PDA

Bekijk Volledige Versie : Host gezocht! global_register=OFF



raeyos
22/09/06, 07:32
(dringend)

Omdat mijn site (met ongeveer 400 bezoekers/dag) gehackt werd en mijn huidige host het global_register niet op OFF wil zetten, zoek ik naar een degelijke hosting-bedrijf die dat wel wil doen (shared-hosting)

Ook heb ik nodig:
ImageMagick (photos upload), SOX (audio upload), SendMail or Postfix, Cron (Shell access (SSH).

U mag me steeds contacteren sitematic2004@yahoo.com

royen99
22/09/06, 08:10
Umm.. gewoon "php_value register_globals Off" in een .htaccess bestand zetten in de root van je website. (mits deze functie niet specifiek is disabled door je hosters).

DennisWijnberg
22/09/06, 08:21
Niet veel hosters geven SSH toegang. (Opzich te begrijpen).

Misschien zou je eens kunnen denken aan een Virtual Dedicated Server, hierbij heb je gewoon root-access voor een euro of 20 per maand. De VDS kan je aanschaffen bij verschillende providers. Daarbij zou je kunnen letten op het Control Panel etc. van jouw voorkeur.

Frangkje
22/09/06, 08:34
Umm.. gewoon "php_value register_globals Off" in een .htaccess bestand zetten in de root van je website. (mits deze functie niet specifiek is disabled door je hosters).

volgens mij is het:

php_value register_globals 0

en je .htaccess bestand kun je natuurlijk gewoon via FTP aanpassen, daar heb je geen SSH toegang voor nodig

raeyos
22/09/06, 08:40
Heb dit reeds uitgeprobeerd maar kreeg steeds Internal server error.

Heb ook geprobeerd om een php.ini file aan te maken met daarin php_value register_globals Off in de root, maar met hetzelfde resultaat.

...


Niet veel hosters geven SSH toegang. (Opzich te begrijpen).

Misschien zou je eens kunnen denken aan een Virtual Dedicated Server, hierbij heb je gewoon root-access voor een euro of 20 per maand. De VDS kan je aanschaffen bij verschillende providers. Daarbij zou je kunnen letten op het Control Panel etc. van jouw voorkeur.

20€/maand? ... heb ik nog niet tegengekomen (en ben al een tijdje aan het zoeken) Kan je een voorbeeldje geven?

thnx

raey

DennisWijnberg
22/09/06, 08:51
Ik stuur al een PM, want ik ben niet zo van het publiekelijk reclame maken waar het niet mag ;)

edit: Even de juistheid van mijn mening aangepast.

Ber|Art
22/09/06, 09:32
En aanbiedingen via PM mag al helemaal NIET!

t.bloo
22/09/06, 09:35
Vraag een aanbieding in het juiste forum onderdeel. Daarbij moet je dan vermelden hoeveel schijfruimte, hoeveel dataverkeer, wat voor domein ongeveer, wat SOX is (ImageMagick is weet iedereen wel) en waarom je SSH toegang denkt nodig te hebben.

DennisWijnberg
22/09/06, 09:39
En aanbiedingen via PM mag al helemaal NIET!

Hiervoor mijn welgemeende excuses. Dus als ik het goed begrijp mag ik geen contact met hem opnemen als hij vraagt waar hij een bepaalde dienst of product af kan nemen?

Of moet hij daarvoor verplicht een nieuwe thread starten?

Ber|Art
22/09/06, 09:51
Je mag wel contact opnemen, maar geen aanbieding doen, dit is voor ons niet te controleren. Het zou idd het beste zijn als TS een aanvraag doet in het daarvoor bestemde forum.

Dotdns
22/09/06, 13:06
moest een eigen php.ini file niet in het map "cgi-bin" ??
shoot me now if i'm wrong :D
.httacces in de root is duidelijk, maar eigen php.ini dacht ik in cgi-bin

ErikKosters
22/09/06, 13:37
uhosting: I shoot you!

Die opties kan je in een .htaccess aanzetten indien mogelijk bij provider.

Dotdns
22/09/06, 13:47
ok i'm wrong :-(
Dacht het eens gelezen te hebben op google.
Bij ons is het altijd off.
Bepaalde software vragen het ON voor install, dan doen we zelfs de install voor de klant.
Dus geen ER met aanmaken van eigen php.ini
zal me nu even laten verplegen :D
Thx ErikKosters

Cybafish
22/09/06, 13:53
Zijn huidige host draait php niet als apache module, dus dan heeft de .htaccess updaten geen zin.

dreamhost_nl
22/09/06, 19:13
Inderdaad. Lees dit anders even voor meer informatie : http://helpdesk.dreamhost.nl/phpsuexec.html

alexbik
25/09/06, 21:47
Ik zal hier ook geen aanbieding doen, maar een niet nader te noemen ISP in Ede biedt shared webhosting aan met ssh toegang, waarbij je zelf een php.ini in je homedir kunt zetten als er op het systeem iets geconfigureerd is wat je niet aan staat, dus ook register_globals. Imagemagick is standaard geinstalleerd, sox weet ik zo uit m'n hoofd niet maar zo niet dan kan dat waarschijnlijk wel geregeld worden. Je site wordt geloadbalanced over meer dan 10 servers met een redundant paar loadbalancers en je krijgt standaard dan ook een SLA.

joriz
25/09/06, 22:28
Als je wordt gehackt door global_register on staat is er best wel meer mis met het systeem van je website. Bekijk is hoe je website is gehackt.

Wij gebruiken bijvoorbeeld de Apache mod security firewall om hack pogingen en andere malefide bezoekers tegen te houden.
Hierdoor kan je in principe gewoon register globals aan laten.