PDA

Bekijk Volledige Versie : Colocatie in omgeving Nijmegen



jwarnold
19/08/06, 14:20
Hallo,

Ik ben op zoek naar een geschikte aanbieder van colocatie. Wie heeft eervaring met aanbieders of kan aanbieders noemen die hun datacenter op zeg minder dan 70 km van Nijmegen hebben?

Bij voorbaat dankl

groet,

Jan-Willem

Randy
19/08/06, 14:27
Jan-Willem,

We bieden zelf colocatie aan in Doetinchem, 20 minuten van Nijmegen. Is dit interessant voor je?
In Nijmegen zelf kun je ook terecht voor colocatie, echter betaal je ik dacht iets van 90 euro per server met zo goed als geen traffic.
Een andere optie zou Concepts kunnen zijn in Breda.

xserve
19/08/06, 14:28
Beste Jan-Willem,

Wij kunnen u vanaf ongeveer 1 september colocatie aanbieden in Ede. Afstand Nijmegen-Ede is ongeveer 40 kilometer. We zijn op dit moment bezig met het inrichten van de locatie. Voor meer informatie kunt u vrijblijvend contact met me opnemen.

Met vriendelijke groet,

Casper Bakker

Ber|Art
19/08/06, 14:34
Als we ze dat toch allemaal gaan noemen kan je ook eens kijken in Den Bosch bij InterConnect of in Helmond bij Superior-IS :)

Jesperw
19/08/06, 17:09
Jan-Willem,

We bieden zelf colocatie aan in Doetinchem, 20 minuten van Nijmegen. Is dit interessant voor je?

Zo, jij weet het gas goed te vinden. :D

Het is meer dan 50KM, maar ISP-services is wel een leuke locatie voor dit doel. :)

Andere kwalitatief hoogwaardige optie is BIT in Ede. Da's een stukkie dichterbij, nieuw datacenter en een bruut netwerk met enorm veel kennis in the house. Wel iets duurder dan Doetinchem

GS2K1
21/08/06, 09:54
jwarnold,

Zelf woon ik ook in omgeving nijmegen en heb ook besloten om Doetinchem te kiezen als locatie voor onze server. Bereikbaarheid is goed, Randy overdrijft beetje qua reistijd, maar het is niet heel veel meer ;)

WebBizz
21/08/06, 11:25
Als Den Bosch een optie is voor je doen we je graag een aanbieding, laat maar even weten wat je nodig hebt.

jwarnold
21/08/06, 21:27
Hallo,

Een paar mensen vroegen meer specs, die kan ik nu geven:

Musts:
- 2U server
- met redundante voeding, dus ik wil 2x voeding kunnen inprikken
- minimum 20GB verkeer/ maand
- toegang tijdens kantooruren en in de avond
- remote power switch of aan/uit service inbegrepen indien buiten Nijmegen, binnen Nijmegen evt 24 x7 toegang

Nice to have:
- met dubbele netwerkkaart, dus graag 2 UTP-lijntjes
- met 1 GB ethernet
- 24x7 toegang
- 50 GB verkeer
- bsmtp via server van aanbieder, zodat mail behouden blijft als de server down is
- monitoring met sms alert
- rdns
- 2e voeding op ander deel stroomnet (A-feed, B-feed)



Dank voor de aanbiedingen en het meedenken tot nu toe,

groet,

Jan-Willem Arnold

nero
22/08/06, 09:11
Jan-Willem Arnold,

Is Breda ook een optie voor je?
Zo ja, dan doe ik je graag een aanbieding (wellicht dat dit topic dan verplaatst moet worden?).

Met vriendelijke groet,

jwarnold
22/08/06, 09:28
Hallo Marco,

Breda is net iets te ver weg, helaas.

groet,

Jan-Willem