PDA

Bekijk Volledige Versie : Hostruimte.nl = op zoek naar een ander partij!



fyhoster
06/08/06, 09:56
De maat is vol, ik ben op zoek naar een ander partij die voor mij de server gaat beheren. De huidige partij is met vakantie en ik kom de server niet op omdat de licentie van Plesk is verlopen, ze zijn op de hoogte, maar er is nog steeds geen actie ondernomen. In het verleden zijn er meer problemen geweest mbt de server.

De server is mijn eigendom en staat in Amsterdam. Ik ben op zoek naar een partij die directe toegang tot de server heeft en niet de diensten uitbesteed.

Verder wil ik een normale en duidelijke communicatielijn en het liefst is mijn aanspreekpunt 1 persoon die ook direct aanspreekbaar is en niet vraagt van: “U bent vannuh………Hostnogwat he?” na meerdere malen telefonisch contact te hebben gehad.

Ik verwacht niet het onmogelijke maar wel het redelijke en als er problemen zijn dat ik niet dagen hoef te wachten, ik verwacht directe actie. Ik verwacht een professionele uitstraling van zowel mijn eigen bedrijf als de nieuwe partij, maar ik zie mezelf niet bij een groot bedrijf aangesloten met een van 9-5 mentaliteit.

Verder wil ik groeien (oa game servers), de huidige server wijzigen of vervangen en zie in de toekomst meerdere servers komen, maar op dit moment weerhoudt mij de lack of service (ik weet even niet hoe ik anders moet omschrijven) dat te doen; het vertrouwen in deze partij is er niet. Ik wil gewoon duidelijke en eerlijke adviezen en als dat uitgezocht moet worden omdat jullie dat weten of wat dan ook, zeg dat gewoon en kom niet met een ***verhaal.

Ik denk dat dit wel een beetje duidelijk is wat ik wil.

Met vriendelijke groet,

Jeroen Janssen

Randy
06/08/06, 10:13
Edit: Zie andere draadje.

fyhoster
06/08/06, 12:02
????????
Welk draadje?

Randy
06/08/06, 12:08
http://www.webhostingtalk.nl/shared-colocated-dedicated-reseller-registratie-aanvragen/100622-hostruimte-nl-op-zoek-naar-een-nieuwe-partij.html

fyhoster
06/08/06, 13:15
Oh, hij staat daar, ik dacht dat ze het verwijderd hadden en ik snapte dat al niet. Mijn excuses voor alles!

Slotje erop!

Profit|Love
06/08/06, 16:33
Haha, ik durf niet te raden welke partij u zit, maar................

Rik-edit Flamen is niet toegestaan... (en stuur diue PM maar snel ;))

Rik
06/08/06, 16:35
Dan plaats je een gewone aanvraag in het juiste forum....

Closed.