PDA

Bekijk Volledige Versie : Now Playing...



Domenico
20/09/06, 13:55
Tool - Ænima

Lekker aan het werk en snoeihard dit album aan staan. Waar luisteren jullie nu eigenlijk naar op dit moment?

(headbang)

Ber|Art
20/09/06, 13:58
KORN "Live is Peachy" (headbang) (headbang)

CharlieRoot
20/09/06, 13:58
De hardheid
Red hot chili peppers..
Nirvana
Heideroosjes
Anti Flag
Dropkick Murphys
Je moeder
Franz Ferdinand

Je begrijpt wel, als de telefoon gaat zet ik het wel even uit ;)

Proxio
20/09/06, 13:59
Hier gewoon de radio aan (X FM) :).

xYnta
20/09/06, 13:59
Evanesance - Bring me to life :)

CharlieRoot
20/09/06, 14:00
zometeen in de auto terug ga ik pas echt los ;)

Ahead-IT
20/09/06, 14:00
Q-music radio (die hebben jullie ook in NL dacht ik)

Momenteel draait het nieuws...

Keizer
20/09/06, 14:02
FG DJ RADIO : Paris Electro-House-RnB & DanceMusic Station - 128 Kbps (http://217.71.208.18:8000/listen.pls)

Cybafish
20/09/06, 14:21
Bon Sinclair - Rock this party :P

Stefan Mensink
20/09/06, 14:27
Het varieert vaak nogal.

Nu: She Wants Revenge

FSCJasper
20/09/06, 14:37
Finger Eleven. Hele goede rockband, met dank aan Pandora gevonden. Stijl is te vergelijken met 3 Days Grace, iets softer dan Papa Roach. Hele goede muziek.

Veel rockers hier trouwens. :)

Domenico, luister eens naar Trapt. Muziek dat goed lijkt op Tool.

JKW
20/09/06, 14:40
Flashfm via internetstream

hanzeman
20/09/06, 14:41
BassHunter - Vi sitter i Ventrilo och spelar DotA

De nieuwe plaat van Basshunter --> slap aftreksel van Daddy DJ

Netbyte
20/09/06, 14:53
Boris Werner - live at m.o.n.o xx-xx-2004.mp3

Voor de echte house liefhebber! :)

Verder luister ik vaak streams van minimalmusik.net (dood helaas), deepmix.ru (radio moscow) en andere minimal / tech-house / electro streams uit het shoutcast lijstje. Of een mp3'tje van danzolectro.de, vette shit uit Amsterdam!

dat was het wel...

wbakker-letsgoonline
20/09/06, 14:54
Radio 538 via internetstream

systemdeveloper
20/09/06, 14:55
"Harder than hell" op tv-digitaal. Hehe, alsof er iets anders is ;)

HBCS
20/09/06, 15:00
ik luister via internet naar radio 10 gold

smurf
20/09/06, 15:03
CD van Darko (De helft van Air)

BeneluxGaming
20/09/06, 15:04
Q-music =)

®on
20/09/06, 15:23
Meestal 3FM per stream, maar nu Therapy? - Troublegum opstaan.

Bento
20/09/06, 15:23
iDanceRadio via Stream
http://idanceradio.streamingonline.eu/wmp

VanderToorn
20/09/06, 15:46
Q-Base 2006 :D

Zenda
20/09/06, 15:55
Ik merk dat de meeste mensen Trance/Hardstyle(/Hardcore) het liefst luisteren. Heb ik denk ik eindelijk iets gevonden waarin ik mij kan onderscheiden van alle andere mensen :).

Mijn smaak ligt meer in de HipHop/Rap. Net een aantal nummers gekregen van een nieuw album van The Game. Het nummer wat nu draait "Pour It Out (R.I.P. Billboard)". Dit is volgens mij het enige goede nummer van The Doctor's Advocate. Verder niet echt fan van The Game en heb ook niet echt één specifieke artiest die ik continu draai.

