Resultaten 1 tot 5 van de 5
  1. #1
    Probleem met Scriptcase genereren van een PDF door wkhtmltopdf op Shared webhosting
    geregistreerd gebruiker
    1 Berichten
    Ingeschreven
    31/07/15

    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    0 Berichten zijn liked


    Naam: Roelof Pit

    Thread Starter

    Probleem met Scriptcase genereren van een PDF door wkhtmltopdf op Shared webhosting

    Ik heb een scriptcase webapplicatie geïnstalleerd. Op mijn eigen server en bij 1 hostingprovider draait alles prima, maar bij de nieuw provider geeft het genereren van een PDF door exact dezelfde webapplicatie software problemen. Sciptcase gebruikt voor het genereren van de PDF de library wkpdftohtml. Ik heb gecontroleerd of er schrijfrechten zijn in de doelmap dat is ok 777, we hebben gecontroleerd of JRE geinstalleerd is, dat is ook ok. Toch blijft het probleem optreden. Heeft iemand een idee ? Kan het zijn dat de exe van wkpdftohtml geblokkered wordt ?

    Meerdere mensen hebben hetzelfde probleem. Kijk maar eens naar deze draad :

    http://www.scriptcase.net/forum/showthread.php?8254-Export-to-PDF-error-not-found

    Suggesties welkom.

    Roelof



  2. #2
    Probleem met Scriptcase genereren van een PDF door wkhtmltopdf op Shared webhosting
    geregistreerd gebruiker
    333 Berichten
    Ingeschreven
    25/06/08

    Locatie
    Leek

    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    58 Berichten zijn liked


    Naam: Diederik
    Registrar SIDN: JA
    KvK nummer: nvt
    Ondernemingsnummer: nvt

    Alles kan, heb je het al voorgelegd aan de betreffende hoster? Die zal je vast kunnen vertellen of dit stukje software ondersteund word op hun shared hosting servers lijkt me.

  3. #3
    Probleem met Scriptcase genereren van een PDF door wkhtmltopdf op Shared webhosting
    Server Freak
    3.640 Berichten
    Ingeschreven
    19/05/06

    Locatie
    Assen

    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    215 Berichten zijn liked


    Naam: Sinterklaas

    Een script dat 777 op map niveau nodig is zou ik überhaupt al niet gebruiken.

    Sent from my GT-I9505 using webhostingtalk mobile app

  4. #4
    Probleem met Scriptcase genereren van een PDF door wkhtmltopdf op Shared webhosting
    Sebastiaan Stok
    2.468 Berichten
    Ingeschreven
    20/12/04

    Locatie
    Rotterdam

    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    86 Berichten zijn liked


    Naam: Sebastiaan Stok

    exe van wkpdftohtml
    Wacht zit je met een .exe bestand op Linux te werken?

    Controleer of het path naar executable goed is ingesteld, probeer het is los uit te voeren (gewoon vanaf de command-line zonder JRE or iets).

  5. #5
    Probleem met Scriptcase genereren van een PDF door wkhtmltopdf op Shared webhosting
    geregistreerd gebruiker
    854 Berichten
    Ingeschreven
    13/01/11

    Locatie
    Breda

    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    76 Berichten zijn liked



    Ik ken toevallig ook een klant die deze (en nog veel meer) problemen heeft deze gaf al aan geen super applicatie met serieuze beveiligings problemen...... deze is er mee gestopt.

Labels voor dit Bericht

Webhostingtalk.nl

Contact

  • Rokin 113-115
  • 1012 KP, Amsterdam
  • Nederland
  • Contact
© Copyright 2001-2021 Webhostingtalk.nl.
Web Statistics