PDA

Bekijk Volledige Versie : Adsense inkomsten - Is volgorde keywords (metatag) van belang..??



Marf2005
22/07/06, 13:34
Ik heb even een vraagje over Adsense...

Ik begrijp dat goede keywords in je pagina betere inkomsten op kan leveren,
maar maakt de volgorde van de keywords (in metatag) ook nog uit..??

Is het zinvol om de goede woorden vooraan te zetten en algemene woorden die bijna in iedere pagina voorkomen achteraan te plaatsen..??

Ik hoor graag als iemand hier iets over kan vertellen.

bami82
22/07/06, 13:38
Volgens mij kan je beter vragen, hebben keywords in meta (metatags) uberhaupt nog wel zin.

Bij mijn weten leest google adsense alleen de content op je pagina. Wellicht ook de pagina titel.

Triloxigen
22/07/06, 13:39
Ja, dit is belangrijk :)


Volgens mij kan je beter vragen, hebben keywords in meta (metatags) uberhaupt nog wel zin.

Bij mijn weten leest google adsense alleen de content op je pagina. Wellicht ook de pagina titel.

Google kijkt OOK naar de content :)

joriz
22/07/06, 14:53
Woorden in je website heeft bij Google heel veel invloed. Vermeld je 2 keer het woord god en dan is de kans groot dat je al allemaal kerkelijke reclame hebt. Ondanks dat je website daar niet over gaat.
Zover ik weet kijkt Google niet naar meta-tags.

Ber|Art
22/07/06, 15:38
Google kijkt volgens mij idd OOK naar de content maar OOK naar de Tags, en idd ik zou de belangrijkste keywords als eerste noemen, en deze keywords ook in de description en titel gebruiken. Het kan iig GEEN kwaad! :)

bami82
22/07/06, 15:50
Sorry dat ik hier tegenin moet gaan, maar keywords in meta tags worden door de meeste search engines al jaren niet meer gebruikt. Hiermee bedoel ik dus zoiets als:
<META NAME="keywords" CONTENT="oranges, lemons, limes">

Kan mij dus niet voorstellen dat google dit speciaal voor hun adsense wel gebruikt.

Meer informatie over meta tags zie: http://www.webmarketingnow.com/tips/meta-tags-uncovered.html

ps. Ik ben het ermee eens dat het geen kwaad kan om het wel te gebruiken

Triloxigen
22/07/06, 20:23
Google gebruikt dezelfde database zeg maar voor de zoekresultaten als voor Adsense.

En ik weet 100% zeker dat keywords wel degelijk worden gelezen. Heb op een pagina met een bepaalde keyword zoekresultaten gehad terwijl de keyword niet in de pagina voorkwm :)

Marf2005
23/07/06, 11:57
Bedankt voor jullie reacties, ik ga er rekening mee houden bij het optimaliseren van m'n keywords.

Ber|Art
23/07/06, 11:58
Suc6! :)