Resultaten 1 tot 15 van de 22
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
  1. #1
    "...in hoger beroep in ongelijk gesteld, e-mails wel verstuurd, maar niet gezien."
    geregistreerd gebruiker
    807 Berichten
    Ingeschreven
    09/04/08

    Locatie
    Weert

    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    11 Berichten zijn liked


    Bedrijf: Openworx
    URL: www.openworx.nl
    Registrar SIDN: nee
    KvK nummer: 14129365
    Ondernemingsnummer: nvt

    Thread Starter

    "...in hoger beroep in ongelijk gesteld, e-mails wel verstuurd, maar niet gezien."

    Geschillen tussen hosters en geschillen halen zelden de pers. Meestal wordt zonder tussenkomst van de rechter een oplossing gevonden. Een zaak uit 2015 is een uitzondering op die regel. Evenzo bijzonder is het hoger beroep.

    Artikel bron
    Laatst gewijzigd door mgielissen; 24/07/19 om 14:10.

  2. #2
    "...in hoger beroep in ongelijk gesteld, e-mails wel verstuurd, maar niet gezien."
    geregistreerd gebruiker
    247 Berichten
    Ingeschreven
    21/09/10

    Locatie
    Gouda

    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    0 Berichten zijn liked


    Naam: Bart
    Bedrijf: Triple Interactive BV
    URL: www.triple-interactive.nl
    Registrar SIDN: JA
    KvK nummer: 24315754
    Ondernemingsnummer: NL8155.65.872.B01

    Helder verhaal... altijd zonde van alle kosten welke hiermee samengaan. Met een rechtsgang heb je toch meestal 2 verliezers...

    Maar om er ook een les uit te halen.
    Weet iemand een goed ticket systeem waarmee onderhoud gepland kan worden en ook naar de klanten gestuurd kan worden?

    Het lijkt mij handig als er een pakket is waarmee je alleen de klanten kan informeren waarvoor het onderhoud van toepassing is.

  3. #3
    "...in hoger beroep in ongelijk gesteld, e-mails wel verstuurd, maar niet gezien."
    geregistreerd gebruiker
    137 Berichten
    Ingeschreven
    10/04/17

    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    0 Berichten zijn liked


    Naam: Alias

    Toch niet zo slim dus "...in hoger beroep in ongelijk gesteld, e-mails wel verstuurd, maar niet gezien."

  4. #4
    "...in hoger beroep in ongelijk gesteld, e-mails wel verstuurd, maar niet gezien."
    geregistreerd gebruiker
    247 Berichten
    Ingeschreven
    21/09/10

    Locatie
    Gouda

    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    0 Berichten zijn liked


    Naam: Bart
    Bedrijf: Triple Interactive BV
    URL: www.triple-interactive.nl
    Registrar SIDN: JA
    KvK nummer: 24315754
    Ondernemingsnummer: NL8155.65.872.B01

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iigroep Bekijk Berichten
    Toch niet zo slim dus "...in hoger beroep in ongelijk gesteld, e-mails wel verstuurd, maar niet gezien."
    ********.... slim.... scherp ;-)




    Misschien zijn wij als andere hosters wel de winnaar. Hebben wij toch weer wat geleerd hiervan.

  5. #5
    "...in hoger beroep in ongelijk gesteld, e-mails wel verstuurd, maar niet gezien."
    geregistreerd gebruiker
    5.751 Berichten
    Ingeschreven
    20/02/05

    Locatie
    Haaksbergen / Amsterdam

    Post Thanks / Like
    Mentioned
    45 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    168 Berichten zijn liked


    Naam: Mark Scholten
    Bedrijf: SinnerG / Stream Service
    Functie: Systeembeheerder
    URL: www.sinnerg.nl
    Registrar SIDN: ja
    KvK nummer: 34255993

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tripleinterac. Bekijk Berichten
    Weet iemand een goed ticket systeem waarmee onderhoud gepland kan worden en ook naar de klanten gestuurd kan worden?

    Het lijkt mij handig als er een pakket is waarmee je alleen de klanten kan informeren waarvoor het onderhoud van toepassing is.
    Enkel de relevante klanten informeren kan bv WHMCS aan de hand van de door de klant afgenomen diensten. Een ticket systeem met dit soort kennis is mij op dit moment niet bekend.
    Tools die handig zjn voor ISPs vind je natuurlijk bij Tools 4 ISP.

  6. #6
    "...in hoger beroep in ongelijk gesteld, e-mails wel verstuurd, maar niet gezien."
    geregistreerd gebruiker
    247 Berichten
    Ingeschreven
    21/09/10

    Locatie
    Gouda

    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    0 Berichten zijn liked


    Naam: Bart
    Bedrijf: Triple Interactive BV
    URL: www.triple-interactive.nl
    Registrar SIDN: JA
    KvK nummer: 24315754
    Ondernemingsnummer: NL8155.65.872.B01

    Wij werken zelf met HostFact. Ik heb hier even rond zitten zoeken naar aanleiding van dit artikel. Blijkbaar heeft onze HostFact deze functie ook al :-) TOPPERS

    Ga in HostFact naar BEHEER > SERVERS
    Kies de betreffende server
    druk op MAILING VERSTUREN
    Laatst gewijzigd door Domenico; 02/08/19 om 11:53.

