PDA

Bekijk Volledige Versie : Vakbladen voor Webhostingbedrijven



groenleer
27/07/06, 17:19
Beste WHT-ers.

Ik ben benieuwd welke zogenaamde vakbladen/vakliteratuur jullie lezen om op de hoogte te blijven van verschillende aspecten wat betreft het runnen van je bedrijf.

Ik ben benieuwd voor de volgende vlakken:
- financieel
- IT (mag uit gesplitst worden in bijv. Netwerk(Data, Telecom), Hardware, Software)
- management
enz.


Hier maken we gebruik van de Automatiserings Gids, iQ van Cisco, en nog een lopend abonnement op Computer!Totaal (waar ik eigenlijk vanaf wil), De Zaak

Met vriendelijke groeten,

Martijn

WebXtra
27/07/06, 17:24
Rendement heeft een aantal categoriën geloof ik.
Waaronder ICT rendement


www.rendement.nl

gjtje
27/07/06, 17:25
c't maar dat wordt iX aangezien c't aardig naar het niveau van computer totaal is gezakt.

't Blaadje van de fnv voor zzp'ers. :D

WebXtrA-Rámon
27/07/06, 17:30
iX Magazine zeker! En gewoon www.tomshardware.com meer heb ik niet nodig.

Verder hebben we hier Rendement en Marketing Rendement.

EDIT: Owja en ook nog de Bizz natuurlijk.

JayvD
27/07/06, 18:07
Kijk gewoon beetje rond, lees eens per dag tweakers.net kijk ff op tomshardware.com etc.

Gewoon waar je dat soort zooi vindt :P

Bullcat
27/07/06, 18:10
Computer totaal van HCC :D :D :D

Bob2
27/07/06, 20:12
De zaak, FEM Business, Beursexpres en de kvk krant als ik tijd over heb

Komto
27/07/06, 20:14
De FHM, Playboy en Penthouse, je moet toch ergens je tijd mee doorkomen? ;)

[Ontopic] Wij lezen alleen de PCM soms

B4rr13
27/07/06, 20:51
- PCM
- Netwerk
- Inside
- Trends Business ICT
- Microsoft .NET magazine

en nog wel wat van die dingen die me nu even ontglippen, digimedia.be wordt ook dagelijks gecheckt

Ber|Art
27/07/06, 21:10
Computable :)

MikeN
27/07/06, 21:12
iX en Computable :) Eerst meer technisch en leuke artikelen, tweede lekker goedkoop en staat soms wel wat leuk nieuws in.

Sander-
27/07/06, 21:31
Wat ik zo jammer vind van al die PC tijdschriften is dat je grote verhalen krijgt over "hot news", dat je dus 3 weken daarvoor al op internet gelezen hebt. Soms staan er wel nuttige artikelen in, maja die vindt je meestal via T.net, ome tom en webwereld ook wel.

Ik lees af en toe de Computable, PCM en soms thuis het office magazine. Verder loop ik elke dag mijn RSS feeds even langs, t.net wht etc.

veenman
27/07/06, 23:11
Ik ben al jaren 'verslaafd' aan Management Team (www.mt.nl), echt een geweldig blad!

knippin
28/07/06, 21:35
ICT rendement > 18 euro per nr????

systemdeveloper
28/07/06, 22:49
Uh... ik lees alleen handleidingen... and soms computable op het kleine hokje :)

jouwnaam
29/07/06, 10:01
Ik lees alleen De Zaak en Computable. Daarnaast privé nog een abbo op PC-Active, maar die ga ik denk ik opzeggen. Verder uiteraard de gebruikelijke sites.

groenleer
29/07/06, 14:11
Wat ik jammer vind is dat er niet echt een hosting/telecommunicatie gerelateerd vakblad bestaat. Eentje die dus informatie van netwerk leveranciers verzameld en daar leuke artikelen van maakt.
De routers van cisco en juniper qua functionaliteit vergelijken bijv.
En uiteraard nieuws over waar op de wereld nieuwe dc's worden gebouwd.

Geoffrey
29/07/06, 14:37
Uh... ik lees alleen handleidingen... and soms computable op het kleine hokje :)

Same here. Hoewel ik meestal het pc-nieuws op het net lees... :)

IN 4 business?
29/07/06, 15:09
Er is bij mijn weten wel een blad die hardware naast elkaar zet en vergelijkt alleen weet ik niet of het in NL ook verkrijgbaar is, dit is namelijk Channel World (http://www.computerworld.be/index.cfm?PageID=16341)

Of het echt zo goed is weet ik niet wij hebben enkel een abonnement genaamd Inside is ook van dezelfde boys...

B4rr13
29/07/06, 16:50
Of het echt zo goed is weet ik niet wij hebben enkel een abonnement genaamd Inside is ook van dezelfde boys...

Heb hier ook abo lopen op Inside, maar ga ik opzeggen denk ik. Vond het niet echt de moeite..

IN 4 business?
05/08/06, 10:51
Heb hier ook abo lopen op Inside, maar ga ik opzeggen denk ik. Vond het niet echt de moeite..

Mja, begrijp ik, het is niet echt een super blad maar houdt je een beetje up-to-date wat er zo allemaal rondgaat...