PDA

Bekijk Volledige Versie : EA Trusted partners?



Keizer
24/07/06, 17:51
Voor een klant ben ik op zoek naar een aantal BF2 servers.

Ik dacht ik zet zelf een dedi op en gooi er een paar op, maar ik heb vernomen dat er bijna een monopolie heerst wat betreft Truster Partners van EA, erg schraal als je het mij vraagt.

Nu de vraag: Waar vind ik Truster Partners van EA?

I3D heb ik al gehad, die is verreweg te duur, weet iemand er meer?

Groet

hoJan

VanderToorn
24/07/06, 17:52
clanhost :)

Proxio
24/07/06, 18:01
clanhost :)

Als I3D te duur is, zal Clanhost dat wel helemaal zijn :). Ik persoonlijk denk dat I3D de goedkoopste is(?)

Keizer
24/07/06, 18:01
jep clanhost is duurder :\

lijkt erop dat er niets anders op zit

Geoffrey
24/07/06, 18:33
Als I3D te duur is, zal Clanhost dat wel helemaal zijn :). Ik persoonlijk denk dat I3D de goedkoopste is(?)

I3D is zeker en vast de goedkoopste op dit gebied al heb ik vernomen dat Gameservers.net er ook mee bezig zou zijn? Of was dit al rond intussen? Misschien toch even een mailtje naar hun ook sturen, hun prijzen vallen meestal heel goed mee.

MikeN
24/07/06, 18:40
i3d, Gameservers.net, Clanhost en Clanpoint zijn de Nederlandse partijen die je ranked servers kunnen leveren. Bij iedereen staat de prijs gewoon op de website. Overigens zijn die prijzen niet zo hoog als je ziet wat de game aan systeem en netwerk resources kost.

Het trusted partnership is overigens om te voorkomen dat bedrijven "wel even een dedi opzetten en er een paar servers op mikken", zonder dat ze weten waar ze mee bezig zijn ;)

Clanhost
24/07/06, 19:11
Wij bieden ook gewoon dedicated servers aan in combinatie met Ranked Battlefield 2 gameservers. Hier zijn natuurlijk wel bepaalde beperkingen aan verbonden omdat onze klanten geen toegang mogen hebben tot de software van de Ranked Battlefield 2 gameservers. Mocht je daarin geïnteresseerd zijn ben je vrij om even contact met ons op te nemen.

Keizer
24/07/06, 19:15
Ja ik snap al hoe de steel in de vork zit... Ik kom er wel uit!

toch bedankt ;)

JayvD
24/07/06, 19:21
Het trusted partnership is overigens om te voorkomen dat bedrijven "wel even een dedi opzetten en er een paar servers op mikken", zonder dat ze weten waar ze mee bezig zijn ;)
Vind dat niet bepaald een goed argument, ik weet zeer goed waar ik mee bezig ben maar ik kom gewoon niet aan hun eisen.

Vind het toch beetje monopoly, maarja komt vanzelf wel als ik het zo lang volhoud in gameserver land. :)

Keizer
24/07/06, 19:28
Vind dat niet bepaald een goed argument, ik weet zeer goed waar ik mee bezig ben maar ik kom gewoon niet aan hun eisen.

Vind het toch beetje monopoly, maarja komt vanzelf wel als ik het zo lang volhoud in gameserver land. :)

ben ik het mee eens.. ik vind het nergens op slaan...

als je kijkt naar de cs 1.6 server markt, die is hardstikke gezond! en daar kan iedereen een servertje opzetten!

swedendedicated
24/07/06, 19:47
Je kunt toch je ip registreren om ranked bf2 te krijgen? Je moet er wel voor betalen...

Keizer
24/07/06, 19:56
waar kan dat dan?

NWO
24/07/06, 20:04
hoJan,

Dat kun je doen via bf2, maar dan betaal je meer dan voor een gewone server :P Erg dom om te doen dus.

Keizer
24/07/06, 20:09
ok thnx...

Stewie
24/07/06, 20:15
Je kunt toch je ip registreren om ranked bf2 te krijgen? Je moet er wel voor betalen...

hoJan,

Dat kun je doen via bf2, maar dan betaal je meer dan voor een gewone server :P Erg dom om te doen dus.
Waar kan dat dan?

rjonker
24/07/06, 21:37
Ik ben er vrij zeker van dat je je ip niet kan 'registreren' en dan zomaar ranked software kan draaien. Maar goed, als er iemand is die een trucje kent, hoor ik het graag.

