer gunstige maandbedrag.

systemdeveloper
22/09/06, 23:17
Wat is de vraagprijs en dedi prjis?

ensermo
23/09/06, 20:55
De meeste hosters hier weten wat nieuwprijs van een dergelijke server is dus ga ik er van uit dat ze ook een idee hebben van wat de server nu waard is. Ik schat dat het ongeveer 1200-1500 Euro Excl. BTW waard is. Ik kan het leveren inclusief factuur.

Als dedicated dacht ik aan rond de 100-125 euro per maand excl btw en afhankelijk van de bandbreedte en aantal ip adressen een meerprijs.

Uiteraard sta ik open voor andere ideeen/biedingen.

systemdeveloper
23/09/06, 21:05
De meeste hosters hier weten wat nieuwprijs van een dergelijke server is dus ga ik er van uit dat ze ook een idee hebben van wat de server nu waard is.Wat maakt dat uit wat de meeste hosters vinden? Jij bied toch iets te koop aan, dan hoort daar een prijs bij. Anders kun je er een veiling van maken. Maar ik ga iig. niet bedelen voor een duidelijk prijs. Succes met verkopen.

ensermo
23/09/06, 21:28
Het maakt degelijk uit omdat we hier niet op EBay of Marktplaatst zijn. Het is juist omdat we onder hosters onderling zijn dat ik niet specifiek een prijs noem maar de mogelijkheid geef om zelf met een goed bod te komen. Meestal worden servers en hosting pakketten op WHT goedkoper aangeboden/verkocht en zo geef ik juist ruimte voor onderhandeling ipv een vaste prijs te noemen. Als je een vaste prijs wil hebben en echt intresse zou hebben zou je niet negatief vinden en "bedelen" maar simpelweg een bod doen.

HBCS
23/09/06, 21:34
in welk netwerkt staat hij eventueel ?

ensermo
25/09/06, 02:08
WeDare Rotterdam