PDA

Bekijk Volledige Versie : Testers gezocht



starfix
21/09/06, 13:19
Ik zoek mensen die eventjes een kijkje willen nemen naar dit systeem:
http://www.starmin.nl/starmin2

Je kunt inloggen met: test/12345

edit: Login gedeelte is even uitgezet. je kunt maar met 1 persoon per username inloggen namelijk...

Het hosting gedeelte is nog niet af, geliefde daarom de plugin "hosting" uit te laten.

Ik zou wat kritieken willen ontvangen, en natuurlijk de positieve dingen van dit systeem.
Over een maand zal ongeveer het hosting gedeelte af zijn.

Martijn P.
21/09/06, 13:26
Krijg wat SQL-errors en login werkt niet.

D. ter Horst
21/09/06, 13:26
[oude bericht verwijderd]

Ok nu werkt het ;) Ziet er leuk uit, maar van zulke pakketten zijn er al 8294923. Als het niet voor de verkoop is, gefeliciteerd met het besparen van je centen ;) (ik werk zelf ook aan zoiets wat er naar mijn mening beter uit ziet en ook beter in elkaar zit).

starfix
21/09/06, 13:29
[oude bericht verwijderd]

Ok nu werkt het Ziet er leuk uit, maar van zulke pakketten zijn er al 8294923. Als het niet voor de verkoop is, gefeliciteerd met het besparen van je centen (ik werk zelf ook aan zoiets wat er naar mijn mening beter uit ziet en ook beter in elkaar zit). Wat zou volgens jou beter kunnen? Je zegt dat jou pakket beter is elkaar zit. Wat is dan beter?

wbakker-letsgoonline
21/09/06, 13:53
Vind het een beetje op Wefact lijken...

roelp
21/09/06, 13:55
Ik zou toch je beveiliging nog eens nakijken. ik hoef nog zelfs geen login/pass in te geven om alles te zien ;-)

starfix
21/09/06, 14:00
Ik zou toch je beveiliging nog eens nakijken. ik hoef nog zelfs geen login/pass in te geven om alles te zien ;-) Als je mn OP had gelezen, dan had je gezien dat ik het login gedeelte eruit had gehaald omdat je per gebruiker maar 1x ingelogd kan zijn.

ErikKosters
21/09/06, 14:49
Vindt het beetje te druk. Zou zeggen maak het wat simpeler en overzichtelijker. Mijn mening :)

starfix
21/09/06, 16:54
Vindt het beetje te druk. Zou zeggen maak het wat simpeler en overzichtelijker. Mijn mening :) Wat zou simpeler moeten? Hoe zou ik het een en ander overzichterlijker moeten maken? Naar mijn mening is het overzichtelijk als je bekijkt hoeveel informatie je erin kunt stoppen.

VisualWeb
21/09/06, 17:06
Ziet er leuk uit, als je het eenmaal in gebruik heb zal je merken dat je wat dingen mist, die dingen kan je nu niet zeggen want dat kan je niet bedenken.

Het is trouwens Abonnementen, met dubbel N

starfix
21/09/06, 17:27
Ziet er leuk uit, als je het eenmaal in gebruik heb zal je merken dat je wat dingen mist, die dingen kan je nu niet zeggen want dat kan je niet bedenken.

Het is trouwens Abonnementen, met dubbel N Bedankt voor de tip! Er mist altijd wel iets, vandaar de mogelijkheid tot plugins die missende opties kunnen opvullen.

DutchTSE
21/09/06, 17:42
Tis idd wel erg WeFact wanabee look a like :)

Active8
21/09/06, 17:52
Ziet er best netjes uit, ik heb even de menu gecheckt en krijg bij Hosting-->Resellerpakketten een vette sql fout


Warning: main(): Failed opening '' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /home/admin/domains/starmin.nl/public_html/starmin2/includes/header.php on line 246

starfix
21/09/06, 20:56
Ziet er best netjes uit, ik heb even de menu gecheckt en krijg bij Hosting-->Resellerpakketten een vette sql fout


Warning: main(): Failed opening '' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /home/admin/domains/starmin.nl/public_html/starmin2/includes/header.php on line 246

Die functie is zoals in mijn OP geschreven nog niet af. Het hostinggedeelte kun je uitzetten bij plugins. Over een maand zal het hosting gedeelte ook af zijn. Dan doe ik hier een aanbieding voor in dit forum.

starfix
19/10/06, 12:09
De demo is nu te bekijken op www.starmin.nl (http://www.starmin.nl)


http://demo.starmin.nl

.