Resultaten 16 tot 27 van de 27
Pagina 2 van de 2 Eerste 1 2
Geen

Onderwerp: Versio webhosting.

Versio webhosting.
    geregistreerd gebruiker
    91 Berichten
    Ingeschreven
    01/07/13

Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    14 Berichten zijn liked

Naam: Hans
    Bedrijf: Hostinger International Ltd.
    URL: hostinger.nl

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marcel M. Bekijk Berichten
    Ik maak al jaren met plezier gebruik van VPS'en van Versio. Voor die prijs verwacht ik geen geweldige uptime of support en ben dus op mezelf aangewezen. Storing door eigen fouten moet je zelf oplossen en bij netwerkstoringen is het meestal een kwestei van geduld. Nb. CSF is makkelijk zelf te installeren.

Uiteraard draai ik er geen bedrijfscritische websites op waar 100% uptime gewenst is, daar kan ik CloudVPS voor aanbevelen...
    Voor €10 met zulke resources mag je best een goede uptime verwachten hoor. De €10 VPS die ik nu gebruik is in drie maanden nog geen 5 minuten offline geweest en is aanzienlijk sneller dan wat Versio biedt. Heb je wel eens VPS van andere partijen in hetzelfde prijssegment gebruikt?
    Gratis en goedkope hosting met volledig Nederlands controlepaneel: Hostinger Nederland

Versio webhosting.
    geregistreerd gebruiker
    96 Berichten
    Ingeschreven
    08/03/06

Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    0 Berichten zijn liked

Registrar SIDN: nee
    KvK nummer: nvt
    Ondernemingsnummer: nvt

Blijkbaar ben ik al snel tevreden. Toen ik bij Versio begon (met een VPS van 6 euro per maand) waren er nog geen VPS-boeren in dat segment. De cloudbox van 10 euro had al betere specs dan de 6 euro vps, dus ik heb niet verder gekeken dan m'n neus lang was. Snelheid en downtime heb ik dus niet vergeleken. Bij de volgende VPS toch ook maar eens verder kijken...

Waar zit jouw 10 euro VPS?

Versio webhosting.
    geregistreerd gebruiker
    91 Berichten
    Ingeschreven
    01/07/13

Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    14 Berichten zijn liked

Naam: Hans
    Bedrijf: Hostinger International Ltd.
    URL: hostinger.nl

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marcel M. Bekijk Berichten
    Blijkbaar ben ik al snel tevreden. Toen ik bij Versio begon (met een VPS van 6 euro per maand) waren er nog geen VPS-boeren in dat segment. De cloudbox van 10 euro had al betere specs dan de 6 euro vps, dus ik heb niet verder gekeken dan m'n neus lang was. Snelheid en downtime heb ik dus niet vergeleken. Bij de volgende VPS toch ook maar eens verder kijken...

Waar zit jouw 10 euro VPS?
    DirectVPS zit ik nu bij, maar TransIP en Tilaa zijn ook zeker de moeite waard. Leaseweb is een stukje goedkoper, maar hun VPS zijn in mijn ervaring ook minder goed (maar nog steeds beter dan Versio). Wellicht zijn er nog andere goed providers, maar dit zijn de providers die ik heb gebruikt.
    Gratis en goedkope hosting met volledig Nederlands controlepaneel: Hostinger Nederland

Versio webhosting.
    geregistreerd gebruiker
    75 Berichten
    Ingeschreven
    06/12/13

Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    5 Berichten zijn liked

Bedrijf: MKB Webhoster
    Functie: Verkoop
    URL: www.mkbwebhoster.com
    KvK nummer: 55960324

Versio is een groot webhosting bedrijf, echter is het aantal topics dat gaat over hun slechte dienstverlening, downtime van servers, lange laadtijden, hun cloud VPs, ... al haast niet meer te tellen. Maar uiteraard is dit welliswaar te verwachten bij een bedrijf van deze grootte. Bij grote vissen hoor je altijd meer nieuws.

Ik zeg niet dat Versio slecht is, maar ik ga er van uit dat ze zwaar aan overselling doen, en daarmee hopen dat de meeste klanten hun limieten niet gebruiken. Vaak gaat dit goed, maar ook vaak gaat dit fout. Hierdoor krijg je dus veel van de bekende klachten.

