PDA

Bekijk Volledige Versie : Minderjarig



dennis0162
25/07/06, 16:11
Ik wil een eigen webhosting bedrijf beginnen domeinen verkopen enz., maar ik ben pas 14. Mag ik zo maar zonder iets webhosting en domeinen gaan verkopen? Of mag dat zomaar niet en waarom niet en wat moet je wel hebben om een hosting bedrijf te beginnen?

Met Vriendelijke groet,
Dennis

Ber|Art
25/07/06, 16:14
Volgens mij heb je nog niet echt gezocht op dit Forum want je bent nummer xxx die dit vraagt :) m.a.w. er zijn hier erg veel topics over. Maar in het kort gezegd heb je alléén je logisch verstand nodig ;)

AlfaHosting
25/07/06, 16:28
Ik wil een eigen webhosting bedrijf beginnen domeinen verkopen enz., maar ik ben pas 14. Mag ik zo maar zonder iets webhosting en domeinen gaan verkopen? Of mag dat zomaar niet en waarom niet en wat moet je wel hebben om een hosting bedrijf te beginnen?

Met Vriendelijke groet,
Dennis


Kort samengevat ... neen, dit mag zomaar niet.

Euro-Servers
25/07/06, 17:24
Ber|Art edit: :(

3j3ct
25/07/06, 18:04
kort samengevat ga met je ouders naar de kvk zet allebei een krabbel en klaar!

thrunx
25/07/06, 20:59
En even langs de belastingdienst om een btw-nummer aan te vragen ;-)

joriz
25/07/06, 21:04
Alleen mensen die op 29 februari geboren zijn zijn minderjarig (flauw)

Voor btw nummer hoef je niet naar belastingdienst. Dat kan allemaal per post/internet. Als je bij KvK aanmeld krijg je meteen een boekje mee over belastingdienst.

digi
25/07/06, 21:45
Zorg dat telefonisch support geeft ... :)

Grischje
26/07/06, 00:29
ik zou zeggen, kijk eens goed waar je aan begint

het is meer dan 'gewoon' een kvk en btw nummer aanvragen. buiten het feit dat je een administratie, bankrekening nummer enz enz nodig hebt is het gewoon een hele verantwoordelijking tegenover je klanten.

weet je zeker dat je veel, en dan ook echt veel van je vrije tijd op wil geven om er te zijn voor je klanten.

verplichtingen nakomen, toekomst plannen maken, ondersteuning leveren, niet meer op vakantie kunnen, geen moment echt niks te doen hebben.

een bedrijf is meer dan doosjes schuiven of domeinen en hosting verkopen, het is een grote verantwoordelijkheid en verplichting.

je moet je erg goed realiseren waar je aan begint,

Henky!
26/07/06, 00:52
Maar in het kort gezegd heb je alléén je logisch verstand nodig ;)

De Nobel prijs voor Ber voor het meest juiste antwoord!

Grischje
26/07/06, 01:31
De Nobel prijs voor Ber voor het meest juiste antwoord!

en het meest sociaal wenselijike antwoord :)