PDA

Bekijk Volledige Versie : Gezocht: Mogelijke leveranciers voor IP-telefoons



groenleer
17/08/06, 19:17
Na veel dubben heb ik besloten om me toch toe te gaan leggen op VoIP en niet zo zeer op hardware matige basis maar met behulp van Asterisk.

Inmiddels heb ik mijn eerste Asterisk server opgezet in een VMWare machine op basis van TrixBox. Ik kan met 2 softphones heen en weer bellen. Kortom ik ben al blij dat ik dit voor elkaar heb.

Omdat ik van wege een operatie momenteel aan huis ben gekluisterd, wil ik gaan zoeken naar een goede ip telefoon op internet.

Nu heb ik met de zoekmachine al wel een aantal topics gevonden over IP telefoons. Dus deze keer geen vraag over welke telefoon ik zou moeten kopen.

Waar ik echter wel in geintresseerd ben, is waar dat de WHT-er zijn ip telefoons koopt.
Ik heb met wat zoeken al uiteraard snom.nl en voipshop.nl gevonden.
Ook heeft neonova een uitgebreid aanbod aan ip-telefoons.

Heeft iemand anders nog een goede leverancier met betrekking tot ip telefoons?

jinxedworld
17/08/06, 19:28
Ik heb mijn Speedtouch 2020 van http://www.centralpoint.nl/ vandaan. Zijn ook niet zo gek duur, en wel goed spul.

4U-Web
17/08/06, 19:51
4U-Web kan de E-Tech Voice Over IP telefoon Pro leveren en daarnaast ook een assortiment aan VOIP artikelen van E-Tech en LevelOne

DennisWijnberg
18/08/06, 09:51
NeoNova heeft goed spul... Ze sturen alleen wel een betalingsherinnering voor iets wat REMBOURS betaald is? (Waarvoor zelfs een €10,00 op de factuur staat vermeld.)

Dan bel je naar NeoNova, zeggen ze sorry en 'scheur maar door'. Dan krijg je 3 dagen later een 'laatste herinnering'.

Dat is ook een reden waarom ik hier voorlopig even niets meer bestel. Laat ze eerst maar een degelijke administratie bouwen.

groenleer
18/08/06, 12:11
Ik heb mijn Speedtouch 2020 van http://www.centralpoint.nl/ vandaan. Zijn ook niet zo gek duur, en wel goed spul.

Ik was eigenlijk enigzins gericht op de Snom toestellen (ik weet dat ik het telefoonboek zou kunnen vullen via MySQL en PHP).

Nu heb ik een vraag, die ik niet beantwoord zie op de speedtouch website.
Hoeveel sip-accounts/lijnen kan ik in een speedtouch 2020 of 2030 plaatsen?

NIS3
18/08/06, 12:17
Ik was eigenlijk enigzins gericht op de Snom toestellen (ik weet dat ik het telefoonboek zou kunnen vullen via MySQL en PHP).

Nu heb ik een vraag, die ik niet beantwoord zie op de speedtouch website.
Hoeveel sip-accounts/lijnen kan ik in een speedtouch 2020 of 2030 plaatsen?

5. Alleen je kan er maar 1 active hebben (op de 2030 iig), dus eigenlijk heb je er nog weinig aan.