PDA

Bekijk Volledige Versie : Gigantische Data Diefstal door iQarus Linkup!



Profit|Love
06/08/06, 16:50
Rik-edit: Niet registreren om te komen klagen. Dat kun je bij hen zelf doen. Daarnaast heb je drie kloons actief. Graag een PM welke je wilt houden, rest krijgt een ban. Geen pm = allemaal een ban.

SiD3WiNDR
06/08/06, 16:54
Hoe komt het dat zij je "data" kunnen stelen? Heb je die zelf ook niet? Zijn contracten normaalgezien niet voor een jaar, ipv 6 maand?

Profit|Love
06/08/06, 16:55
Nee, afspraken met iQarus zijn maandelijks.

Het waren 2 huurservers bij iQarus, welke onbereikbaar zijn, en waar geen backup van mocht worden gemaakt.

De data is inderdaad dus echt "gestolen" !

MikeN
06/08/06, 16:58
Bedoel je dat er geen backups meer mochten worden gemaakt nadat je je rekeningen niet had betaald of daarvoor? ;-)

SiD3WiNDR
06/08/06, 16:58
Wat voor rare contracten zijn dat dat je geen backups mag maken van je data?

Ecatel
06/08/06, 16:58
Misschien je factuur betalen? Servers worden verhuurd op maandelijkse basis. Wanneer de klant 5 dagen te laat is na de laatste herinnering sluiten wij af. Onze policy is dan om de server 24 uur uit te houden zodat de klant nogmaals de kans heeft om te betalen. Wanneer de klant niet binnen 24 uur betaald word de server geformatteerd en toegewezen aan een nieuwe klant.

De dedicated servers worden geleverd op maandelijkse basis met een duidelijke afspraak 'payments UPFRONT'.

Indien het je niet helemaal duidelijk is, ik wil best de factuur openbaar op het forum zetten. Uiteraard alleen met jouw toestemming ;)

Verder wil ik ook even duidelijk maken aan de anderen op dit forum dat in de 6 maanden dat je diensten bij ons hebt afgenomen je 'letterlijk niet 1 maal' op tijd je facturen hebt betaald. Ik denk dat er meerdere partijen (ik weet) zijn op dit forum die je nog geld schuld.

Good luck!

RFK
06/08/06, 16:58
waarom mag je geen backup maken van je eigen data? wat is dat voor BS!...

of was het misschien je eigen data niet?

Profit|Love
06/08/06, 17:02
Misschien je factuur betalen? Servers worden verhuurd op maandelijkse basis. Wanneer de klant 5 dagen te laat is na de laatste herinnering sluiten wij af. Onze policy is dan om de server 24 uur uit te houden zodat de klant nogmaals de kans heeft om te betalen. Wanneer de klant niet binnen 24 uur betaald word de server geformatteerd en toegewezen aan een nieuwe klant.

De dedicated servers worden geleverd op maandelijkse basis met een duidelijke afspraak 'payments UPFRONT'.

Indien het je niet helemaal duidelijk is, ik wil best de factuur openbaar op het forum zetten. Uiteraard alleen met jouw toestemming ;)

Verder wil ik ook even duidelijk maken aan de anderen op dit forum dat in de 6 maanden dat je diensten bij ons hebt afgenomen je 'letterlijk niet 1 maal' op tijd je facturen hebt betaald. Ik denk dat er meerdere partijen (ik weet) zijn op dit forum die je nog geld schuld.

Good luck!

1: Alle facturen zijn op tijd betaald, de laatsten niet, omdat wij bij jullie WEG WILDEN.
2: Laatste maand een downtime gehad van maarliefst 14 dagen! Een cpanel licentie was even verlopen. Dit was normaal @ iQarus
3: Waarom wel antwoord op een forum? en al 5 dagen niet per email?
4: Ik wil wel eens die facturen zien dan, en de tijden dat je ze offline hebt gezet.
5: In de gehele periode dat ik klant ben geweest, is er nog nooit de 99,8% uptime geweest, of wacht, was het nou 99,98! Eigenlijk hebben/hadden jullie recht op geen cent.
6: Als er eerder een factuur niet op tijd betaald zou zijn, dan zou de data allang gestolen zijn.
7: Ik moet er nog even bij vermelden dat er 2 andere partijen mee zullen gaan in de gerechtelijke procedure. Belanghebben die ook in het verleden problemen met iQarus Linkup hebben gehad. Tevens nog terug te lezen op dit forum.


waarom mag je geen backup maken van je eigen data? wat is dat voor BS!...

of was het misschien je eigen data niet?

