PDA

Bekijk Volledige Versie : [resellers]Waar moet ik naar kijken?



DDragonz
15/08/06, 21:15
Hello
Ik ben opzoek naar een reseller. Ik wil wil het in het begin nog redelijk goedkoop houden. Onder de 20 euro. Maar als ik dan ga zoeken vind ik er best veel.
Dus mijn vraag is. Naar wat moet ik vooral kijken? Behalve dan: php5, ftp, mysql.
Ik had bv gelezen dat je moet zorgen dat je je eigen ip kan krijgen of zo iets (snap het niet echt van dat eigen ip gebeuren) zodat je later als je uitbreid met een eigen server gelijk alles makkelijk kan overplaatsen. Klopt dat? En wat is beter? Een server in nl of elders in de wereld zoals in usa? Want in usa is alles goedkoper, maar ik wil wel normale internet snelheden?
Dus weet iemand mij dit uitteleggen? En als iemand ook gelijk een goeie reseller weet dan kan ie ook een link plaatsen dat zou ook handig zijn :)
Alvast bedankt
Gr DDragonz

Luuc
15/08/06, 21:38
Hi, ik weer :D

Zou vooral kijken naar ervaringen van klanten (ook uptime pijlen) en wat hosters contacteren zodat je de support alvast kunt uitproberen.

www.webhosters.nl, www.ispgids.com, www.hostingvisie.nl zijn website's waarop klanten hun ervaring met een webhoster kunnen posten.

Bij een resellerpakket is een eigen IPadres niet noodzakelijk. Je reselleraccount staat immers al op een server waaraan al een hoofdip gekoppeld is, zodat je de server kunt bereiken. Vanwege het hele white label gebeuren (zodat je klanten moeilijk kunnen uitzoeken of/waar je een resellerpakket afneemt) kan een eigen IP adres (of adressen) wel handig zijn. Ligt maar net aan jouw eisen.

Als je voornamelijk klanten hebt in Nederland/Belgiƫ dan zou ik voor een server in Nederland gaan. De verbindingen zijn daarvoor gewoon beter :)