PDA

Bekijk Volledige Versie : Battlefield 2 Ranked



K&K-Dennis
12/09/06, 13:57
Ons bedrijf wilt al een bepaalde tijd Battlefield 2 ranked draaien op een Windows 2003 server. Nou is de setup en remote management geen probleem alleen het kopen/huren van de ranked software gaat niet lekker.

Via eagames geprobeerd via de email contact te krijgen, meerdere malen en ook via een online store of de ea website kan ik niet achterhalen hoe ik aan de ranked software van Battlefield 2 (en dalijk Battlefield 2142) kan komen.

Heeft hier iemand ervaring mee?

jan post
12/09/06, 14:05
Ranked servers zijn bijna niet meer te verkrijgen

swedendedicated
12/09/06, 14:21
Inderdaad heel moeilijk. Je zou eventueel wat kunnen regelen met de huidige providers die wel de software hebben. Ik denk alleen niet dat de software verkocht mag/kan worden.

Stewie
12/09/06, 16:09
Ranked servers kan je alleen draaien als je een contract hebt met Electronic Arts. Er zitten vanzelfsprekend voorwaarden aan voordat je een contract krijgt.

Ranked servers kan je inkopen bij de huidige Trusted Partners, de software zal echter nooit op jouw server draaien maar altijd op een server van de Trusted Partner.
Op dit moment Trusted Partner worden voor BF2142 is vrijwel onmogelijk aangezien dit maanden voor de release al wordt geregeld en niet last-minute. Tevens is het aantal Trusted Partners ingekrompen vergeleken met BF2.

K&K-Dennis
15/09/06, 09:54
Bedankt zover voor de antwoorden, er is al een hoop duidelijk.

Maar het moet toch simpeler zijn om Ranked software te kunnen gebruiken, zijn er geen trusted dealers die de software verhuren?

wat zijn goede trusted dealers trouwens?

jan post
15/09/06, 10:13
Dat is helaas niet mogelijk. Deze bedrijven mogen deze software alleen binnen hun eigen netwerk / servers draaien.

Je kan natuurlijk eventueel servers bij Clanhost huren en die weer doorverhuren. Dit zal alleen zeker niet goedkoop zijn.

Met vriendelijke groet,

Jan Post

Stewie
15/09/06, 16:46
Er zijn in Nederland 4 partijen die BF2 ranked mogen aanbieden.
En er zijn slechts 2 bedrijven die Battlefield 2142 ranked mogen aanbieden.

Lijkt weinig, maar vergeleken met het buitenland erg veel :)

Switch0r
17/09/06, 18:01
Als optie is kan je deze rank proberen.

http://www.battlefieldranking.net/

Werkt het zelfde als de EA Ranked servers alleen ze draaien op andere servers.

Stewie
26/09/06, 21:17
Overigens mag BF2142 ranked contractueel niet worden gereselled (ik zie her en der wat resellers van een Nederlands bedrijf het al aanbieden, maar dat mag dus niet en zal de ea partner het contract kosten) ;)

Randy
27/09/06, 02:13
Overigens mag BF2142 ranked contractueel niet worden gereselled (ik zie her en der wat resellers van een Nederlands bedrijf het al aanbieden, maar dat mag dus niet en zal de ea partner het contract kosten) ;)

Ach, blijft er 1 over. Maakt het allemaal wel wat makkelijker :-)

slybas
10/10/06, 12:25
Ach, blijft er 1 over. Maakt het allemaal wel wat makkelijker :-)

Hmz wat is er moeilijk aan 2 BF2142 Ranked partners in Nederland ? Ik snap het probleem niet helemaal.:huh:

Stewie
10/10/06, 12:54
Hmz wat is er moeilijk aan 2 BF2142 Ranked partners in Nederland ? Ik snap het probleem niet helemaal.:huh:
Ik denk niet dat dat het probleem is, maar dat het probleem wat eerder aangestipt werd is dat iemand blijkbaar toezeggingen heeft gedaan en er nu bedrijven zijn die BF2142 ranked servers aanbieden maar dat helemaal niet mogen omdat dat contractbreuk van de oorspronkelijke hoster zou zijn, bijvoorbeeld:

http://www.infinity-gamehosting.net/news/view/33
http://www.frag4u.nl

jan post
13/10/06, 16:48
Als de software uit is staat volgende dag staat het al op usenet. Ik betwijfel dus of het wel te stoppen valt.

Met vriendelijke groet,

Jan Post

3j3ct
13/10/06, 17:00
zou me verbazen als je ranked bf server files op usenet kan vinden....

Stewie
13/10/06, 18:21
Als de software uit is staat volgende dag staat het al op usenet. Ik betwijfel dus of het wel te stoppen valt.

Met vriendelijke groet,

Jan Post

Ranked Software vind je niet op internet gezien deze alleen door EA verspreid wordt aan de selecte Trusted Partners
Er zit nog een tweede en een derde controlemechanisme ingebouwd zodat je aan de software alleen niets hebt

Randy
13/10/06, 19:11
Ranked Software vind je niet op internet gezien deze alleen door EA verspreid wordt aan de selecte Trusted Partners
Er zit nog een tweede en een derde controlemechanisme ingebouwd zodat je aan de software alleen niets hebt


Inderdaad, ondermeer door IP- en netwerkvalidatie. Dus al vindt je de 'ranked software', kun je hier nog niets meer. Zou gewoon voor het 'Alternative ranked' systeem gaan. Kan iedereen toch weer leuke nieuwe medailles en badges scoren en blijft het nog leuk, toch?

jan post
13/10/06, 20:44
Op usenet stond dat ranked server software was. Of dit klopt geen idee draai geen Battlefield software.

WF WebHosting
14/10/06, 01:48
Denkt niet dat "Ranked" software is daar dit door EA wordt gecontroleerd (zoals eerder aangegeven).

Blade

BeneluxGaming
15/10/06, 11:14
Over 4 dagen komt hier Battlefield 2142 uit (19 -10). Weet iemand hier of er ook linux serverfiles komen bij de release? EA laat hier weinig over los. Misschien dat iemand het hier weet?

Gomer
15/10/06, 13:52
Ik zie ook geen dedicated windows serverfiles voor release, dusehm.. het is nog even afwachten.

Stewie
15/10/06, 14:45
Verkeerde topic heren: http://www.webhostingtalk.nl/gameservers-algemeen/104655-bf2142-released.html

De serversoftware komt morgen uit voor een selecte groep partners, zodra de launch van de client is komt uiteraard op de FTP van EA ook de serverversie uit, in twee versies (Windows en Linux).