PDA

Bekijk Volledige Versie : Waar kan ik met mijn klachten terecht?



Gameliner
03/09/06, 14:36
Hey mensen,

Kan iemand mij misschien uit de brand helpen?

Waar kan ik met mijn klachten terecht over mijn hosting provider?

Groet,
Alex Zweers
Gameliner

BsHosting
03/09/06, 14:37
bij je hosting provider zelf.

wht kan jouw problemen niet oplossen dat moet je zelf uitvechten met je huidige provider.
ben je niet tevreden stap dan over van provider.

wonko
03/09/06, 14:39
Misschien bij je provider zelf? Met een aantegekend schrijven, mocht hij niet gewillig zijn...

Verder hangt het wat af van de klacht die je hebt...

Gameliner
03/09/06, 14:46
Kan mijn provider mijn verhuizing dan tegen houden?

Hij heeft nl. mijn site offline gegooid terwijl de hosting betaald is.

MediaServe
03/09/06, 14:46
Mits je provider is aangesloten bij Stichting Hostmerk, kun je daar je klachten deponeren. Tevens zullen zij als mediator optreden bij geschillen.

En anders sta je er helaas alleen voor.

BsHosting
03/09/06, 14:48
als het een nl naam is is dat zo verhuist max 2 dagen daar heb je je provider niet bij nodig.

is het een com kan ie gelocked staan.

lijkt mij weer een gevalletje van iemand die probeert een hostingbedrijf te runnen zonder kvk ed.

school ed is weer begonnen en de klanten kunnen barsten.

Gameliner
03/09/06, 14:58
Kee, ik weet genoeg. Bedankt voor jullie hulp allemaal :)

BsHosting
03/09/06, 14:59
succes ermee

mocht je een andere provider zoeken kun je op wht altijd terecht voor een aanbieding.

®on
03/09/06, 15:47
lijkt mij weer een gevalletje van iemand die probeert een hostingbedrijf te runnen zonder kvk ed.
Lijkt mij een geval van een user die eens van zijn stokpaard moet afkomen en moet stoppen met voortdurend andere bedrijven af te kraken. Zeker als daar geen reden toe is.

BsHosting
03/09/06, 15:49
reden zat als je het zo leest he klant is wederom de dupe

Teun
03/09/06, 15:49
Als je hoster hier op WHT zit kan je hem/haar (haar is zeer onwaarschijnlijk maar goed:D ) ook eens een PB berichtje sturen, werkt bij sommige bedrijven namelijk beter dan mailen of bellen (Ik zal geen namen noemen, pas nieuw hier dus even uitkijken :X)

japieo
03/09/06, 15:56
reden zat als je het zo leest he klant is wederom de dupe

Waar haal jij deze conclusie uit....?
Uit de woorden van de klant?

Slechte zaak om gelijk maar af te kraken zonder inzicht in deze zaak, misschien is de klant wel een slechte betaler en is deze offline geplaatst, dan later betaald omdat hij offline is gezet en dan lekker klagen........

®on
03/09/06, 16:01
reden zat als je het zo leest he klant is wederom de dupe
Waar lees jij dat de bewuste hoster geen KvK heeft? (Kortom, voorbarige conclusie van je)

Einde discussie verder voor me hoor; ik heb nog wel iets beters te doen als zinloos blijven discussieren met je.

Technotop
03/09/06, 16:18
reden zat als je het zo leest he klant is wederom de dupe

Onprofessionaliteit tot den top. Begin een fonds. Dit komt in elke tak voor. Aan je posts te zien, ben jij de enige budget poster en dan mag je zelf invullen wat je onder "budget" verstaat.

Gameliner
03/09/06, 16:38
Nee hoor gewoon netjes betaald, al in maart! Dus ik geef hem zelf een half jaar voor nopes ;) Doe eens wat vriendelijker tegen elkaar!

Daarnaast blijkt de hostbedrijf een subbedrijf te zijn van een bedrijf waar ik zaken mee gedaan heb die maar voor de helft zijn uitgevoerd.

Maar nogmaals factuur netjes betaald. Alleen bij dat hoofdbedrijf zijn aantal zaken die niet echt gaan zoals ze horen te gaan.

