PDA

Bekijk Volledige Versie : Klanten van WebXtra



seb8iaan
06/09/06, 23:21
Ik ben van plan een resellerpakket bij Webxtra aan te gaan schaffen.
Maar wil graag sites hebben van mensen die ook een pakket bij webXtra hebben. Om zo even te kijken hoe alles er uitziet voor de klant (ik weet dat je de site zelf moet ontwerpen, maar bedoel meer domein-beschikbaarheid integratie ed.)

Dus wie heeft er een reselelr pakket bij WebXtra?

Alvast bedankt:)

jinxedworld
06/09/06, 23:28
Ik denk dat WebXtra je vast wel een demoaccountje kan geven als je daar om vraagt. Wij doen dit in ieder geval wel voor een periode van 3 dagen.

FSCJasper
06/09/06, 23:52
Ik wil niet overkomen als een achterdochtige hond of iets dergelijks. Echter je hebt een topic geopend om offertes voor resellerpakketten te ontvangen. Een aanbieding van WebXtra staat niet in het topic. Hoe ben je dan op de hoogte gebracht van hun aanbieding?

Overigens geen verwijt naar WebXtra. Viel me echter op.

WebXtra
07/09/06, 00:03
Klant inmiddels op de hoogte gebracht van de online demo's die er beschikbaar zijn.
En de klant zojuist aangeboden een test accountje aan te kunnen maken, en deze later over te kunnen zetten in een definitief pakket.

@ Jasper,

Goed opgemerkt, zelf had ik die aanbieding nog niet gezien.
Verder zijn wij goed op de hoogte van de regels, en zullen niet per pb aanbiedingen doen.
Maar ik neem je oplettendheid niet kwalijk :)

FSCJasper
07/09/06, 00:18
Opvallend dat er een topic wordt aangemaakt voor aanvraag van een resellerpakket, en uiteindelijk de keuze valt op een bedrijf dat nergens staat vermeldt.

Zoals ik al zei, geen verwijt naar WebXtra. Zie dat je het goed opvat. Wel opvallend dat een aanvrager buiten het topic nog verder zoekt op dit forum, gebeurt niet vaak. :)

seb8iaan
07/09/06, 00:51
Ik ben via een collega gewezen op webXtra, en heb tevens een aanvraag gepost om te kijken wat de verschillende bedrijven mij te bieden hebben.

Ik heb het volste vertrouwenin WebXtra. Maar sta altijd open voor andere aanbieders.

Bullcat
07/09/06, 01:27
En toch stinkt het een uur in de wind dit verhaal, ik steek ondertussen een geur kaars aan ! :)

En dan nu om positieve reacties gaan vragen, mag ik ook enige klanten ervaringen posten dan ??

Laat maar het is al laat !

DOMENICO EDIT: Beter gewoon ontopic blijven. ik stoor me aan de vele oftopic onzin die word geplaatst door sommigen. :(

Geoffrey
07/09/06, 03:00
Ik denk dat U misschien beter even kijkt op websites als http://www.ispgids.com of http://www.webhosters.nl waar klanten hun ervaringen over het bedrijf kunnen plaatsen. Anders kan eens googelen ook nooit kwaad. Ikzelf heb geen ervaring met de diensten van WebXtra, maar heb ze volgens mij wel een aantal keren in het verleden gesproken op msn en het lijken mij alvast heel vriendelijke / betrouwbare mensen.

In ieder geval veel succes met het maken van uw keuze en laat U niet gek maken met de reacties op webhostingtalk van sommigen, als een moderator / admin vindt dat het draadje niet klopt zullen zij er wel verder op ingaan, dat is niet aan ons.

seb8iaan
07/09/06, 10:58
Ik verbaas mij over de vriendelijkheid die er tussen de verschillende hosters bestaat. Iedereen bied zn diensten aan, maar respecteert de ander. TOP mensen:)

jouwnaam
07/09/06, 11:48
De Tros is de grootste familie van NL toch? Wij hosters zijn de gezelligste familie van NL :p Maar als je een provider wilt kiezen, maar nog niet zeker van je zaak bent, vraag je toch gewoon een demo account aan? Wil vast iedereen wel aan meewerken? Mocht je dan na het lezen van de genoemde sites en de demo nóg vragen hebben, dan zijn wij hosters er weer voor je ;-)