PDA

Bekijk Volledige Versie : [gez] Schop voor server in A`dam (Redbus)



john2k
29/08/06, 21:49
Al een jaar of wat lees ik hier rond, aardig wat nuttige topics. :lovewht:

Oproepje:
Maar nu is plots mijn server offline gegaan, en op APC reageert hij niet, (waarschijnlijk foutje met het moederboard, opslaan van boot on power gaat denk ik mis, oud moederboard)

Dus ik zoek nu iemand die zo snel mogelijk mijn server in Redbus wilt rebooten?

__Gaat dus enkel om een knop indrukken.__ (verder NIETS)

Redbus vraagt 45/90 euro om even te rebooten, en dat kan ik er niet voor opbrengen.

Dus mocht iemand morgen in Redbus zijn, let me know!

Ik heb altijd een krat bier, taart voor de gene die de knop indrukt klaar staan.



Nogmaals, je hoeft alleen een knop in te drukken.
Mijn dank is groot. (graag een pm of reactie, dankje!)

Erik H.
29/08/06, 23:32
Als er nog niemand heeft gereageerd ... komende ochtend rond 7.30 kan ik er zijn. PM me maar.

john2k
30/08/06, 00:05
Ik heb je gepm'ed Erik, maar je bent offline..

Zoek nog steeds iemand..

Ecatel
30/08/06, 01:03
ik ben er over 2 uur :)

PB me maar.

Randy
30/08/06, 01:09
Kijk, Hagenesen onder elkaar...

eMiz0r
30/08/06, 09:25
Stomme vraag misschien, maar hoe zou iemand bij jouw server kunnen komen die (als het goed is) in een gesloten rack staat? :P

WebSiteNet
30/08/06, 10:01
Ze faxen het sleuteltje even. Of vragen een redbus mannetje om even mee te lopen.

VanderToorn
30/08/06, 10:52
Ze faxen het sleuteltje even. Of vragen een redbus mannetje om even mee te lopen.


Cijferslot misschien?

Apoc
01/09/06, 14:17
Ze faxen het sleuteltje even. Of vragen een redbus mannetje om even mee te lopen.

Dan kan dat redbus mannetje net zo goed zelf het knopje even indrukken of niet?

MikeN
01/09/06, 16:35
Dan kan dat redbus mannetje net zo goed zelf het knopje even indrukken of niet?
Jup, maar dat kost dan tegenwoordig weer de hoofdprijs geloof ik :P

Erik H.
08/09/06, 01:40
Dan ga je (ja, ik ja) 's ochtends om 7 uur daar naar toe maar het beloofde kratje bier nog niet gezien en ook geen reactie op de pm. Errug vreemd, maar goed.

Randy
08/09/06, 02:00
Gewoon nog een keer het knopje - ernaast - indrukken :-)

Erik H.
08/09/06, 03:05
@ Randy: ik merk dat je inderdaad primair een dienstverlener bent ;)

DutchTSE
08/09/06, 18:54
Dan ga je (ja, ik ja) 's ochtends om 7 uur daar naar toe maar het beloofde kratje bier nog niet gezien en ook geen reactie op de pm. Errug vreemd, maar goed.
misschien bedoelde hij het wel niet letterlijk...

aangezien je geen taart daar neer gaat zetten, tege die tijd dat hij eens gereboot moet worden is de taart bedorven en je bier warm..;)

maar goed, misschien had ik hier wel niet op moeten reageren, maar je post kwam wel serieus over :D

Erik H.
08/09/06, 18:58
misschien bedoelde hij het wel niet letterlijk...

aangezien je geen taart daar neer gaat zetten, tege die tijd dat hij eens gereboot moet worden is de taart bedorven en je bier warm..;)

maar goed, misschien had ik hier wel niet op moeten reageren, maar je post kwam wel serieus over :D

Afspraak is toch afspraak ? Als iemand mij iets belooft moet hij dat ook nakomen. Dit riekt gewoon een beetje naar naaien....

DutchTSE
08/09/06, 19:13
Afspraak is toch afspraak ? Als iemand mij iets belooft moet hij dat ook nakomen. Dit riekt gewoon een beetje naar naaien....
stuur hem een PM ;)

ik heb ook niet constant een taart en krat bier naast me servers staan voor die ene keer dat een van de servers down is EN de apc niet goed gereageerd ;)

en mocht hij niet meer reageren starten we gewoon met zijn allen een geldinzamelactie, zodat je een taart en krat bier kunt kopen [14.gif]

Erik H.
08/09/06, 19:20
@ DutchTSE : laten we meteen geld inzamelen voor jouw nieuwe leesbril. Ik zal mezelf nog eens quoten "....en ook geen reactie op de pm....". Ik mag hopen dat niemand zijn rackspace gebruikt om een taart en krat bier te plaatsen.

