Beste WHT-ers,
Ik weet niet of ik in het juiste topic zit, zo niet dan gelieve deze post elders te plaatsen.
Voor een contactpersoon ben ik opzoek naar een script dat mogelijk maakt om donatie's uit te kunnen voeren doormiddel van iDeal. Op dit moment wordt er gebruikt gemaakt van ING iDeal Basic, echter zie ik dit niet snel veranderen in de toekomst.
Wat de bedoeling is:
- Een mogelijkheid tot invullen van gegevens (Naam, Achternaam, e-mailadres eventueel telefoonnummer, 3 vaste of 1 variabel bedrag(en)), deze moeten dan gepost worden naar een database (dit eerste is te realiseren door mijzelf).
- Het bedrag moet worden opgehaald uit de vorige stap en gepost worden naar de ING iDeal provider.
- Ik weet niet of het tegenwoordig mogelijk is om een bevestiging ook naar de database te posten als een betaling is geslaagd met een iDeal Basic pakket??
Uiteindelijk zal een bevestiging worden gegeven op een door mij aangegeven pagina.
Als jullie ideeën hebben laat het mij dan a.u.b. weten, helemaal mooi is als het werkt met een drupal 7.x.x omgeving (is geen must).
Alvast bedankt!