PDA

Bekijk Volledige Versie : iemand ervaring met Internetworx BV



Radi
20/08/06, 22:40
Heeft iemand ervaring met het netwerk van het bedrijf InterNetworx BV?

Ze hebben een aantal leuke rack aanbiedingen op hun website en mijn vraag is dus of hier bedrijven zijn die goede of slechte ervaringen hebben met het bedrijf.

Ik hoor het graag.

AlfaHosting
20/08/06, 22:51
Heeft iemand ervaring met het netwerk van het bedrijf InterNetworx BV?

Ze hebben een aantal leuke rack aanbiedingen op hun website en mijn vraag is dus of hier bedrijven zijn die goede of slechte ervaringen hebben met het bedrijf.

Ik hoor het graag.

Het afgelopen jaar zo goed als geen problemen gekend met hun netwerk. Daarvoor waren er wel regelmatig problemen, maar ze hebben echt wel het nodige gedaan om dit in orde te krijgen. Ervaringen zijn dus positief.

Radi
20/08/06, 22:54
Hoeveel rack's telt het bedrijf? Ik vraag dit omdat soms bedrijven verkeerde cijfers droogeven aan nieuwe klanten om deze makkelijk binnen te kunnen halen.

Ik zie ook bij netwerkinfo het volgende:

Peering-Links :

1000 Mbit AMS-IX en NL-IX verkeer(via Rokscom)
1000 Mbit Openpeering

Transit-Uplinks :

1000 Mbit JointTransit
100 Mbit Rokscom

Is dit niet eenbeetje te weinig voor een goede wereldwijde netwerk dekking?

Hoe zit het met gameservers? Draaien ze goed onder dit netwerk?

Apoc
20/08/06, 22:58
De 100mbit van Rokscom verbind het netwerk met grote carriers. Wat ze dus eigenlijk doen is internationale bandbreedte afnemen van Rokscom en verder wat kosten besparen voor nationaal verkeer dmv peering.

Proxio
20/08/06, 22:59
Hoeveel rack's telt het bedrijf? Ik vraag dit omdat soms bedrijven verkeerde cijfers droogeven aan nieuwe klanten om deze makkelijk binnen te kunnen halen.

Ik zie ook bij netwerkinfo het volgende:

Peering-Links :

1000 Mbit AMS-IX en NL-IX verkeer(via Rokscom)
1000 Mbit Openpeering

Transit-Uplinks :

1000 Mbit JointTransit
100 Mbit Rokscom

Is dit niet eenbeetje te weinig voor een goede wereldwijde netwerk dekking?

Hoe zit het met gameservers? Draaien ze goed onder dit netwerk?

Goede wereldwijde netwerk dekking heeft niet te maken met aantal transits en/of peerings. In ieder geval Rokscom en JointTransit hebben beide een redelijk leuke mix imo, dus zou zo op het eerste gezicht zeggen dat er niets mis mee is. Ik verwacht dat als je interesse hebt in een full rack, je vast van te voren wel even een test server op mag hangen om het netwerk te testen t.b.v. je gameserver klanten.

Radi
20/08/06, 23:00
Goede wereldwijde netwerk dekking heeft niet te maken met aantal transits en/of peerings?

Waar heeft het dan wel mee te maken?

Clanhost
21/08/06, 00:19
Misschien bedoel hij dat een groot aantal transitverbindingen niet per definitie synoniem staat aan wereldwijde dekking, dit kan natuurlijk ook een goede combinatie van een kleiner aantal zijn.

Keizer
21/08/06, 09:10
Ik heb een achttal servers bij InternetWorx. Ik heb slechts één keer netwerk problemen gehad, wel vaker hardware/software problemen uiteraard maar dat wordt altijd heel snel opgelost.

Verder prima service etc, als er zaterdagavond iets aan de hand is rijden ze net zo makkelijk naar Schiphol! Maar met een eigen rack heb je daar sowieso geen last van denk ik :P