Ik noem geen namen van dat bedrijf aangezien mij niet de bedoeling is om het bedrijf af te kraken, maar om informatie te verzamelen over wat een host bedrijf allemaal wel niet mag.

crazycoder
03/09/06, 17:10
Daarnaast blijkt de hostbedrijf een subbedrijf te zijn van een bedrijf waar ik zaken mee gedaan heb die maar voor de helft zijn uitgevoerd.

Maar nogmaals factuur netjes betaald. Alleen bij dat hoofdbedrijf zijn aantal zaken die niet echt gaan zoals ze horen te gaan.

Ik noem geen namen van dat bedrijf aangezien mij niet de bedoeling is om het bedrijf af te kraken, maar om informatie te verzamelen over wat een host bedrijf allemaal wel niet mag.
Zoals in het zakelijk verkeer gebruikelijk is dient een dienst geleverd te worden zolang ervoor wordt betaald. Uitzonderingen zoals over limiet dataverkeer e.d. is natuurlijk mogelijk..

Eventuele geschillen dienen met de provider uit te worden gevochten. Kortom, even bellen/faxen/mailen.. zou eerst even bellen, mogelijk heeft men zich vergist?? of is er een probleempje.. helpt dat allemaal niet dan stuur je een ingebrekestelling dat doe je bij voorkeur per aangetekend schrijven + brief per separate post + eventueel per e-mail en fax.
Dus iets als binnen 7 dagen opnieuw leveren anders weg en terugbetaling van de kosten plus eventuele schade. Die laatste moet je heel hard kunnen maken..

Dit lijkt mij allemaal dusdanig vanzelfsprekend dat ik niet snap waarom er een topic op wht voor geopend moet worden.

AlfaHosting
03/09/06, 17:16
reden zat als je het zo leest he klant is wederom de dupe

Je kent wel maar één kant van het verhaal natuurlijk.

BsHosting
03/09/06, 17:18
Onprofessionaliteit tot den top. Begin een fonds. Dit komt in elke tak voor. Aan je posts te zien, ben jij de enige budget poster en dan mag je zelf invullen wat je onder "budget" verstaat.

weet je wat onprofessioneel is, klanten in de kou laten staan.

als jeklant betaald heeft zorg voor een goede administratie, zoals je leest heeft TS al lang en breed betaald.

Ik ben heus niet de enige poster maar het valt me steeds meer op dat er een aantal bedrijven zijn die denken als de klant maar binnen is en verder barst ie maar.

Betalen is gewoon leveren simpelzat, als je een normaal bedrijf bent moet zo'n probleem binnen 10 minuten opgelost kunnen zijn en niet een half jaar later.

Als je klant hier komt klagen doe je iets goed fout he.

@ mario

het is idd 1 kant van het verhaal, als het bedoeld was om een bedrijf zwart te maken had ie wel de naam genoemd.
dus ga ik er wel vanuit dat de TS de waarheid verteld.
en we weten allemaal dat er hosters zijn die er een potje van maken.

dat geeft de hostingmarkt een echte slechte naam.

@ ron warris,
weet jij het wel dan niemand weet de bedrijfsnaam dus lul niet als jhe zelf ook niet weet waar het om gaat.
ik zeg alleen dat het er weer op lijkt geen kvk ed en school weer begonnen.
anderen posten ook gewoon de scholen beginnen weer de klanten komen weer op straat te staan etc en daar durf je niks op te zeggen is hetzelfde verhaal.

AlfaHosting
03/09/06, 17:19
Mits je provider is aangesloten bij Stichting Hostmerk, kun je daar je klachten deponeren. Tevens zullen zij als mediator optreden bij geschillen.

En anders sta je er helaas alleen voor.

Eén kans op 100 dat hij bij hostmerk aangesloten is, met twaalf aangesloten bedrijfjes.

Technotop
03/09/06, 17:34
weet je wat onprofessioneel is, klanten in de kou laten staan.

als jeklant betaald heeft zorg voor een goede administratie, zoals je leest heeft TS al lang en breed betaald.

Ik ben heus niet de enige poster maar het valt me steeds meer op dat er een aantal bedrijven zijn die denken als de klant maar binnen is en verder barst ie maar.

Betalen is gewoon leveren simpelzat, als je een normaal bedrijf bent moet zo'n probleem binnen 10 minuten opgelost kunnen zijn en niet een half jaar later.

