Resultaten 1 tot 5 van de 5
Geen
    Vervaldatum domeinnamen
    Kris De Rocker
    4.684 Berichten
    Ingeschreven
    18/09/03

Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    194 Berichten zijn liked

Naam: Kris De Rocker
    Bedrijf: ROKR Services BV
    Functie: Zaakvoerder
    URL: rokr.services
    Registrar SIDN: Nee
    KvK nummer: nvt
    Ondernemingsnummer: 0788717490

Vervaldatum domeinnamen

Ik heb bij jouwdomein.be en transip.be een stapeltje domeinnamen (stuk of 70/80) heen verzameld door de jaren heen. De meesten zijn .be's, maar er zitten ook enkele .com's, .eu's, .name's etc tussen.

Nu heb ik het voorstel gehad van een partij die zelf .be/.eu agent is en welke goedkoop aan andere domeinnamen kan geraken. Een voorstel dat toch wel danig interessant is voor mij!

Uiteraard, niet alle domeinnamen vervallen op dezelfde dag. Dus ik zou van alle domeinnamen een lijst moeten opmaken met de vervaldatum, om ze een paar dagen voor deze vervaldatum over te zetten naar deze nieuwe partij. Iemand een idee hoe je dit het beste aanpakt?

Kris

Vervaldatum domeinnamen
    Dennis.
    3.867 Berichten
    Ingeschreven
    11/07/06

Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    262 Berichten zijn liked

Naam: Dennis
    Registrar SIDN: JA
    KvK nummer: 20144338

Bij TransIP kan je de lopende diensten exporteren naar een CSV bestand.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van webhostingtalk

Vervaldatum domeinnamen
    geregistreerd gebruiker
    333 Berichten
    Ingeschreven
    25/06/08

Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    58 Berichten zijn liked

Naam: Diederik
    Registrar SIDN: JA
    KvK nummer: nvt
    Ondernemingsnummer: nvt

De tijd die je moet investeren om dat uit te zoeken lijkt me niet opwegen tegen de paar euro die je zou besparen met het verhuizen enkele dagen voor de verloop datum. Mijn advies, in 1 keer alles verhuizen en klaar.

Vervaldatum domeinnamen
    Programmeur / Hoster
    3.952 Berichten
    Ingeschreven
    20/06/06

Post Thanks / Like
    Mentioned
    28 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    647 Berichten zijn liked

Naam: John Timmer
    Bedrijf: SystemDeveloper.NL
    Functie: Eigenaar
    URL: www.systemdeveloper.nl
    KvK nummer: 14083066
    View johntimmer's profile on LinkedIn

Wij hebben hetzelfde gehad vorig jaar, maar dan met een paar duizend domeinen. Omdat je meestal een nieuwe vervaltermijn krijgt bij een verhuizing hebben we de klanten gevraagd of ze akkoord gingen met de verhuizing en het verschil (stel een domein loopt nog 6 maanden, je verhuist en hebt dan 6 maanden extra) te betalen.
    Ze kregen daarbij natuurlijk wel een goedkopere prijs voor de domeinen in het volgende jaar omdat we een deel van onze korting ook aan de klanten gaven.
    En eigenlijk gingen ze daar allemaal gewoon mee akkoord. Zo konden we vrijwel alles in 1 keer verhuizen zonder dat we daar extra kosten op hadden. Wij goedkoper uit en de klant goedkoper uit.
    SystemDeveloper.NL - 64BitsWebhosting.EU : Softwareontwikkeling & Hosting freaks

Vervaldatum domeinnamen
    geregistreerd gebruiker
    3.709 Berichten
    Ingeschreven
    22/05/05

Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    24 Berichten zijn liked

Naam: Jeroen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door systemdeveloper Bekijk Berichten
    Wij hebben hetzelfde gehad vorig jaar, maar dan met een paar duizend domeinen. Omdat je meestal een nieuwe vervaltermijn krijgt bij een verhuizing hebben we de klanten gevraagd of ze akkoord gingen met de verhuizing en het verschil (stel een domein loopt nog 6 maanden, je verhuist en hebt dan 6 maanden extra) te betalen.
    Ze kregen daarbij natuurlijk wel een goedkopere prijs voor de domeinen in het volgende jaar omdat we een deel van onze korting ook aan de klanten gaven.
    En eigenlijk gingen ze daar allemaal gewoon mee akkoord. Zo konden we vrijwel alles in 1 keer verhuizen zonder dat we daar extra kosten op hadden. Wij goedkoper uit en de klant goedkoper uit.
    Enige "nadeel" is dat je de jaren erna alle omzet en kosten, die normaal gespreid over het hele jaar liepen, voortaan in 1 keer krijgt. Afhankelijk van betaaltermijn en betaalgedrag van je klanten moet je wel de financiele middelen hebben om dat voor te schieten. En je hebt kans dat combinaties zoals hostingpakket - domeinnaam voortaan los gefactureerd worden ipv tegelijkertijd. Een aantal zaken om mee te wegen in je beslissing.

Webhostingtalk.nl

Contact

• Rokin 113-115
  • 1012 KP, Amsterdam
  • Nederland
  • Contact
© Copyright 2001-2026 Webhostingtalk.nl.
Web Statistics