  7. #7
    "...in hoger beroep in ongelijk gesteld, e-mails wel verstuurd, maar niet gezien."
    geregistreerd gebruiker
    93 Berichten
    Ingeschreven
    06/05/19

    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    0 Berichten zijn liked


    Naam: Paul
    Bedrijf: Connaxis Hosting BV
    URL: connaxis.hosting

    pff, ik dacht even dat het vonnis andersom was :-)
    maar gelukkig snapt zo een rechter het wel. dat heb ik weleens anders mee gemaakt!



  8. #8
    "...in hoger beroep in ongelijk gesteld, e-mails wel verstuurd, maar niet gezien."
    geregistreerd gebruiker
    3.709 Berichten
    Ingeschreven
    22/05/05

    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    24 Berichten zijn liked


    Naam: Jeroen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tripleinterac. Bekijk Berichten
    Wij werken zelf met HostFact. Ik heb hier even rond zitten zoeken naar aanleiding van dit artikel. Blijkbaar hehttps://www.webhostingtalk.nl/newreply.php?p=1330712&noquote=1eft onze HostFact deze functie ook al :-) TOPPERS

    Ga in HostFact naar BEHEER > SERVERS
    Kies de betreffende server
    druk op MAILING VERSTUREN
    Ho even.. de mailing versturen is leuk maar er wordt bij de debiteur NIET opgeslagen dat er een/de mailing verstuurd is. Je kunt achteraf dus niet bewijzen dat de informatie is verstuurd.

    Ik had dit eerder al aangekaart bij HostFact dat dit een gebrek is en toen wilde zij hier niets aan doen. Zojuist nogmaals aangekaart en ook nu hebben ze geen plannen om verzonden mailings te loggen. Zij geven aan:

    Je kan er over nadenken om altijd een BCC in te schakelen, bijvoorbeeld naar een apart e-mailadres voor je logging. Ander alternatief is om bijv. Mailchimp te gebruiken, je hebt hier meer grip op de e-mails en o.a. inzicht in de open-rate.

    We hebben zelf geen plannen om een verzonden mailing te loggen.
    Als we met zijn allen om deze feature vragen dan kunnen we ze wellicht op nieuwe gedachtes brengen! Mail ze op info@hostfact.nl

  9. #9
    "...in hoger beroep in ongelijk gesteld, e-mails wel verstuurd, maar niet gezien."
    geregistreerd gebruiker
    247 Berichten
    Ingeschreven
    21/09/10

    Locatie
    Gouda

    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    0 Berichten zijn liked


    Naam: Bart
    Bedrijf: Triple Interactive BV
    URL: www.triple-interactive.nl
    Registrar SIDN: JA
    KvK nummer: 24315754
    Ondernemingsnummer: NL8155.65.872.B01

    De bcc optie hebben wij nu aanstaan voor alle emails. Een feature vanuit hostfact hiervoor zou erg handig zijn!

    Ik zal er ook een mail aan wagen.

  10. #10
    "...in hoger beroep in ongelijk gesteld, e-mails wel verstuurd, maar niet gezien."
    Service/Support = Heilig
    845 Berichten
    Ingeschreven
    18/08/07

    Locatie
    Arnhem

    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    42 Berichten zijn liked


    Naam: Maikel
    Bedrijf: Vertixo B.V.
    URL: www.vertixo.com
    Registrar SIDN: JA
    KvK nummer: 53940628
    TrustCloud: vertixo
    View vertixo's profile on LinkedIn

    Beetje offtopic maar misschien moeten we een HostFact feature aanvraag community opstarten, de hoeveelheden vragen die ik wel niet gesteld heb waarvan ik denk dat is logisch, lag niet in de planning of gingen ze niet doen zonder de optie om het zelf te kunnen doen vanwege encrypted code.
    Begrijp me niet verkeerd, vind HostFact geweldig maar op het vlak van feature aanvraag heb ik het opgegeven.

  11. #11
    "...in hoger beroep in ongelijk gesteld, e-mails wel verstuurd, maar niet gezien."
    geregistreerd gebruiker
    247 Berichten
    Ingeschreven
    21/09/10

    Locatie
    Gouda

    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    0 Berichten zijn liked


    Naam: Bart
    Bedrijf: Triple Interactive BV
    URL: www.triple-interactive.nl
    Registrar SIDN: JA
    KvK nummer: 24315754
    Ondernemingsnummer: NL8155.65.872.B01

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cyberbootje Bekijk Berichten
    Beetje offtopic maar misschien moeten we een HostFact feature aanvraag community opstarten, de hoeveelheden vragen die ik wel niet gesteld heb waarvan ik denk dat is logisch, lag niet in de planning of gingen ze niet doen zonder de optie om het zelf te kunnen doen vanwege encrypted code.
    Begrijp me niet verkeerd, vind HostFact geweldig maar op het vlak van feature aanvraag heb ik het opgegeven.
    Ja.... lijkt mij heel mooi.

    maar dan zouden we HostFact ook zover moeten krijgen om hier te gaan kijken zodat ze iets met onze feedback gaan doen. Anders heeft het weinig nut denk ik.

