PDA

Bekijk Volledige Versie : Aries (A+) account gezocht (nl)



Eijden
31/08/06, 17:42
Hoi!

Ik krijg sinds dit jaar AHW (Aries A+ Hardware) als vak op mijn ICT opleiding.
Ik volg de opleiding ICT-Beheerder BOL niveau 4, waar we een engels Aries A+ account krijgen, waarmee heel de Kennisbank in het engels is.

Dezelfde opleiding, maar dan op niveau 3, krijgt een nederlands account.

Ik ben op zoek naar iemand met een nederlands Aries A+ account, welke ik kan gebruiken voor het bestuderen van informatie op de website van Aries. Ik vind het vak erg interessant, en wil er daarom ook graag 100% van begrijpen.

Bedankt alvast. Contact via PM.

masteracer
05/08/09, 16:00
ik heb de aries accountin het nederlands
als je hierbij je account even aan mij door geeft kan ik misschien kijken wat ik voor je kan doen

wonko
05/08/09, 16:02
het topic is van 3 jaar geleden! Even aandachtig zijn!

masteracer
05/08/09, 16:13
heey ik zie hier dat je een bericht achter gelaten hebt kwa beterft het aries account opleiding ict niveau 4 in het engels. Als je je gegevens aan mij doorgeeft kan ik kijken wat ik voor je kan doen.

Want er loopt namelijk een leerling bij mij stage en daarvoor heb ik het ook kunnen regelen.

gr, Master Acer :D

wonko
05/08/09, 16:37
heey ik zie hier dat je een bericht achter gelaten hebt kwa beterft het aries account opleiding ict niveau 4 in het engels. Als je je gegevens aan mij doorgeeft kan ik kijken wat ik voor je kan doen.

Want er loopt namelijk een leerling bij mij stage en daarvoor heb ik het ook kunnen regelen.

gr, Master Acer :D

Wel, master, lees even wat ik hierboven heb neergezet...