PDA

Bekijk Volledige Versie : Ervaring gevraagd over Switftway



ARPhost
06/09/06, 20:05
Graag jullie ervaringen posten mbt Swiftway (colocatie rack)

JoostBloem
06/09/06, 20:32
Beste ARPhost,

Zelf ben ik begonnen als dedicated bij Swiftway.
De dedicated server was echt perfect en super service.

Later ben ik heb ik zelf een server gekocht via Swiftway.
Swiftway heeft ons gevraagd wat moet de server kunnen en waar is het precies voor. Zo gezegd en zo gedaan hebben wij nu 5 racks staan bij Swiftway.

Remote Hands is echt helemaal top, één telefoontje naar het NOC van Swiftway en ze rebooten onze servers.

Ik hoop dat ik je zo genoeg advies heb kunnen geven.

Bedankt!

WGC-Design
06/09/06, 20:49
Normaal gesproken posten wij niet op Webhostingtalk. Maar ik zag deze topic en ik zie dat er vragen zijn van ander Webhosting aanbieders hoe Swiftway werkt en dacht bij mezelf daar moet ik ff op reageren.

WGC heeft al een klein jaar een aantal racks bij Swiftway, tot nu toe werkt alles naar tevredenheid, De service van Swiftway is zeer goed. Wij werken zelf vanuit Duitsland en hebben veel remote hands nodig, dit word goed geregeld door Swiftway, wij sturen hardware naar hen, zij installeren het en plaatsen het in de racks en dat word altijd naar behoren uitgevoerd ( snel en netjes) .

Voordat we de racks afnamen, Hebben we gevraagd of we eens een kijkje mochten nemen bij Swiftway in Polen. Het antwoord van Swiftway was Natuurlijk, We zijn naar Polen gegaan en zijn daar perfect ontvangen alles was netjes geregeld, We hebben daar een aantal dagen door hun bedrijf gelopen en zeer informatieve gespreken gevoerd met Alexander, Marcin en Remon, We hun team aan het werk gezien en dat zag er zeer professioneel uit, Wij van WGC kunnen zeggen zij hebben de zaken daar absoluut goed voor elkaar.

Ze zijn inmiddels ook voor ons aan het programmeren en webdesigns aan het afleveren, ook dit gebeurt naar alle tevredenheid, kortom zaken doen met Swiftway is een aanrader.

Met vriendelijke groet WGC-Design

marijn79
07/09/06, 10:45
DOMENICO EDIT: Toeval of niet, er staat nergens dat mensen met weinig posts geen ervaringen mogen plaatsen. Als er negatieve ervaringen zijn mogen die ook gepost worden maar wel eigen ervaringen en niet die van Google graag. Word eens volwassen aub!

ARPhost
07/09/06, 11:32
@ Martijn79

Hoe zijn jullie erachter gekomen dat het bedrijf Zajebista van Akkermans is?

Domenico
07/09/06, 11:51
Ontopic blijven! :(

phreak
07/09/06, 11:55
@Domenico: Dit is toch ontopic? Ervaringen met Swiftway, dus ook de persoon die er achter zit, mensen willen zien hoe betrouwbaar Swiftway is.

Domenico
07/09/06, 12:00
@Domenico: Dit is toch ontopic? Ervaringen met Swiftway, dus ook de persoon die er achter zit, mensen willen zien hoe betrouwbaar Swiftway is.

Nee het gaat om eigen ervaringen en niet die een concurrent op kan hoesten door te gaan zoeken in Google want dat kan de TS zelf ook wel. Lijkt me erg logisch!

phreak
07/09/06, 12:03
Nee het gaat om eigen ervaringen en niet die een concurrent op kan hoesten door te gaan zoeken in Google want dat kan de TS zelf ook wel. Lijkt me erg logisch!

Gelijk heb je, mijn excuus ;)

Swiftway-UK
07/09/06, 12:24
Verder zijn de google ervaringen zeer oud, deels door concurrenten geplaatst (zoek maar eens naar de personen erachter, dan weet je wat ik bedoel) en afkomstig van de eerste budget provider van Nederland, jazeker, we waren pioneers in die dagen en hebben zeker onze fouten gemaakt, we waren immers de allereerste die budget hosting aanboden.