Overigens kan ik ook rustig luisteren naar de meeste TOP40 muziek en klassiek ;). Veel klassieke fragmenten komen terug in HipHop.

gjtje
20/09/06, 16:07
Cannibal Corpse - The wretched spawn

Het voordeel van thuiswerken. ;)

WebBizz
20/09/06, 16:21
BNR Nieuwsradio http://www.bnr.nl/RadioStreamer.asp

janneman
20/09/06, 16:23
Als ik op kantoor ben dan luister ik meestal geen muziek.
In de auto en op de sportschool een beetje pittige rock of blues.
Chili Peppers, Beth Hart, Evanesence, Jonny Lang, Blues Traveler

InterNetjes
20/09/06, 16:30
uh nu net even Micheal buble, How sweet it is :)

oldies, rock, maar over een uur kan er zo alternatief tot hardcore tot hollands op staan ...

Kenneth
20/09/06, 16:46
np: VA - Ziggy X - X-Terminate [03:17m/220Kbps/44KHz]

meestal di.fm hier ;)

blaaat
20/09/06, 17:35
Zo af een toe een radio stream (538,q-music of iets dergelijks).. of anders klik ik maar wat aan in media libary (heel gevarieert)..

Anders:

infadels
Franz ferdinant
arctic monkeys
chilli peppers

Remigius
20/09/06, 17:59
Op het moment:
Human Alert - Punk & Verzet

De rest van de dag beetje van alles: In Flames, The Casualties, Anorexia Nervosa, Cruxshadows, Tom Angelripper, Anaal Nathrakh, Callenish Circle, The Exploited en meer van dat soort herrie.. Als klanten bellen gaat de muziek i.i.g. wel uit ;)

timmeh
20/09/06, 18:02
Op dit moment:
Q-Base 2006 Alpha Twins Liveset

Ik luister eigenlijk van alles wat, van hardrock tot keiharde hardstyle/hardcore/jumpstyle. Hou niet echt van die softe top40 muziek en rnb/hiphop.

Zenda
20/09/06, 18:05
Ik luister eigenlijk van alles wat, van hardrock tot keiharde hardstyle/hardcore/jumpstyle. Hou niet echt van die softe top40 muziek en rnb/hiphop.Dat is dan gewoon een kwestie van goede muziek smaak :D.

liber!
20/09/06, 18:22
Thomas Tallis

http://images.amazon.com/images/P/B00005ATCU.01._AA240_SCLZZZZZZZ_.jpg

FSCJasper
20/09/06, 18:33
Hehe, daar wordt je wijs van.

Zijn trouwens wel paar goede christelijke bands. 12 Stones en Falling Up laten goede muziek horen, ook voor niet-religieuze mensen.

Hier staat weer Finger Eleven op. Net 4 uur in slaap gevallen om mijn maag stil te houden: niet bepaald in de vorm van mijn leven op dit moment. :)

liber!
20/09/06, 18:35
Tallis is 15-16e eeuwse Engelse Kathedraal Muziek. Word je wel stil van, ook als atheist!

izdesign
20/09/06, 18:36
Iron - Jesselyn atm..

XBL
20/09/06, 18:43
Nu het nieuwe album van Kasabian. Zojuist nog Felix Da Housecat.

Tja, brede muzieksmaak.

Jochem

NetGuardian
20/09/06, 19:07
24/7 dance (radiodigitaal).

*bedankt de persoon die script heeft gemaakt om 24/7dance via winamp te beluisteren

DutchTSE
20/09/06, 19:33
Valt mij juist op dat er veel rock en die troep gedraaid word :) en natuurlijk trance/dance/hardstyle etc.

Zelf luister ik heel veel stijlen behalve rock/punk/metal en dat soort muziek. (hoewel bijv. pink floyd en dire straits wel weer onder rock vallen, moeilijke scheiding dus :))

Voor The Prodigy kun je me ook altijd wel wakker maken, vind ik heerlijke muziek.

