PDA

Bekijk Volledige Versie : Kost prijs



nip
18/09/06, 15:03
Ik ben nieuw in de webhosting branch en ik heb nu al wel een aantal klanten maar wat ik mij afvraag is hoe je de goeie kostprijs berekent voor 1 klant. Om een voorbeeld te noemen wat kost het om 1 computer/server te laten draaien 24 uur per dag :huh: .

wonko
18/09/06, 15:12
ik neem aan dat je ergens colocatie neemt, of een reseller pakket? Op basis van die prijs moet je toch wel aan een kostprijs raken... Als dat je niet lukt, kun je beter terug uit de webhostingbranche stappen, en wat anders gaan doen...

crazycoder
18/09/06, 15:13
Je moet natuurlijk veel meer meenemen dat alleen de kosten van een server en de kosten om die online te houden.

Er loopt een ander topic, misschien moet je daar eens kijken. Daar wordt namelijk een leuke opsomming gemaakt van alle kosten waar je rekening mee moet houden...

nip
18/09/06, 15:16
Je moet natuurlijk veel meer meenemen dat alleen de kosten van een server en de kosten om die online te houden.

Er loopt een ander topic, misschien moet je daar eens kijken. Daar wordt namelijk een leuke opsomming gemaakt van alle kosten waar je rekening mee moet houden...

Welk topic is dat? :lovewht:

crazycoder
18/09/06, 15:22
Welk topic is dat? :lovewht:
/me klikt op zoeken, klopt kostprijs in en vind:
http://www.webhostingtalk.nl/webhosting-forum/103374-kostprijs-hosting.html?highlight=kostprijs

Zal verder maar geen commentaar geven......

systemdeveloper
18/09/06, 18:19
/me klikt op zoeken, klopt kostprijs in en vind:
http://www.webhostingtalk.nl/webhosting-forum/103374-kostprijs-hosting.html?highlight=kostprijs

Zal verder maar geen commentaar geven......
@crazycoder: Ik zou een 118 nummer beginnen ;)

nip
19/09/06, 12:51
/me klikt op zoeken, klopt kostprijs in en vind:
http://www.webhostingtalk.nl/webhosting-forum/103374-kostprijs-hosting.html?highlight=kostprijs

Zal verder maar geen commentaar geven......