Als je klant hier komt klagen doe je iets goed fout he.


Welcom to real life.. dit komt in elke tak voor. Of het nu een boer is of een ICT bedrijf, er zitten altijd rotte appels tussen.

Hoe harder jij zit te schreeuwen dat alle budgethosters maar ammateurs zijn, hoe beter dit voor je eigen business is, aan dit soort achtelijke reacties heeft niemand wat aan. Je dient professioneel te reageren en dat is waar ik je op aankaart.

veenman
03/09/06, 17:38
Neem even contact met mij op dan wil ik de kwestie wel, belangeloos en discreet, voor je beoordelen en mijn oordeel geven wie er gelijk heeft. Daarnaast wil ik ook wel mocht dat nodig zijn, eveneens belangeloos, als mediator in deze kwestie optreden.

BsHosting
03/09/06, 17:39
Welcom to real life.. dit komt in elke tak voor. Of het nu een boer is of een ICT bedrijf, er zitten altijd rotte appels tussen.

Hoe harder jij zit te schreeuwen dat alle budgethosters maar amateurs zijn, hoe beter dit voor je eigen business is, aan dit soort achtelijke reacties heeft niemand wat aan. Je dient professioneel te reageren en dat is waar ik je op aankaart.

Sorry hoor maar gebruik ik die woorden komen geheel uit je eigen mond niet uit de mijne.

ik citeer mezelf maar even daar jij schijnbaar ook bij de groep hoort die niet wil of kan lezen schijnbaar.


lijkt mij weer een gevalletje van iemand die probeert een hostingbedrijf te runnen zonder kvk ed.
school ed is weer begonnen en de klanten kunnen barsten.

zeg ik ergens dat budgethosters amateurs zijn er zijn heus wel goede bij.
ik zeg alleen dat de klant weer de dupe is.

en budget zie ik echt nergens staan dus waar je het vandaan haalt.

phreak
03/09/06, 17:41
weet je wat onprofessioneel is, klanten in de kou laten staan.

als jeklant betaald heeft zorg voor een goede administratie, zoals je leest heeft TS al lang en breed betaald.

Ik ben heus niet de enige poster maar het valt me steeds meer op dat er een aantal bedrijven zijn die denken als de klant maar binnen is en verder barst ie maar.

Betalen is gewoon leveren simpelzat, als je een normaal bedrijf bent moet zo'n probleem binnen 10 minuten opgelost kunnen zijn en niet een half jaar later.

Als je klant hier komt klagen doe je iets goed fout he.

@ mario

het is idd 1 kant van het verhaal, als het bedoeld was om een bedrijf zwart te maken had ie wel de naam genoemd.
dus ga ik er wel vanuit dat de TS de waarheid verteld.
en we weten allemaal dat er hosters zijn die er een potje van maken.

dat geeft de hostingmarkt een echte slechte naam.

@ ron warris,
weet jij het wel dan niemand weet de bedrijfsnaam dus lul niet als jhe zelf ook niet weet waar het om gaat.
ik zeg alleen dat het er weer op lijkt geen kvk ed en school weer begonnen.
anderen posten ook gewoon de scholen beginnen weer de klanten komen weer op straat te staan etc en daar durf je niks op te zeggen is hetzelfde verhaal.


Weet je wat onbeleefd is... een oordeel vellen als je maar 1 kant van het verhaal vernomen hebt. Dus ik snap imho helemaal niet waarom dat je überhaubt reageerd.

Technotop
03/09/06, 17:44
Sorry hoor maar gebruik ik die woorden komen geheel uit je eigen mond niet uit de mijne.

ik citeer mezelf maar even daar jij schijnbaar ook bij de groep hoort die niet wil of kan lezen schijnbaar.



zeg ik ergens dat budgethosters amateurs zijn er zijn heus wel goede bij.
ik zeg alleen dat de klant weer de dupe is.

en budget zie ik echt nergens staan dus waar je het vandaan haalt.

Dat is de toon waarmee jij overkomt. Budget, haal ik uit andere posts. We kennen je wel wat langer dan vandaag.

BsHosting
03/09/06, 17:54
O ben ik de enige.

check http://www.webhostingtalk.nl/melding-van-netwerk-storingen-en-updates/102437-w3bhosting-internet-diensten-gehacked-3.html

dacht dat daar meer man over budget vallen dan ik.

