PDA

Bekijk Volledige Versie : Interesse POP te Rotterdam?



XF-RICK
06/08/06, 18:37
Is er vraag in Rotterdam naar betaalbare mbits? Hierbij moet men denken aan prijzen tussen de 20 ~ 30 EURO per mbit bij een 1 Mbit commitment. Lagere prijzen zijn bespreekbaar als de commitment hoger wordt.

Ik onderzoek of het de moeite waard is om een POP te Rotterdam te openen waar wij o.a. IP-Transit en IP-Peering producten zullen afleveren. Eventueel andere steden in Nederland, zoals Eindhoven, Groningen enzovoort bespreekbaar om "on-net" te komen.

Let op: Het is op dit moment niet onze intentie colocatie aan te bieden te Rotterdam en/of andere steden, enkel het leveren van IP diensten. Ook moet dit topic niet gezien worden als verkapte SPAM.

Ik hoor het wel,

:)

gjtje
06/08/06, 18:40
Mod-actie Unixboy:
Heel erg zinloos offtopic geneuzel.

Stewie
06/08/06, 18:54
Mod-actie Unixboy:
Je had ook gewoon een moderator kunnen waarschuwen.

Unixboy
06/08/06, 19:11
Zucht, heren blijf eens ontopic en geef aan of je interesse hebt of niet.

veraert
06/08/06, 19:13
Zoals gezegd op MSN is hier wel interesse :)

Danger
06/08/06, 19:38
Eindhoven zou wel handig zijn, afwachtend*

Mark17
06/08/06, 19:49
Is er vraag in Rotterdam naar betaalbare mbits? Hierbij moet men denken aan prijzen tussen de 20 ~ 30 EURO per mbit bij een 1 Mbit commitment. Lagere prijzen zijn bespreekbaar als de commitment hoger wordt.

Ik onderzoek of het de moeite waard is om een POP te Rotterdam te openen waar wij o.a. IP-Transit en IP-Peering producten zullen afleveren. Eventueel andere steden in Nederland, zoals Eindhoven, Groningen enzovoort bespreekbaar om "on-net" te komen.

Let op: Het is op dit moment niet onze intentie colocatie aan te bieden te Rotterdam en/of andere steden, enkel het leveren van IP diensten. Ook moet dit topic niet gezien worden als verkapte SPAM.

Ik hoor het wel,

:)

In Twente is er interesse door een aantal huidige klanten Rick. Mogelijk is het handig om hierover met MediaServe te overleggen en eventueel samen wat op te zetten?

Geoffrey
06/08/06, 20:04
Zeker interesse ...

Technotop
06/08/06, 20:19
In Twente is er interesse door een aantal huidige klanten Rick. Mogelijk is het handig om hierover met MediaServe te overleggen en eventueel samen wat op te zetten?

Zo simpel is dat niet, euroaccess kan overal wel zitten, maar of ze er beter op worden? Aan de hand van een post op webhostingtalk kan je zeker geen indicatie krijgen of er übberhaupt interesse is voor een POP of iets dergelijks.

Rotterdam lijkt me een zeer leuke locatie, qua inwoners en bedrijven is het gigantisch, maar met een tot nu toe zeer beperkte mogelijkheid tot afname Colocation (jullie willen beginnen met IP).

Hier dus ook zeer veel interesse!

XF-RICK
06/08/06, 20:22
Zo simpel is dat niet, euroaccess kan overal wel zitten, maar of ze er beter op worden? Aan de hand van een post op webhostingtalk kan je zeker geen indicatie krijgen of er übberhaupt interesse is voor een POP of iets dergelijks.

Rotterdam lijkt me een zeer leuke locatie, qua inwoners en bedrijven is het gigantisch, maar met een tot nu toe zeer beperkte mogelijkheid tot afname Colocation (jullie willen beginnen met IP).

Hier dus ook zeer veel interesse!

Indien er dus vraag is om een POP in Rotterdam te hebben is dat voor ons wellicht te overwegen om daar in iedergeval een IP-POP te hebben en op aanvraag ook kleinschalige co-locatie.

Het hele issue is, kastruimte in We-Dare zal beduidend hoger liggen dan in Amsterdam bij kleine afnames.

Anyway, ik ga het even doornemen en kijken of er mogelijkheden bestaan.

:)

snaaps
07/08/06, 02:12
Op zich zal er wel intresse zijn.

Echter er zijn natuurlijk al een stuk of 6 datacentrums in Rotterdam.
waarvan we allemaal 3 kennen en 3 kleinere die niet zo bekend zijn.

20 a 30 euro voor 1Mbit lijkt mij een redelijk tarief, niet te veel.