PDA

Bekijk Volledige Versie : Order systeem gezocht



ARPhost
20/09/06, 22:26
Wij zijn op zoek naar een goede bestel systeem voor onze hosting diensten.
Wij hebben al modernbill een tijdje gebruikt, en vinden het maar niks.

Zijn er andere goede bestel systemen? post het even hier en graag ook jullie ervaringen met het product posten.

Ds-Hosted
20/09/06, 23:17
die zoek ik nou ook lol

systemdeveloper
20/09/06, 23:45
Geef me de specs en een budget maar, dan bouw ik je dat misschien wel :)

ErikKosters
21/09/06, 10:14
Wij zijn momenteel bezig met de ontwikkeling van zo'n systeem. Stuur even een mailtje naar erik@ek-hosting.nl en ik maak een test installatie aan.

eweps
21/09/06, 12:02
wefact is een product dat steeds beter wordt, wefact pro is bijna uit..

AlfaHosting
21/09/06, 15:33
Wij zijn op zoek naar een goede bestel systeem voor onze hosting diensten.
Wij hebben al modernbill een tijdje gebruikt, en vinden het maar niks.

Zijn er andere goede bestel systemen? post het even hier en graag ook jullie ervaringen met het product posten.

Zelf een eigen systeem ontwikkelen.

royen99
21/09/06, 15:37
AWBS (www.awbs.com) Een all-in-one pakket met zeer veel mogelijkheden.
Zelf zijn we hier prima over te spreken en het werkt met nagenoeg elk web-hosting control panel samen en aardig wat verschillende domain name providers (bv enom, keysystems etc).
Integratie van cc processing, paypal tevens ingebouwd.

iboost
22/09/06, 12:22
AWBS (www.awbs.com) Een all-in-one pakket met zeer veel mogelijkheden.
Zelf zijn we hier prima over te spreken en het werkt met nagenoeg elk web-hosting control panel samen en aardig wat verschillende domain name providers (bv enom, keysystems etc).
Integratie van cc processing, paypal tevens ingebouwd.

Ben ik het mee eens, wij hebben in het verleden ook MB gebruikt maar dat kan niet tippen aan AWBS. Enige nadeel van AWBS (vind ik) dat het wat traag is.

Phillip
23/09/06, 22:49
Zoals al eerder gezegd is, WeFact.

De versie 'WeFact Standard' was niet veel soeps maar van de nieuwe versie word veel verwacht, zie hun website + forum voor reacties van klanten.
Website (http://www.wefact.nl/)
Forum (http://www.wefact.nl/forum/)

A12 Hosting
24/09/06, 12:20
Voor on line bestellen van domeinnamen en webruimte is dhcart (www.dhcart.com) een goedkope en gemakkelijke oplossing. Wij zelf experimenteren op dit moment met PHP Invoice (www.phpinvoice.com).

iboost
24/09/06, 12:32
Wij zijn nu ook bezig met een test-drive van WHM Auto Pilot (whmautopilot.com) ik moet zeggen dat het er veelbelovend uitziet tot nu toe.

onlinesx
24/09/06, 13:37
Voordat je een ander systeem aanschaft zou ik zeker even op de release van WeFact wachten... er zitten een heleboel mooie functies in, en als het doet wat het beloofd kun je daar waarschijnlijk wel mee vooruit!

iboost
24/09/06, 13:40
Voordat je een ander systeem aanschaft zou ik zeker even op de release van WeFact wachten... er zitten een heleboel mooie functies in, en als het doet wat het beloofd kun je daar waarschijnlijk wel mee vooruit!

Ik moet zeggen dat het er wel goed en gebruikersvriendelijk uitziet!

BertvArkel
24/09/06, 21:01
www.Wefact.nl ;)