PDA

Bekijk Volledige Versie : Gezocht: Registrar voor TLD's



G1zm0
25/08/06, 11:49
Beste,

Ik ben als reseller op zoek naar een mogelijkheid om de volgende TLD's te kunnen registreren:

.co.za
.com.au
.com.nz
.net.au

Mocht u zelf goede ervaring hebben met een partij die deze kan leveren, dan hoor ik dat ook graag.

Mvg,

Rob

Savvas
25/08/06, 12:32
opendomainregistrar heeft een hoop tlds, jammer genoeg heb ik nog altijd geen reply op mijn aanmelding enkele weken terug :(

nero
25/08/06, 12:56
G1zm0,

Ik kan je een aanbieding doen voor de .co.za, de .com.au en de .net.au domeinnaam.

De .com.nz domeinnaam moet ik navraag voor doen, maar wellicht kan ik je die ook aanbieden.

Laat me even weten of je een aanbieding hiervoor wenst te ontvangen.

@ Savvas: Welke TLD's heb je aangevraagd bij opendomainregitrar? Wellicht kan ik je hiervoor een aanbieding doen.

Met vriendelijke groet,

G1zm0
25/08/06, 13:31
Het liefst breng ik zoveel mogelijk onder bij een partij, voor .be en .eu gebruik ik opendomainregistry, voor .nl ben ik zelf lid van SIDN, en voor al het andere gebruik ik enom, echter, enom kan me de bovenstaande niet bieden.

Natuurlijk ben ik geinteresseerd in prijzen, laat maar komen die aanbieding!

nero
25/08/06, 13:34
G1zm0,

Hierbij de prijzen voor 3 van de 4 door jou gewenste domeinnamen. De .com.nz domeinnaam ga ik voor je uitzoeken.

Extensie: .co.za
Prijs per jaar: 95 euro excl. BTW
Verhuiskosten: 95 euro excl. BTW
Opmerking: Wetshandhaving in Zuid-Afrika met substantiele impact op de co.za TLD is op dit moment lopende.

Extensie: .com.au *
Prijs per jaar: 95 euro excl. BTW
Verhuiskosten: 43 euro excl. BTW

Extensie: .net.au *
Prijs per jaar: 95 euro excl. BTW
Verhuiskosten: 43 euro excl. BTW

* Minimale contractsperiode is 2 jaar

Met vriendelijke groet,

bigall
25/08/06, 14:20
@TS
Volgens mij, en volgens de commissie welke verantwoordelijk is voor het beheer van de .nz TLD, (http://www.dnc.org.nz/) is het niet mogelijk om .com.nz domeinnamen te registreren. Wellicht bedoelt u .co.nz ?

nero
25/08/06, 14:27
G1zm0,

De domeinnaamextensie .co.nz kunnen we leveren tegen onderstaand tarief:

Extensie: .co.nz
Prijs per jaar: 150 euro excl. BTW
Verhuiskosten: 43 euro excl. BTW

Met vriendelijke groet,

az-nzl
25/08/06, 17:55
Beste,

Namens Nouzelle Internet Services doe ik u onderstaande aanbieding:

.com.au
Registratietermijn: 2 jaar
Registratieprijs: 160 EUR (dit is dus voor 2 jaar)
Verlenging: 130 EUR (dit is dus voor 2 jaar)
Local contact is benodigd voor registratie.

.net.au
Registratietermijn: 2 jaar
Registratieprijs: 160 EUR (dit is dus voor 2 jaar)
Verlenging: 130 EUR (dit is dus voor 2 jaar)
Local contact is benodigd voor registratie.

.co.za
Registratietermijn: 1 jaar
Registratieprijs: 130 EUR
Verlenging: 70 EUR

.co.nz
Registratietermijn: 1 jaar
Registratieprijs: 130 EUR
Verlenging: 80 EUR

Indien u op deze aanbieding wilt in gaan kunt u ons een mail sturen: info@nouzelle.com

Met vriendelijke groet,

Auke Zaaiman
Nouzelle Internet Services

Savvas
25/08/06, 19:48
@ Savvas: Welke TLD's heb je aangevraagd bij opendomainregitrar? Wellicht kan ik je hiervoor een aanbieding doen.


was slechts een aanmelding voor reseller account, maar nooit gehoor op gehad...

nero
28/08/06, 11:55
Savvas,

Heb je je al aangemeld voor een reseller account bij een andere provider?
Wellicht dat wij je interessante tarieven voor non-nl domeinen kunnen aanbieden.

@ G1zm0: Heb je al een keuze gemaakt?

Met vriendelijke groet,

G1zm0
28/08/06, 12:18
Ik ben nu even aan het communiceren met mijn klant, zodra ik een reactie heb zal ik de domeinen bij een van de partijen bestellen.

nero
28/08/06, 12:25
G1zm0,

Klopt het dat .com.nz .co.nz dient te zijn?
Als uw klant heeft besloten hoor ik graag van u.

Zijn er nog andere non-nl domeinen die u eventueel bij ons onder wenst te brengen?

Met vriendelijke groet,

G1zm0
29/08/06, 00:59
Graag ontvang ik van u een prijslijst van alle tld's die u kunt leveren, exclusief alle tld's die ik reeds via enom/opendomainregistry kan registreren.

Graag ook ik de prijzen rekening houden met het feit dat ik de domeinen ook in 90% van de gevallen voor mijn klanten registreer, reseller tarieven waar mogelijk dus gewenst.

Wat mij betreft mogen die prijzen gewoon via PB, en ik hoop dat het gezien het topic buiten de startvraag valt dan mag volgens de WHT regels.

BertvArkel
29/08/06, 01:43
Kijk eens op www.zor.in ? of www.is.nl ;)

Succes !

iboost
22/09/06, 12:11
Ber|Art edit: Je hebt 25 post nodig om te adverteren, a.u.b. even de regels lezen!