Maar ik zal je een beetje uit de droom helpen.... er zijn van die mannetjes (met witte pakken) die wel eens met zo'n (meeestal ook wit) bestelbusje zaken afleveren.

Vaxon Networks
08/09/06, 19:24
@ DutchTSE : laten we meteen geld inzamelen voor jouw nieuwe leesbril. Ik zal mezelf nog eens quoten "....en ook geen reactie op de pm....". Ik mag hopen dat niemand zijn rackspace gebruikt om een taart en krat bier te plaatsen.

Maar ik zal je een beetje uit de droom helpen.... er zijn van die mannetjes (met witte pakken) die wel eens met zo'n (meeestal ook wit) bestelbusje zaken afleveren.

Wat ben jij raar bezig zeg.
Ik denk dat TS vast nog wel reageert.

En wat anders? ben je speciaal voor een krat bier een taart naar Redbus gereden of wat je er toch al en heb je 1 vinger uitgestoken voor een knopje.

Ik vind je reacties erg on-profesioneel over komen.
Als je perse'e een beloning wil voor je dienst had je dit goed moeten regelen ;)

Erik H.
08/09/06, 20:17
Ja afspraak = afspraak is inderdaad een erg onprofessioneel principe. Tot zover de "famous last words" in dit topic van mij.

DutchTSE
10/09/06, 15:55
En wat anders? ben je speciaal voor een krat bier een taart naar Redbus gereden of wat je er toch al en heb je 1 vinger uitgestoken voor een knopje.

Zo kwam het voor mij ook over inderdaad, dus vandaar mijn reactie's ;)

Mikey
10/09/06, 16:14
Ik denk dat Domenico hier eens naar moet kijken, er wordt wel degelijk een beloning aangeboden voor diegene die de knop indrukt. En ik kan Erik H. niet anders dan gelijk geven.


Ik heb altijd een krat bier, taart voor de gene die de knop indrukt klaar staan.

Misschien dat het op kort termijn geregeld kan worden, anders pleit ik voor een ip ban voor TS !

Erik H.
11/09/06, 00:43
Ik denk dat Domenico hier eens naar moet kijken, er wordt wel degelijk een beloning aangeboden voor diegene die de knop indrukt. En ik kan Erik H. niet anders dan gelijk geven.



Misschien dat het op kort termijn geregeld kan worden, anders pleit ik voor een ip ban voor TS !

Hehe, Mikey weet WEL wat ik bedoel. Ik heb al een aantal malen wat voor mensen gedaan op WHT en ja, inderdaad, ik ben speciaal naar Redbus gereden om die server te rebooten. En in eerste instantie doe ik dat om iemand te helpen, in 2e instantie voor een "ludieke" beloning. En afspraak is afspraak, maar goed, ik val nu in herhaling.

Glenn
11/09/06, 09:37
Erik, kan ik jou ook inschakelen voor een stukkie taart als 'loon'? ;) Of andersom, dan heb ik nog eens wat lekkers als ik op kantoor in Zaandam zit ;)

crazycoder
11/09/06, 09:58
Hehe, Mikey weet WEL wat ik bedoel. Ik heb al een aantal malen wat voor mensen gedaan op WHT en ja, inderdaad, ik ben speciaal naar Redbus gereden om die server te rebooten. En in eerste instantie doe ik dat om iemand te helpen, in 2e instantie voor een "ludieke" beloning. En afspraak is afspraak, maar goed, ik val nu in herhaling.
Weten we gelijk wie we niet meer hoeven te helpen..

Trouwens, als ik jou was zou ik TS gelijk een factuur sturen. (uurloon + voorrijkosten).

InterNetjes
11/09/06, 10:33
maar kon je de server wel rebooten, of dat ook niet?

Erik H.
11/09/06, 14:34
Ja de server is netjes gereboot ja door ondergetekende.


Erik, kan ik jou ook inschakelen voor een stukkie taart als 'loon'? ;) Of andersom, dan heb ik nog eens wat lekkers als ik op kantoor in Zaandam zit ;)

Glenn snapt het nog niet helemaal (en ik maar denken dat mensen uit Zaanstad zo slim waren).

Glenn
11/09/06, 15:39
Wat snap ik er niet aan? :)

Mikey
11/09/06, 16:08
Ik dacht dat ik het snapte, maar nu mis ik iets :)