PDA

Bekijk Volledige Versie : Amerikaanse shared hosting



Triloxigen
24/08/06, 11:55
Het zal niet vaak gebeuren dat iemand die een ISP runt om hosting gaat vragen, maar toch gaat het gebeuren het is verder ook voor mijn eigen (prive) doeleinden.

Ik ben op zoek naar een amerikaanse shared hosting (in Nederland kan ik zelf genoeg hosten).
Ik ben op zoek naar een shared hosting omgeving met bij voorkeur het Plesk control panel waarbij ik zelf Client ben en dus mijn eigen domeinnamen kan toevoegen.

Maar ik heb weinig kennis van Amerikaanse ISP's.
Ik ben er een paar tegengekomen maar ik had nit echt het idee dat die me konden bieden wat ik wil.
Heel leuk dat ik 20GB webspace krijg voor $ 10,- maar dat ga ik bij lange na niet gebruiken, ik zocht meer iets van 1Gb voor $ 4,- (in ieder geval amerikaanse prijzen).

Heeft er iemand suggesties?

IT-worX
24/08/06, 12:59
eens posten op www.webhostingtalk.com? :)

Triloxigen
24/08/06, 13:11
eens posten op www.webhostingtalk.com? :)
Dat was dus het eerste waar ik aan dacht, maar daar zijn geen aanvraag fora (meer).
Je hebt wel dat Hostvoice, mar dan heb je nog maar 8 aaniedingen en na 24 uur is er nog niks van binnen.

Tuneboy
24/08/06, 13:14
www.ev1servers.net verkocht ooit ook shared hosting, wel goede ervaringen mee gehad...

Triloxigen
24/08/06, 15:18
www.ev1servers.net verkocht ooit ook shared hosting, wel goede ervaringen mee gehad...
Maar nu niet meer ;)

Vircon
24/08/06, 15:25
Whoei :)

http://www.ev1.net/english/hosting/index.asp

Maar wellicht te duur...

Tuneboy
24/08/06, 15:42
ik zie het, sorry...

X-Hosted
24/08/06, 18:30
Kijk eens op ebay, zoeken in alle landen naar web hosting/webhosting.. wat je dan allemaal tegen komt joh!:D

X-Hosted
24/08/06, 19:06
Ohja: als je niet bij een reseller van een reseller van een reseller (thats the ebay way;) ) wil zitten, kan ik je hostpc.com en hostcheckout shop (hostcheckout.com) aanraden.

Alle 2 zéér goede ervaringen mee!

Lennard
24/08/06, 20:00
De markt in amerika zit ongeveer in elkaar zoals die in ons land. Met als verschil dat de grote spelers een groter gedeelte ervan on handen hebben dan hier.

Je kunt daar dus in principe gewoon een colo-bak huren met plesk erop.

Triloxigen
24/08/06, 20:20
De markt in amerika zit ongeveer in elkaar zoals die in ons land. Met als verschil dat de grote spelers een groter gedeelte ervan on handen hebben dan hier.

Je kunt daar dus in principe gewoon een colo-bak huren met plesk erop.
Dat kan hier ook, maar dat is totaal niet wat ik zoek of wil :)

Lennard
24/08/06, 20:29
Sorry, verkeerd gelezen :)

De grote shared hosters zijn in de US een soort diskspace oorlog begonnen. Voor wat jij zoekt zou ik zeker één van de kleinere partijen nemen.

AlfaHosting
24/08/06, 23:41
www.ipowerweb.com levert zeker waar voor zijn geld ..

Glenn
25/08/06, 00:18
www.blueyellow.nl

Nederlands bedrijf met een aantal servers in de VS. Heb daar vroeger zelf gezeten, meer dan tevreden!

muaddib
25/08/06, 06:36
Zelf nog geen ervaring mee gehad maar http://www.hostgator.com/ zou goed zijn

Ber|Art
25/08/06, 08:56
Hostgator werkt met cPanel, niet Plesk ;)

Triloxigen
25/08/06, 10:30
Hostgator werkt met cPanel, niet Plesk ;)

Het lijkt erop dat ze of zelfbouw hebben, veelal de grote ISP's omdat het goedkoper voor ze is.
Of ze gebruiken cPanel, maar Plesk lijkt onvindbaar dus denk dat ik daarvan moet gaan afwijken :|