@ Preak een klant die hier na ruim een half jaar komt posten met zijn probleem ipv een minuut zoals sommige af en toe geeft al aan dat ie al meer heeft geprobeerd.
alleen bedrijf schijnt schijnbaar niet te reageren he.

of het nu budget is of iets anders zal me worst wezen de klant is weer de dupe en dat is een groter probleem en een slechte naam voor heel de hostingmarkt opzich.

snaaps
03/09/06, 17:55
ik ga ff een bak popcorn erbij halen:D

BsHosting
03/09/06, 17:57
ik ga lekker mijn schotel shoarma oppeuzelen:D

dat smaakt ook wel

Gomer
03/09/06, 17:57
lijkt mij weer een gevalletje van iemand die probeert een hostingbedrijf te runnen zonder kvk ed.

school ed is weer begonnen en de klanten kunnen barsten.


Mja, begin eerst een onderzoek voordat je zoiets zegt zou ik zeggen... via sidn heb ik registrar / provider van gameliner (.nl?) gevonden. En het lijkt mij niet echt een budget hoster, tevens hebben ze kvk.


Ook is het missichien verstandig dat je meer op jezelf let, aangezien dat blijkbaar je klanten ook op deze forum (wht.nl is populair op google) meelezen dus ook naar je reacties (?). Dat kan voor je negatief uitpakken.

Technotop
03/09/06, 17:59
O ben ik de enige.

check http://www.webhostingtalk.nl/melding-van-netwerk-storingen-en-updates/102437-w3bhosting-internet-diensten-gehacked-3.html

dacht dat daar meer man over budget vallen dan ik.

@ Preak een klant die hier na ruim een half jaar komt posten met zijn probleem ipv een minuut zoals sommige af en toe geeft al aan dat ie al meer heeft geprobeerd.
alleen bedrijf schijnt schijnbaar niet te reageren he.

of het nu budget is of iets anders zal me worst wezen de klant is weer de dupe en dat is een groter probleem en een slechte naam voor heel de hostingmarkt opzich.

Daar pak je wel een heel duidelijk voorbeeld. Het bedrijf geeft zelf toe dat hij op school zit en niet naar het probleem kan kijken. Echter ben je inderdaad niet de enige, wel de enige op dit forum die het altijd al kritiek op budget heeft gegeven, meer om je eigen business in het middelpunt te zetten omdat je naar eigen zeggen "geen budget provider bent".

phreak
03/09/06, 18:04
O ben ik de enige.

check http://www.webhostingtalk.nl/melding-van-netwerk-storingen-en-updates/102437-w3bhosting-internet-diensten-gehacked-3.html

dacht dat daar meer man over budget vallen dan ik.

@ Preak een klant die hier na ruim een half jaar komt posten met zijn probleem ipv een minuut zoals sommige af en toe geeft al aan dat ie al meer heeft geprobeerd.
alleen bedrijf schijnt schijnbaar niet te reageren he.

of het nu budget is of iets anders zal me worst wezen de klant is weer de dupe en dat is een groter probleem en een slechte naam voor heel de hostingmarkt opzich.

TS heeft alleen ook niet nader toegelicht op welke manier dat hij contact heeft proberen op te nemen, dus kan zijn dat ie niet op mailtjes reageerd, het bedrijf, maar er zijn ook zaken als telefoon/fax/aangeschreven brief etc.

Nogmaals, het is moeilijk een oordeel te vellen, als je maar één kant van het verhaal hoort.

BsHosting
03/09/06, 18:05
@ gomer,

ik zeg nergens dat het zo was he.

ik zeg dat het er op lijkt.

feit blijft of je nu een klein bedrijf bent of een groot je kunt je klanten wel netjes behandelen.
en geen half jaar laten w8 of ben je dat niet met me eens.

P.s hun hoofdbedrijf heeft kvk de toevoeging staat niet vermeld schijnbaar.

Rik
03/09/06, 18:06
En zo was het weer genoeg....

BsHosting: Jij krijgt van mij een paar punten voor de 'zooi' en de flames... Beter pas je je forumgedrag een 'beetje' aan.

Deze gaat op slot.