PDA

Bekijk Volledige Versie : Steam (hl2, css, ...) lanparty



XTz
22/07/06, 02:15
Hallo,

IK ga proberen duidelijk omschrijven probleem.


Op mijn "kleiner" lanparty hebben meestal geen internet aansluiten.
Dus iedereen speel offline mode zetten.

1)
Als ik servers CSS draaien op lanparty netwerk.
Maar ik merk veel spelers moet lang wachten en server super trager laden.

Op internet online veel sneller tegenover lanparty (klopt niet omdat lanparty meestal sneller netwerk dan internet)

2)
Sommige spelers vergeet update of steam geweigerd actief.
Gelukkig op mijn lanparty heeft reserve internetnetwerk indient alleen probleem met steam dan kan krijgen updaten om steam fixed.

Dus vervelende.

Mijn vraag of er mogelijk soort Steam-servertje draaien.
waarin
-Iedereen kan sneller server binnen
-automatishe update uitdelen (laaste versie steam bestanden op servertje) dan kan gebruikers automatishe krijgen updaten als hij probleem met steam.

en ps mijn taal is neit zo goed omdat ik ben doof jongen!
Ik graag dit oplossen voor komen mijn lanparty

Hollanda
22/07/06, 02:42
Voor wat jij wil moet je contact opnemen met VALVe voor een eigen lokale content server. Of gewoon internet regelen.

Wat je ook kan doen is de GUI versie van source draaien.

AlexanderOnline
22/07/06, 11:08
Gui versie? bedoel je non-steam? Je kunt *ergens* CSS nonsteam downloaden en kun je allemaal spelen zonder steam...

Hollanda
22/07/06, 13:30
De steam versie van srcds. Dus dat groene ding waaruit je zelf dingen kan regelen ipv de dedicated console versie.

Horatio
22/07/06, 14:52
na de lanparty van mijn clan kon ik vaststellen dat het starten van een hldsupdatetool installatie velen malen gecompliceerder bleek te zijn dan een gui-versie. Deze kon je wel starten, maar wanneer de starter meespeelde met meer dan 3 man erbij stegen de pings naar boven de 600. Verder verliep het goed.

XTz
22/07/06, 20:22
gui ???

3j3ct
22/07/06, 20:41
gui ???

guide user interface,grafisch dus

Bento
22/07/06, 23:08
graphical user interface