PDA

Bekijk Volledige Versie : Where we can purchase 1u servers in NL?



rustelekom
21/07/06, 00:49
Hello,

Can anoyone post here link to local brand firm who deal with 1u rackmount servers? We just need order server for installing on colocation. And will be great if you point me to any local shop/board where we can purchase network equipment (switch, kvm etc., something like a ebay.com network equipment section).

Thank in advance

gjtje
21/07/06, 00:54
marktplaats.nl is the dutch version of ebay, as far as I know ebay. ;)
There are some alternatives though, just google on marktplaats and they should popup.

There are some parties here on this forum that sell servers, you can ask for a quote in the appropriate forum.
Some websites are rackserver.nl and ahead-it.be (although technically that's in belgium, lots of dutch hosters by their stuff there).

Phu
21/07/06, 00:57
www.twp.nl

Ahead-IT
21/07/06, 10:44
www.ahead-it.be ! (you can select language, right-top)

Mikey
21/07/06, 12:05
We can also build and install custom servers and networking equipment. Placing at location and shipment is possible.

Mark17
21/07/06, 12:47
dell.nl
And off course for other setups we offer it also (normally lower in price than a dell server with almost the same hardware). Installation + shipment is possible on request off course. To do you an offer you'll have to ask it in the right forum part or mail me.

Tuneboy
21/07/06, 13:04
TP edit: Op deze manier werkt het dus _niet_!

rustelekom
21/07/06, 23:56
Many thanks to all for helpful information!

dreamhost_nl
22/07/06, 08:38
I guess if you want to rent colocation space at a Dutch provider, they'll also be able to buy a server for you and get it installed without you being fysically present.

jadie_
24/07/06, 15:13
Deimos edit: SPAM

bami82
25/07/06, 10:05
We frequently order equipment at www.bechtle.nl they have pretty much everything.

Tuneboy
25/07/06, 10:27
TP edit: Op deze manier werkt het dus _niet_!

waarom niet? wat is het verschil? Ahead geeft een reactie van: kijk hier en ik zeg PM me? beetje kinderachtig.

wv-
25/07/06, 11:36
Nogal vriendjespolitiek hier precies.

jouwnaam
25/07/06, 12:03
waarom niet? wat is het verschil? Ahead geeft een reactie van: kijk hier en ik zeg PM me? beetje kinderachtig.
100% mee eens. Ahead houdt zich hier niet aan de regels (en dat weten ze best).

gjtje
25/07/06, 12:15
PM = fout.

Dit topic moet verder opslot. Blijkbaar is het niet mogelijk om algemeen te antwoorden i.p.v. neem mij klik hier, geld! hebbehebbehebbe.

Ahead-IT
25/07/06, 12:35
waarom niet? wat is het verschil? Ahead geeft een reactie van: kijk hier en ik zeg PM me? beetje kinderachtig.

Nogal vriendjespolitiek hier precies.

100% mee eens. Ahead houdt zich hier niet aan de regels (en dat weten ze best).


marktplaats.nl is the dutch version of ebay, as far as I know ebay

www.twp.nl

www.ahead-it.be ! (you can select language, right-top)

dell.nl

We frequently order equipment at www.bechtle.nl they have pretty much everything.


Sorry dames, maar als de TS vraagt "Can anoyone post here link to local brand firm who deal with 1u rackmount servers?", dan doe je dat toch gewoon? Dat is niet hetzelfde als "neem even contact op via PM", want dan ga je actief gaan verkopen...

jouwnaam
25/07/06, 13:12
Sorry dames, maar als de TS vraagt "Can anoyone post here link to local brand firm who deal with 1u rackmount servers?", dan doe je dat toch gewoon?
Nee, dan ga je eerst even de regels lezen voordat je ons voor dames uitmaakt... :mad:


5. Gebruikers mogen nooit een link plaatsen naar commerciële bedrijven/sites waar zij een zakenrelatie mee hebben. Wel mag de naam van een site/bedrijf/product genoemd worden. E-mailadressen mogen niet geplaatst worden.

8. Links naar je bedrijf en e-mailadressen mogen alleen in de gebruikersprofielen opgenomen worden. Het is de bedoeling dat gebruikers via de contact button met elkaar opnemen.

Ahead-IT
25/07/06, 13:26
Die regel was er nog niet drie jaar geleden, maar inderdaad; onze link had er niet mogen staan. Maar dan nog, iedereen die een link post gaat in de fout; want wie gaat nu een bedrijf adviseren waar ze geen zakenrelatie mee hebben?

Maw, ik denk niet dat de regels tot op de letter moeten geïnterpreteerd worden maar dienen als richtlijn. Wat maakt het nu uit of je een link post die al in je sig staat. (wat dan weer wel mag)

Tuneboy
25/07/06, 13:44
Dat snap ik ook wel, maar daar gaat het niet om.

Ik zei dit namelijk omdat de post van Ahead IT werd toegelaten, dus vond ik dat die van mij ook toegelaten moest worden, eigenlijk nog meer zelfs, omdat ik niet direct reclame maak voor mezelf, ik geef alleen aan dat ik hem verder kan helpen als hij me een PM stuurt....

BELACHELIJK BELEID GEWOON.... totaal geen consequent gedrag van de mod hier...


Nee, dan ga je eerst even de regels lezen voordat je ons voor dames uitmaakt... :mad:

Volgens deze twee punten heb ik me dus VOLLEDIG aan de regels gehouden!

gjtje
25/07/06, 14:11
Ik kan hem ook helpen, maar om de een of andere reden lukt het mij dan om op te schrijven dat er een aanvraag moet worden gedaan in het juiste forum, i.p.v. de tekst, pm mij.

Ik had trouwens ook ahead al genoemd maarja, zonder link kunnen ze niet klikken en dat is wel erg fout dus dan nog even dubbel posten.