De data is al weg, en waarschijnlijk doorverkocht aan 1 van zijn spammers.


Bedoel je dat er geen backups meer mochten worden gemaakt nadat je je rekeningen niet had betaald of daarvoor? ;-)

Binnen 24 uur nadat.

Ecatel
06/08/06, 17:14
ik ga hier niet meer op in, wel erg lachwekkend overigens hoe iemand zichzelf zo erg belachelijk kan maken.

Dude, je bent te laat met je betalingen.. wij hebben afgesloten. Moet ik het je echt aandoen om de invoice hier te plakken?

Kijk anders eerst zelf voordat je deze domme posts plaatst. http://billing.iqarus.net. Username sales@profithost.net dacht ik en je noc manager wachtwoord.

Ik heb geen idee, misschien was de administratie je gedreig ook al zat. Intimidatie dreigen met posts @ wht rare smsjes. Valse beschuldigingen ga maar door..

- Betaal je rekeningen op tijd
- Beheer je server normaal, en zeg niet dat die plat ligt als je dns server niet werkt.. En als je hem niet kunt beheren huur daar een goede technicus voor in. (jinxworld doet dat dacht ik hier @ wht :).

En 75% uptime kan inderdaad best kloppen, als we de periodes van schorsing van diensten vanwege wanbetaling optellen.

Mijn laatste post in jouw topic. Zonde van mn tijd.

Profit|Love
06/08/06, 17:18
ik ga hier niet meer op in, wel erg lachwekkend overigens hoe iemand zichzelf zo erg belachelijk kan maken.

Dude, je bent te laat met je betalingen.. wij hebben afgesloten. Moet ik het je echt aandoen om de invoice hier te plakken?

Kijk anders eerst zelf voordat je deze domme posts plaatst. http://billing.iqarus.net. Username sales@profithost.net dacht ik en je noc manager wachtwoord.

Ik heb geen idee, misschien was de administratie je gedreig ook al zat. Intimidatie dreigen met posts @ wht rare smsjes. Valse beschuldigingen ga maar door..

- Betaal je rekeningen op tijd
- Beheer je server normaal, en zeg niet dat die plat ligt als je dns server niet werkt.. En als je hem niet kunt beheren huur daar een goede technicus voor in. (jinxworld doet dat dacht ik hier @ wht :).

En 75% uptime kan inderdaad best kloppen, als we de periodes van schorsing van diensten vanwege wanbetaling optellen.

Mijn laatste post in jouw topic. Zonde van mn tijd.

Op aanvraag zijn screenshots te verkrijgen. De cpanel licentie doen jullie daar illegaal, de klanten worden vol gestopt met een "test licentie" die elke 15 dagen verloopt. Daarom hebben wij elke 15 dagen weer downtime. Onze klanten kunnen dit allemal beamen.

75% uptime is buiten deze dingen om, als ik dit er bij reken komen we niet eens op 50%

Mijn woord naar jou Reinier, is, beantwoord je emails, want deze claim wordt niet alleen door ons gedaan. Jullie witwas praktijken daar gaan gewoon te ver. Als jullie dat bedrijf daar niet kunnen runnen, geen tijd hebben voor emails, ga dan ook niet rondhangen op een WHT forum, waar WEL professionals zitten!

Je mag de invoice plaatsen, als je ook de uptime plaatst, de data dat Cpanel verliep, en de manier om de gestolen data terug te krijgen. Stiekem weten we toch beide dat je deze waarschijnlijk door verkoopt aan Shellsnetwork.

Ecatel
06/08/06, 17:21
Lossen we wel juridisch op. De leugenachtige uitspraken die je hier over ons doet zijn ver van acceptabel.

RFK
06/08/06, 17:22
als je dervoor nog wel backups kon maken, dan mis je toch alleen de laatste 24 uur?, dat valt toch te overzien?

Profit|Love
06/08/06, 17:23
als je dervoor nog wel backups kon maken, dan mis je toch alleen de laatste 24 uur?, dat valt toch te overzien?

Wij hebben GEEN backups kunnen maken!

Om eerlijk te zijn, toen ik die backup van 50gb !! zat te maken, werd het offline gezet. K heb geen uur de tijd gehad. En ik zit toch echt niet op een 1000mbit thuis verbinding.

Rik
06/08/06, 17:24
En zo is het weer genoeg geweest... closed.