PDA

Bekijk Volledige Versie : klanten beheeren



dennis0162
20/09/06, 18:48
Beste wht's
Hoe doen jullie de klanten gegevens beheeren?
Online of op je lokale pc?
Ik wil het online gaan doen.
Iemand misschien die een online klanten beheer
systeem weet?

Gr.Dennis

WI-Hosting
20/09/06, 19:10
die kan met een facturatie programma zoals wefact (www.wefact.nl) goed..

(Gebruik de zoekfunctie, dit is al vaak gevraagd, gebruik bv facturatie of boekhouding als term)

AlfaHosting
20/09/06, 19:25
Na heel lang zoeken en zeer veel uitproberen tenslotte zelf een klantenbeheersysteem gebouwd helemaal op onze maat.

Proxio
20/09/06, 19:31
Vind Exact Online wel aardig :).

xSeries
20/09/06, 20:34
Zijn bezig om eigen systeem te bouwen; verdere financiele administratie gebeurd in Exact.
Hebben standaard pakketten vergeleken, maar er was op dat moment geen pakket wat aansloot bij onze wensen.

aziz
29/09/06, 11:58
http://www.phpcoin.com/ goed en gratis ;-)

systemdeveloper
29/09/06, 14:26
Zelfbouw. Dan kunnen we er tenminste de toeters en bellen aan hangen die echt nuttig zijn :)

Sorcer
29/09/06, 14:36
http://www.phpcoin.com/ goed en gratis ;-)

Gratis? Volgens mij met je een licensie bestellen! :)

Bedia
29/09/06, 15:22
Ik werk met volle tevredenheid met Wefact (www.wefact.nl), ik kan je aanraden eens te kijken of dit iets voor je is.

Swiftway-UK
29/09/06, 15:25
Ik zou mijn administratie nooit of te nimmer online willen laten beheren, stel dat daar eens wat foutgaat? ik moet er niet aan denken!

thrunx
29/09/06, 15:29
Zelfbouw :) Heb je tenminste exact wat je zoekt ;)

Ramon Fincken
29/09/06, 15:46
wij gebruiken localhost zelfbouw + excel

Pegasus
29/09/06, 17:00
Gratis? Volgens mij met je een licensie bestellen! :)


Welcome to phpCOIN ~ a free software package originally designed for web-hosting resellers to handle clients, orders, invoices, notes and helpdesk, but no longer limited to hosting resellers. phpCOIN is used by over thirty-five thousand people worldwide*, including web-hosts, designers, lawyers, accountants, and a school band.



"License"
License to remove Powered by phpCOIN footer line (voluntary) - $ 50.00 (USD)


Wefact hier, en binnenkort Wefact Pro :)

Bedia
29/09/06, 17:01
Ik zou mijn administratie nooit of te nimmer online willen laten beheren, stel dat daar eens wat foutgaat? ik moet er niet aan denken!

Daarvoor heb je offline backups. Elke dag een automatische backup in de mailbox :).

Sorcer
29/09/06, 17:02
Ik zou mijn administratie nooit of te nimmer online willen laten beheren, stel dat daar eens wat foutgaat? ik moet er niet aan denken!

Dat is inderdaad een belangrijk iets. Ik zou er zelf ook niet aan moeten denken. Daarom ben ik nu zelf bezig met het ontwerpen op papier van een eigen Factuur/Klanten systeem.

Swiftway-UK
29/09/06, 17:04
Daarvoor heb je offline backups. Elke dag een automatische backup in de mailbox :).

En die offline backup kun je ook importeren in een offline facturatie pakket?

Mark17
29/09/06, 22:10
En die offline backup kun je ook importeren in een offline facturatie pakket?

Eigen systeem (php icm mysql) iedere 6 uur gaat een backup van de mysql naar een e-mail adres op een andere server (ook in ander DC). Het php deel heb ik uiteraard al wel in een backup staan. Van elke dag bewaar ik 1 backup een week en van elke week bewaar ik weer 1 backup 7 jaar lang.