Laatste tijd luister ik veel (voor mij) onbekende muziek, omdat ik de mainstream stijlen een beetje zat word (luister elke dag de hele dag door muziek namelijk, alles begint te wennen). Ik luister nu nog wel eens wat losse nummers zoals 'bob sinclair - rock this party' en 'Switch - a bit patchy' omdat die gewoon leuk zijn.

Laatste dagen luister ik de bekende nummers van simply red, nieuwe album van justin timberlake (staan aantal verrassend goede nummers op!), nieuwe album van kelis, nieuwe album van Lisa M (spaanse reggaeton).

Erg verschillend dus, maar sta open voor nieuwe suggesties ;)

WebSiteNet
20/09/06, 19:45
Op dit moment een combinatie van Rolling stones en flogging molly in mijn playlist.

Technotop
20/09/06, 19:54
's nachts: Radio 538: (Rick in de nacht Rick ;) )
Overdag: FreshFM of Radio 538

Domenico
20/09/06, 19:55
Hmmm, als je zelf een instrument zou spelen zou je wel horen dat die gasten van TOOL een intimiderend hOOG niveau hebben. Man wat kunnen die gasten spelen en dan die drummer, die DRUMMER!

Anyways, hier ook liefhebber van verschillende stijlen hoor. Nu heb ik Aphex Twin aan staan dus ook de echt goede electronische muziek (heb alle goede feesten wel gehad) en echte Hip Hop (noem ze op en heb ze gezien in Nederland toen ze hier nog heen kwamen) draai ik graag maar geen slappe popie jopie top 40 aftreksels van al die stijlen aub! Niet dat daar geen goede nummers in kunnen staan maar Boten Anna is voor mij echt verschrikkelijk en ik kan daar ook alleen maar om lachen. En dat doe ik dan ook regelmatig, lachen van ellendigheid. ;)

Mijn muziek smaak is extreem breed en eigenlijk kan alles aanstaan. Het meeste fungeert gewoon als behang en/of opvulling maar echt genieten kan ik alleen van echte kwaliteit of er moet een gebeurtenis aanhangen, dan kan een slecht nummer ook wel weer leuk zijn. Niet alles wat slecht is is namelijk ook slecht. Huh?

(dj)

FSCJasper
20/09/06, 20:16
Valt mij juist op dat er veel rock en die troep gedraaid word :)

Foei! Weet je wat troep is? Pussycat Dolls, (don't ya, don't ya, don't yaaa..) en die wazige R&B'ers als Puffy Dog.

Het is leuk om zoveel mogelijk nieuwe rockbands te ontdekken. Iedere week probeer ik een nieuwe groep te vinden die goed muziek maakt. De meeste bands waar ik naar luister zijn dan ook onbekend bij de meute, maar dat maakt de kwaliteit zeker niet minder. :)

Nu het nieuwe album van Papa Roach opstaan: The Paramour Sessions. Ook paar sterren waard.

crazycoder
20/09/06, 21:10
Foei! Weet je wat troep is? Pussycat Dolls, (don't ya, don't ya, don't yaaa..) en die wazige R&B'ers als Puffy Dog.

Pussycat Dolls zien er wel lekker uit :) teksten zijn nog net boven het gemiddelde niveau wat je tegenwoordig tegenkom.

Geef mij maar Yes, Marillion, Whitesnake, Bee Gees, Dire Straits, Genesis of lekker chillen bij Meat Loaf. Die maken/maakten tenminste muziek!

Maar je kan ook meemaken dat ik klassieke muziek heb draaien.. bijna net zo rustgevend als Meat Loaf :)

Zal jullie mijn playlist besparen :) hou het maar op een gezellige mengeling van het bovenstaande.

AlexanderOnline
20/09/06, 21:49
Ik luisterde net naar de Kaiser Chiefs (12 november naar concert _o_ )

verder luister ik graag Franz Ferdinand (naar concert geweest, super!), Royksopp, The Prodigy, Faithless, Moby, Dido, The Corrs, Alanis Morisette, Kosheen, en anderen...

edit: w00t, 500e bericht :)

FSCJasper
20/09/06, 22:00
Pussycat Dolls zien er wel lekker uit :) teksten zijn nog net boven het gemiddelde niveau wat je tegenwoordig tegenkom.