Zajebista is overigens niet van mij, vraag eens de KVK op dan weet je dat gelijk.

marijn79
07/09/06, 12:26
Ik wilde ook absoluut niet flamen, ik wilde alleen maar aangeven dat er een topic is waarin (de mensen achter) Swiftway besproken wordt. That's all. Verder heb ik er geen ervaringen mee dus heb ik geen mening in deze.

Kan wel zeggen dat hij erg actief is hier op het forum.

janneman
07/09/06, 14:15
De volgende die iets anders post dan persoonlijke ervaringen krijgt punten.

Oude koeien uit de sloot halen kan de TS zelf ook via de zoekfunctie.

Domenico
07/09/06, 14:25
Ik heb wat onzinnige posts weggehaald. Ik dacht dat ik duidelijk was met mijn vraag ontopic te blijven. Ik ga offtopic posts zoals deze voortaan gewoon verwijderen. Dit heeft slechts een doel die hier niet meer word geaccepteerd.

Randy
07/09/06, 20:39
Zelf als test twee dedicated servers bij Swiftway genomen, dit na alle LinkUP en Swiftway-commotie van de kiddo's hier. Over beide partijen zeer tevreden, echter in de twee maanden bij Swiftway was er een netwerk-uitval van ruim 6 uur en een van 1/2 uurtje. Voor onze streaming-activiteiten zeer ongewenst.

Heb van Remon begrepen dat dit inmiddels verholpen is door de nieuwe locatie in Easynet en de vervanging van de routers naar 'echte' routers. M'n uitnodiging staat nog steeds om eens in AMS langs te komen, maar thans beschikken we over aanzienlijk meer werk dan capaciteit. Hoewel deze projecten zich allemaal in de afrondende fase bevinden, kan ik niet even snel naar Amsterdam.

Samengevat; De oorzaak van de problemen is bekend bij Swiftway en ondervangen door het plaatsen van nieuwe routers en het onsite hebben van extra engineers. Voor mij misschien een reden om in de toekomst het nog eens te proberen. Iedere provider heeft downtime (Neem True twee maand terug), het gaat erom hoe je hiermee omgaat en hoe je anticipeerd om dit telkensmale in de toekomst te doen voorkomen. Voor wat ik begreep, is hieraan gewerkt.

Mijn advies; Plaats gewoon gedurende een maand - als de tijd er is - een colocated machine bij partijen waar je eventueel nadere informatie van wenst. Indien je afhankelijk bent van diensten die je afneemt, bijvoorbeeld voor je bedrijfscontinuiteit, neem dan twee netwerken en bouw redundant. Neem een kijkje bij partijen, praat met ze en verdiep je erin.

vBoxx
07/09/06, 23:51
Beste meningzoekende mensen,

Ik wil graag namens DoxxHosting (Van Doxx BV) een mening geven.

Doxx heeft sinds dit jaar een Full Rack in EasyNet via Swiftway (Neoworld netwerk) en we zijn erg tevreden over wat wij daar hebben.

Snelle response tijden, goede uptimen, echter wel enkele kleine downtimen gehad maar er hebben altijd goede redenen achtergezeten en altijd goed opgelost en ook zo opgelost dat het niet nogmaals kan voorkomen.

Ze werken nog steeds heel erg hard aan nog meer redundantie van hun netwerk wat natuurlijk een erg goede zaak is.
Ze hebben sinds kort ook een nieuw mooi aanmelding systeem waar wij ook erg over te spreken zijn.

Ik heb niks anders te melden dan dat wij met hun erg blij zijn en wij weten ook dat er een hoop geruchten gaan over hun, maar ga met ze in zee en je bent zeer over ze te spreken. Zowiezo stuk ken beter als bij andere partijen waar wij echter ook pogingen hebben gedaan.

Het is dus ook zeker een aanrader voor iedereen!