PDA

Bekijk Volledige Versie : Ik durf het bijna niet...



Servenet
14/09/06, 17:46
Ik durf het bijna niet te vragen... maar mag ik eigelijk een advertentie plaatsen voor een dedicated server die ik wil verhuren... wordt een beetje gespannen van alle regels hier dus mja :eek:

BBP
14/09/06, 17:48
Ik durf het bijna niet te vragen... maar mag ik eigelijk een advertentie plaatsen voor een dedicated server die ik wil verhuren... wordt een beetje gespannen van alle regels hier dus mja :eek:


Als hij niet juist is dan hoor je het wel :)


:rolleyes: :cool: :p :eek:

liber!
14/09/06, 17:49
Niet in dit forum. Wel in http://www.webhostingtalk.nl/hosting-aanbiedingen-en-registraties/ tenminste als je de regels volgt. http://www.webhostingtalk.nl/hosting-aanbiedingen-en-registraties/announcements.html

FSCJasper
14/09/06, 17:53
Even een PB'tje sturen naar een moderator. Zijn de lastigste niet.

Servenet
14/09/06, 17:55
Niet in dit forum. Wel in http://www.webhostingtalk.nl/hosting-aanbiedingen-en-registraties/ tenminste als je de regels volgt. http://www.webhostingtalk.nl/hosting-aanbiedingen-en-registraties/announcements.html

Whahaha :eek: Daar begint het alweer... :P

systemdeveloper
14/09/06, 17:56
Hehe, dat probleem heb ik ook... ik durf hier niet te adverteren. Best jammer voor de klanten ;)

Servenet
14/09/06, 18:03
Hehe, dat probleem heb ik ook... ik durf hier niet te adverteren. Best jammer voor de klanten ;)

Haha, naja dat is dan ook weer een beetje overdreven... ik durf wel maar ik heb geen zin om direct een slotje te krijgen omdat ik iets niet goed doe...

FSCJasper
14/09/06, 18:07
Van fouten moet je leren toch? Als je nu een slotje krijgt, weet je dat je iets fout hebt gedaan. Kunt ook eerst even PB naar een mod sturen, dan weet je zeker dat het goed is.

Servenet
14/09/06, 18:09
Van fouten moet je leren toch? Als je nu een slotje krijgt, weet je dat je iets fout hebt gedaan. Kunt ook eerst even PB naar een mod sturen, dan weet je zeker dat het goed is.

Niet toevallig een mod in de buurt? Of moet ik eerst wat fout doen daarvoor :W:

systemdeveloper
14/09/06, 18:13
Ik leer graag van mijn fouten (liever van andermans fouten eigenlijk), maar het is me allemaal te lastig en tijdrovend, dat adverteren. Voor ik uitgezocht heb wat ik allemaal in die ad. moet zetten, mijn zooi overal aangemeld hebt, etc.. valt ook een bestelling online in de mail... en daar heb ik niks voor hoeven te doen :)
Trouwens, die netwerk info e.d. is wel erg cool allemaal, maar als je plots aan dat netwerk hangt met 1000 users op 1 server, word je toch niet blij :)

Domenico
14/09/06, 18:13
Jasper heeft gelijk. Er zijn sommige personen die het altijd weer op de spits moeten drijven. Waarom zou je geen aanbieding kunnen plaatsen denk je?

Ber|Art
14/09/06, 18:18
Zo moeilijk zijn de regels toch niet? En er zijn toch ook voorbeelden genoeg van aanbieders die laten zien hoe het moet? En dan heb je nog 30 minuten om je aanbieding eventueel aan te passen ;) suc6!

systemdeveloper
14/09/06, 18:23
Jasper heeft gelijk. Er zijn sommige personen die het altijd weer op de spits moeten drijven. Waarom zou je geen aanbieding kunnen plaatsen denk je?
Klopt wel, het zijn jullie regels. Heb ik 0.0% problemen met :)
Maar ik heb maar 1 verkoopargument en dat is service. Als een klant ergens niet tevreden over is, los ik zijn probleem op zodat ie wel tevreden is. Boeit me niet eens wat dat probleem is. Dat krijg ik niet in een ad gestopt, simpel. Ook wil ik het gevraagde product, niet 'verdoezelen' in soms 'bangmakende' technische info. Dus voor mij houdt het verhaal daarin op.

Maar ik ben er wel van doordrongen dat klanten, die deze informatie willen hebben, hem ook correct voorgeknabbeld mogen krijgen. Ik denk allees dat dir slechts voor een kleine doelgroep daadwerkelijk van belang is. Deze doelgroep zal deze informatie sowieso vragen en waarschijnlijk ook controleren.

Dus: Jullie regels zijn allemaal perfect, het doel ervan is me duidelijk, maar het is niet mijn pakkie an. Gelukkig hang ik hier ook niet rond om af en toe een shared pakketje mee te pikken.

Groetjes en keep up the good work :)

John

Domenico
14/09/06, 18:40
Ik begrijp je punt helemaal en we moeten dit ook een beetje gaan aanpassen. Er zal een soort van formulier gaan komen waarin gewerkt zal worden met verplichte velden.

Maar verder kun je toch eerst je persoonlijke verhaal kwijt met helemaal onderin een stukje verreiste technische info. Er zijn zat hosters die hun aanbieding persoonlijk maken.

systemdeveloper
14/09/06, 18:56
Ik begrijp je punt helemaal en we moeten dit ook een beetje gaan aanpassen. Er zal een soort van formulier gaan komen waarin gewerkt zal worden met verplichte velden.

Maar verder kun je toch eerst je persoonlijke verhaal kwijt met helemaal onderin een stukje verreiste technische info. Er zijn zat hosters die hun aanbieding persoonlijk maken.
Dat formulier is inderdaad erg handig :D:D

Servenet
14/09/06, 23:21
Jasper heeft gelijk. Er zijn sommige personen die het altijd weer op de spits moeten drijven. Waarom zou je geen aanbieding kunnen plaatsen denk je?

Omdat ik menig adverteerder gelocked zie worden omdat er iets niet goed is, oke ze zullen mss iets compleet verkeerd doen, maar toch het is een beetje eng :rolleyes:

Domenico
14/09/06, 23:35
Er zijn meer correcte aanbiedingen dan niet correcte hoor. :D

VantilborgICT
16/09/06, 00:07
Zo`n formulier lijkt me erg handig. Zowel voor de potentiele klant als de aanbieder. Hierdoor wordt het allemaal een stuk overzichtelijker!

AlfaHosting
16/09/06, 01:12
Een formulier zou alles inderdaad vereenvoudigen.

NWO
16/09/06, 02:08
Bekijk gewoon wat er in de aanbiedingen van de concurrent staat, en neem het over met je eigen details + voordelen :P

AlfaHosting
16/09/06, 09:34
Op zich valt het nogal mee ..

- Je aanbieding
- Prijsinformatie
- Bedrijfsgegevens
- Serverinformatie
- Netwerkgegevens (netwerk dat in de lijst staat met toegestane netwerken)

Een formulier zou alles vereenvoudigen in die zin dat dan misschien sommige aanbiedingen niet meer een heel levensverhaal bevatten. Nog even en men vertelt erbij wanneer men voor de eerste keer niet meer in bed plaste.

4Design
16/09/06, 19:57
Nog even en men vertelt erbij wanneer men voor de eerste keer niet meer in bed plaste.

De exacte leeftijd daarvan is me ontgaan dus voor mij zal het steeds een raadsel blijven :D