  12. #12
    "...in hoger beroep in ongelijk gesteld, e-mails wel verstuurd, maar niet gezien."
    geregistreerd gebruiker
    3.709 Berichten
    Ingeschreven
    22/05/05

    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    24 Berichten zijn liked


    Naam: Jeroen

    Goed idee cyberbootje. Wellicht een systeem waarbij we als community kunnen stemmen op de ideeën, meeste stemmen worden geïmplementeerd.

    En inderdaad moet er dan wel iets mee gedaan worden.. krijg het gevoel dat de ontwikkeling van hostfact geen continue proces meer is gezien de weinige updates met daarin kleine features.

  13. #13
    "...in hoger beroep in ongelijk gesteld, e-mails wel verstuurd, maar niet gezien."
    geregistreerd gebruiker
    247 Berichten
    Ingeschreven
    21/09/10

    Locatie
    Gouda

    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    0 Berichten zijn liked


    Naam: Bart
    Bedrijf: Triple Interactive BV
    URL: www.triple-interactive.nl
    Registrar SIDN: JA
    KvK nummer: 24315754
    Ondernemingsnummer: NL8155.65.872.B01

    Ik heb contact opgenomen met HostFact of ze hier zelf al een systeem voor hebben en of ze open staan voor feedback vanuit ons als klanten. Ook het stemmen heb ik benoemd...

    Zodra ik reactie heb zal ik het hier plaatsen.

  14. #14
    "...in hoger beroep in ongelijk gesteld, e-mails wel verstuurd, maar niet gezien."
    geregistreerd gebruiker
    247 Berichten
    Ingeschreven
    21/09/10

    Locatie
    Gouda

    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    0 Berichten zijn liked


    Naam: Bart
    Bedrijf: Triple Interactive BV
    URL: www.triple-interactive.nl
    Registrar SIDN: JA
    KvK nummer: 24315754
    Ondernemingsnummer: NL8155.65.872.B01

    De reactie van HostFact:

    "Alle suggesties zijn welkom, maar we zijn ook heel realistisch in de verwachting. We merken dat sommige gebruikers 'Nee' of 'Weinig interesse, maar houden de vraag in de gaten' niet een (gewenst) antwoord vinden. We waken er voor dat je op iedere goede suggestie 'ja' zegt en doet vermoeden dat het er volgende week in zit. HostFact is een complex product dat ook nog eens self-hosted is. Dit maakt ontwikkeling trager en complexer. HostFact is een gestandaardiseerd product niet een opmaat-pakket. We hebben te maken met veel verschillende wensen, soms verschil op eenzelfde functionaliteit en soms op verschillende functionaliteiten.
    We hebben afgelopen tijd flink gewerkt aan de auto-updater waardoor het voor ons makkelijker is om updates uit te rollen. Ook de upgrades naar PHP 7.0, en vervolgens 7.1, 7.2 en 7.3 hebben veel tijd gekost. We hebben nog een relatief kleine lijst met issues/bugjes/fix'en die we graag willen oppakken. We zijn daarnaast bezig met een groep die sterk achter loopt in updaten te helpen met naar de nieuwste versie te gaan. Tevens hebben we sindskort een anonieme analyse (mits je daarmee akkoord gaat data te verstrekken) die ons helpt met inzicht in het gebruik van HostFact en we weten welke aspecten veelvuldig gebruikt worden. Op die manier kunnen we het accent van onze ontwikkelingen en tijd aan de juiste dingen besteden. Nu staat er op de planning om de inkoopfactuur invoer/bekijkpagina te verbeteren. We willen graag dat bij het invoeren er een voorbeeld direct zichtbaar is zodat je makkelijk alle elementen over kan nemen. Ook willen we het aanvragen van SSL certificaten, zeker domein-validatie, volledig automatiseren. Dit kan doordat we DNS beheer en server toegang hebben. Dit zijn 2 punten die je de komende tijd mag verwachten.

    Als je zelf suggesties hebt mag je die altijd wensen. We kijken naar iedere suggestie serieus en zullen een antwoord geven met daarin een realistische verwachting."

  15. #15
    "...in hoger beroep in ongelijk gesteld, e-mails wel verstuurd, maar niet gezien."
    geregistreerd gebruiker
    230 Berichten
    Ingeschreven
    24/04/18

    Locatie
    Aalsmeer

    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    0 Berichten zijn liked


    Naam: Maarten Strootman
    Bedrijf: Pepperfield
    Functie: CEO
    URL: pepperfield.eu
    KvK nummer: 72073055

    Erg lang antwoord voor: “we zijn nu even erg druk met onszelf. We vinden onze klanten wel belangrijk, maar we hebben nu even geen tijd voor jullie”.

Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste

Labels voor dit Bericht

Webhostingtalk.nl

Contact

  • Rokin 113-115
  • 1012 KP, Amsterdam
  • Nederland
  • Contact
© Copyright 2001-2021 Webhostingtalk.nl.
Web Statistics