Zegt meer over het niveau van het gemiddelde liedje dan over de PD ;)

DutchTSE
21/09/06, 00:02
Zegt meer over het niveau van het gemiddelde liedje dan over de PD ;)
Ze kunnen er mee door ;)

En inderdaad, PD heeft aantal leuke nummers maar is inderdaad beetje te top 40 :) (ja ik heb het hele album een paar keer geluisterd :p)

Heb net de DVD van Santana - Supernatural geluisterd, ook heerlijke muziek :D

Designerhosting
21/09/06, 10:28
I wish i had an angel - Nightwish

http://www.youtube.com/watch?v=Y6M19uaDaJE

Randy
21/09/06, 14:14
Hier gewoon de radio aan (X FM) :).

Dus jij trekt die stream dicht ;-)
http://sv01.aklmedia.nl/shoutstats/gfx/hourly-dedi05.streamhier.nl.8100.png

Zelf meestal ons eigen product aan; Gelre FM. Net bezig met de opbouw van een nieuwe database / format, dus een beetje in de gaten houden/

FSCJasper
21/09/06, 14:17
I wish i had an angel - Nightwish

http://www.youtube.com/watch?v=Y6M19uaDaJE

Goed liedje inderdaad. The Dark Chest of Wonders is ook heel mooi om te luisteren. :)

Hier staat overigens Trapt op. Leven het rockmuziek. Een dag geen rockmuziek is een dag niet geleefd, word je verslaafd aan.

Remigius
21/09/06, 14:37
Op het moment:
Lord Belial - Enter the moonlight gate

Heerlijke muziek om saai werk bij te doen (DNS records, bah)

Netbyte
21/09/06, 15:17
Op het moment:
Lord Belial - Enter the moonlight gate

Heerlijke muziek om saai werk bij te doen (DNS records, bah)

Vette band, die heb ik nog wel eens live gezien in vlissingen!

rayden
26/09/06, 09:26
Ik luister eigenlijk alles, op dit moment:

Ciara - Get Up

VanderToorn
26/09/06, 10:01
Snow Patrol - Chasing Cars

Webste
26/09/06, 10:23
Ik luister nu naar Drumcorps radio (http://www.drumcorpsradio.net/) (headbang)

ShowU
26/09/06, 10:49
Ik merk dat de meeste mensen Trance/Hardstyle(/Hardcore) het liefst luisteren. Heb ik denk ik eindelijk iets gevonden waarin ik mij kan onderscheiden van alle andere mensen :).

ik zou het als verkooptactiek gebruiken ;)
Kom hosten bij mij, want ik luister naar HipHop hèhè :P
geintje hè

ik luister eigenlijk naar van alles en nog wat (van klassiek tot hardstyle) momenteel staat gewoon 3FM aan via de traditionele ouderwetse radio ;)

niqniq
27/09/06, 10:14
Hier staat gewoon Studio Brussel op op kantoor.

Magus
27/09/06, 22:56
hier draait meestal een stream van pulsradio of radio xtc london ofzo.

FSCJasper
27/09/06, 23:14
http://www.youtube.com/watch?v=u0rMe2Vyb9E

Schitterend filmpje van Panathinaikos. Kippenvel bij mij. :)

DutchTSE
28/09/06, 02:55
http://www.youtube.com/watch?v=u0rMe2Vyb9E

Schitterend filmpje van Panathinaikos. Kippenvel bij mij. :)
nice hoor, iedereen uit zijn dak :D

Hier trouwens op:
Royksopp - Poor leno (Silicone Soul's Hypno House Dub)

Heerlijk chille lounge muziek!

InterNetjes
28/09/06, 03:07
Snap - i'v got the power :D