PDA

Bekijk Volledige Versie : [Werkende UT99] Druk op zoek!



Counterstrikert
14/09/06, 21:25
Beste WHT'ers,

Nu mijn clan uit gaat breiden willen ze er een UT 99 server bij, geen probleem dacht ik, netjes UT99 436 geinstalleerd, UT 451 patch eroverheen geknalt, naam etc ingestelt... Server komt netjes online en klaar is Kees, dat dacht ik tenminste.

Blijkt dat er een heel batterij aan corrupte files inzitten (enkele maps die handmatig te fixen zijn, rest is niet te doen om dat allemaal met de hand te testen) nu is mijn vraag of iemand een werkende (niet bij elke map crasht ed) UT99 .tar.gz even wil hosten.

Jullie zouden me er een plezier mee doen zodat ik binnenkort weer dedi's huur!

Mvg,
Counterstrikert.

gjtje
14/09/06, 23:00
Je wilt patch 451 niet installeren, de cpu load vertienvoudigd daarmee ongeveer en het speelt "laggy". Het enige nuttige dat het toevoegd is een dos protectie maar die kan je net zo eenvoudig in iptables bouwen. Webadmin fix je met redir.

Als je de serveronly install download is untarren het enige dat je hoeft te doen. Aanbieden van een tar kan ik niet aangezien daar cd-content opstaat en dus onder kopieerrechten valt.

B3rt
15/09/06, 02:21
Kijk eens hier: http://www.unrealadmin.org/
Daar staan alle bestanden die je nodig hebt voor UT, ook een dedicated server package voor het hosten van UT servers.

Succes

Counterstrikert
15/09/06, 16:15
Helaas, bij de link die u gaf staat de ut-server linux package niet, bij een andere downloadlocatie geven sommige mappen wederom 0 kb aan bij het uitpakken :(!

Netbyte
15/09/06, 16:35
Beste,

Als het goed is heb ik een werkende install (corupte file probleem ook gehad). Ik zal vanavond even voor je kijken als het lukt en anders zowiezo morgen.

msn: msn@netbyte.nl

Counterstrikert
15/09/06, 17:35
You've been added :)

Serve-xs
15/09/06, 20:19
Is het gelukt? Anders heb ik nog een link

Counterstrikert
15/09/06, 20:56
Heb hem nog niet online gezien, als je alvast linkje hebt graag.

gjtje
15/09/06, 21:14
http://files.magesoft.nl/ut/installers/ut-server-436.tar.gz

Counterstrikert
15/09/06, 21:42
Heb die install gedaan, maps zien er goed uit, geen 0 kb's meer.
Na de ./ucc.init start:

./ucc-bin: error in loading shared libraries: libSDL-1.2.so.0: canot open shared object file: No such file or directory

- if this happens, go to /home/e-smith/files/ibays/unreal/files/ut-server/System and type ln -s libSDL-1.1.so.0 libSDL-1.2.so.0.
Dat heb ik gedaan en werkt ook, ok volgende error:

./ucc-bin: error while loading shared libraries: libX11.so.6: cannot open shared object file: No such file or directory.

Wat bij de 2e te doen?

Alvast bedankt!

gjtje
15/09/06, 21:44
Je doet wel ./ucc-bin server ?
Volgens mij is er geen X nodig voor een console game.

Counterstrikert
15/09/06, 21:46
./ucc-bin start bedoel je?
Dat herkent de server niet.

In de /System/ map staat inderdaad een ucc-bin, als ik die start krijg ik de zelfde error (libx22.so).

gjtje
15/09/06, 22:00
./ucc-bin server DM-Codex?game=botpack.deathmatchplus ini=server.ini

Rest mag google voor je doen.

Counterstrikert
15/09/06, 22:03
root@server:/home/ut1/ut-server/System# ./ucc-bin server DM-Codex?game=botpack.deathmatchplus ini=server.ini
./ucc-bin: error while loading shared libraries: libX11.so.6: cannot open shared object file: No such file or directory

Nog steeds zelfde error :(

OS: Debian.

Netbyte
15/09/06, 23:08
Kom even op msn, dan kunnen we het even fixen. ik heb mijn ut server alvast ingepakt zodat je deze zowiezo kan gebruiken. Getest en werkt.

Tot msn,

Counterstrikert
15/09/06, 23:57
Net elkaar misgelopen (nu 22:56).
My bad... Morgen?

B3rt
16/09/06, 01:54
Helaas, bij de link die u gaf staat de ut-server linux package niet, bij een andere downloadlocatie geven sommige mappen wederom 0 kb aan bij het uitpakken :(!

O nee?
kijk dan maar eens hier:
http://www.unrealadmin.org/forums/showthread.php?t=7419

Counterstrikert
06/10/06, 15:34
Ok, UT server werkt nu, alleen verdwijnt die na een tijdje uit de servers (server zelf is nog wel online).

Ook in HLSW geeft hij offline aan terwijl hij wel degelijk online is.