Overigens, wij kunnen ook BF2 ranked servers leveren, maar als je i3d te duur vindt, dan gaat het bij ons ook niet lukken (je zult zelfs buiten Nederland gaan moeten zoeken).

Stewie
24/07/06, 21:42
Volgens mij is er inderdaad in de USA 1 partij die 5 euro goedkoper is ;)

Wij bieden (ik denk net als de rest) gewoon gameservers ook aan resellers. We hebben hier echter een minimum van 3 gameservers die je dan af moet nemen, korting is wel fors (15%).

NWO
24/07/06, 22:00
Waar kan dat dan?
Met andere woorden:

Een server kopen bij EA :P

Stewie
24/07/06, 23:11
Met andere woorden:

Een server kopen bij EA :P
Dan mag je hem nog steeds niet zelf hosten, laat staan zelf een IP opgeven :)

swedendedicated
24/07/06, 23:33
Mijn fout, ik was in de war met een ander spel. (americas army) Games zijn ook allemaal hetzelfde, je moet altijd mensen "doodschieten"

slybas
24/07/06, 23:46
Volgens mij zijn de Ranked server in Nederland het goedkoopst, dus ver weg hoef je het niet te zoeken.

En ja ik was toevallig dit aan het lezen en heb me net geregistreerd :p

NWO
25/07/06, 15:44
Volgens mij zijn de Ranked server in Nederland het goedkoopst, dus ver weg hoef je het niet te zoeken.

En ja ik was toevallig dit aan het lezen en heb me net geregistreerd :pWelkom ;-)

B3rt
25/07/06, 16:44
Mijn fout, ik was in de war met een ander spel. (americas army) Games zijn ook allemaal hetzelfde, je moet altijd mensen "doodschieten"

En ook bij deze game gaat dat niet.
bij deze game heb je ook een zogenaamg "ranked" server alleen heet het dan "honor".

Deze honor server kan je ook alleen maar krijgen via de makers van de game, leased servers zijn dus ook nooit "honor" maar wel registered.
Maar registered wil alleen maar zeggen dat ze in de gamelijst voorkomen anders niets.

Al met al is BF2 dus niet de enige game die zo'n systeem hanteerd en ik ben er bang voor dat in de toekomst meerdere games zo worden uitgebracht.

JayvD
25/07/06, 19:17
En ook bij deze game gaat dat niet.
bij deze game heb je ook een zogenaamg "ranked" server alleen heet het dan "honor".
Deze honor server kan je ook alleen maar krijgen via de makers van de game, leased servers zijn dus ook nooit "honor" maar wel registered.
Maar registered wil alleen maar zeggen dat ze in de gamelijst voorkomen anders niets.

1. Je kan wel honor krijgen als persoon, ze gebruiken bij America's Army een soort van licentie waarbij je continue verbinding maakt met de honor server. Je hebt enkel een login nodig.
2. Registreren zorgt er niet voor dat je in de gamelijst komt, ongeregistreert komen ze der ook wel in echter kunnen er geen statistieken worden verzonden (bijv. wat je honor is) als je hem niet hebt toegevoegd.
3. Als je als bedrijf honor wilt aanbieden ben je in een keer 6000 euro armer, dat heb je met ranked niet.


Al met al is BF2 dus niet de enige game die zo'n systeem hanteerd en ik ben er bang voor dat in de toekomst meerdere games zo worden uitgebracht.
Hoop van niet, zou alleen maar monopoly posities veroorzaken.

(90% van gamehosting deel van bedrijf is America's Army servers ;))

eagl0r
27/07/06, 10:14
@hoJan

Als je nog interesse hebt kun je contact opnemen met sales [at] gameservers.net. We hebben al meerdere resellers lopen er ligt dan ook al een contract voor je klaar om in te zien.

Switch0r
27/07/06, 19:25
Yo

Ik wacht wel tot deze ABR Ranking public word released (is niet meer public sinds de 1.4beta patch)

http://www.battlefieldranking.net/

Er draaien 5 servers in eigen beheer nu om te testen ( zitten altijd propvol )

Werkt hetzelfde als EA ranked Servers. (lees forum voor meer info of test een server )

Ze staan zelfs in contact met EA om dit legaal te maken.

En deze is gratis :D je moet je zelf maar beslisse welke je neemt.

Greetz