PDA

Bekijk Volledige Versie : Buitenlandse incassering



MediaServe
17/09/06, 13:58
Wij hebben een Duitse klant die eigenlijk altijd al betaalproblemen had. Maar na een 3 of 4 weken kwam dan alsnog de betaling binnen. Inmiddels staan er vijf maanden open en de maat is vol. Wij willen voor vrijdagmiddag de betaling ontvangen anders gaat de stekker eruit. Het bedrag dat open staat loopt tegen de 1000 euro, dus het kan niet blijven bij stekker eruit, wij moeten ons geld ook krijgen.

Jullie hebben vast en zeker klanten in het buitenland, zoals in België of Duitsland. Wanneer deze klanten niet betalen, hoe regel je dan een incassering? Kan een Nederlands incassobureau ons daarmee van dienst zijn?

Het gaat om een dedicated server en wij hebben een ondertekend contract met een kopie van zijn paspoort. Alle communicatie hebben wij op papier.

Alvast bedankt voor de tips :)

wbakker-letsgoonline
17/09/06, 14:03
wij hebben goede ervaring met incasso.com, ze doen ook incasseringen in het buitenland.

Hiermee regelen wij ook incasseringen in curacoa, belgie, duitsland.

NIS3
17/09/06, 14:04
Wij maken gebruik van Juresta(.nl).

MediaServe
17/09/06, 19:17
Dank voor jullie antwoorden.
Incasso.com lijkt me een goede partij.

BsHosting
17/09/06, 19:40
ik zou gaan voor bierens incasso advocaten.

die kunnen meer als een incassobureau.

nl ook meteen beslag leggen zoals een deurwaarder en ze werken ook in het buitenland.

wbakker-letsgoonline
17/09/06, 20:15
ik zou gaan voor bierens incasso advocaten.

die kunnen meer als een incassobureau.

nl ook meteen beslag leggen zoals een deurwaarder en ze werken ook in het buitenland.

Deze diensten heet incasso.com ook, ze hebben meerder dochterbedrijven die verschillende zaken doen, zoals juridische, incasso's, krediet bepaling en nog veel meer, al deze diensten kun je dan ook weer gebruiken tijdens je incasso's. Hierbij hoort dus ook beslag leggen.

Tuneboy
19/09/06, 17:18
fbcm.nl