Zoek maar eens op WHT of Sitedeals, het staat er vol van. Hun online support is ook niet meer wat het geweest is, je krijgt daar oftewel de standaaard antwoorden, oftewel zeggen ze dat je een mail moet sturen naar hun support afdeling, om dan de volgende dag antwoord te krijgen van dezelfde medewerker die je in de online chat hielp de dag ervoor...

Ik ben geen fan van Versio, in het begin deden ze het super, maar naar mijn mening zijn ze te snel te groot geworden, en dat heeft gevolgen voor elk bedrijf.

Versio webhosting.
    geregistreerd gebruiker
    217 Berichten
    Ingeschreven
    02/04/05

Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2 Berichten zijn liked

Naam: Croab
    KvK nummer: 17178415

Wat MKB Webhoster ook zegt, ze zijn erg snel gegroeid. En ik denk dat de problemen die de meesten er mee hebben / gehad hebben ook daar de oorzaak van is.
    Het adequaat oplossen van dergelijke problemen wordt dan ook lastig in mijn ogen. Tja, en we willen inderdaad op de eerste rang zitten voor dat dubbeltje. Kwaliteit, goedkoop of snelheid.. vaak zijn ze niet alle 3 tegelijk te vinden.

Versio webhosting.
    Goodlife!
    5.844 Berichten
    Ingeschreven
    10/08/03

Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    134 Berichten zijn liked

Naam: Blaauw
    Functie: Founder

Pay peanuts, get monkeys.

Versio webhosting.
    geregistreerd gebruiker
    1 Berichten
    Ingeschreven
    25/06/03

Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    0 Berichten zijn liked

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HermansRuud Bekijk Berichten
    Ik wilde graag weten wat mensen hun ervaringen zijn met webhosting van Versio. Zover ik begrijp schijnt het een van de grotere providers te zijn in Nederland.

Ik heb op vergelijkingssites wat informatie opgezocht waaruit bleek dat de laadsnelheden van Versio beneden alle peil zijn/waren. Daar dit belangrijk is tegenwoordig voor google rankings, zou dit een absolute afknapper zijn. Na contact met de helpdesk werd mij verteld dat dit probleem is opgelost.

Graag zou ik positieve en negatieve kanten van Versio belicht willen zien. Ik bgrijp dat hier veel andere webhosts rondshuimen, en dat je je concurrent niet zomaar zwart wilt maken. Indien je iets te melden hebt maar dat liever niet openbaar doet, zou ik een PM op prijs stellen.
    Mag ik vragen hoe je zelf denkt over wat de verschillen zouden kunnen zijn tussen een vps van 10 euro of 100 euro per maand.

Zelf denk ik dat je best kan verwachten dat het allemaal wat trager werkt en dat de support wat later is met beantwoorden als je maar weinig betaald per maand. Het grootste verschil is dat de gebruikte apparatuur van verschillende hosters hetzelfde is maar dat de goedkopere hoster minder resources verdeelt aan meer klanten.

Zoals anderen zeggen is de belangrijkste vraag waar je het voor gaat gebruiken.

Rik zegt "Pay peanuts, get monkeys." maar volgens mij is dit niet altijd zo.

Versio webhosting.
    geregistreerd gebruiker
    165 Berichten
    Ingeschreven
    11/09/10

Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    6 Berichten zijn liked

Naam: Laurens Dragicevic

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Abandon Bekijk Berichten
    Mag ik vragen hoe je zelf denkt over wat de verschillen zouden kunnen zijn tussen een vps van 10 euro of 100 euro per maand.

Zelf denk ik dat je best kan verwachten dat het allemaal wat trager werkt en dat de support wat later is met beantwoorden als je maar weinig betaald per maand. Het grootste verschil is dat de gebruikte apparatuur van verschillende hosters hetzelfde is maar dat de goedkopere hoster minder resources verdeelt aan meer klanten.

Zoals anderen zeggen is de belangrijkste vraag waar je het voor gaat gebruiken.

Rik zegt "Pay peanuts, get monkeys." maar volgens mij is dit niet altijd zo.
    Dat hoeft niet altijd zo te zijn, meer kosten betekend dat het bedrijf meer budget heeft voor een beter opstelling voor het hardware. Het is inderdaad niet zo als je bijvoorbeeld een 500 euro switch hebt, dat deze beter werkt dan een 2000 euro switch. Dus wordt er altijd gekeken naar welke is het beste voor de taak, en welke is het meest geschikt voor deze taken(vaak heeft de duurdere meer mogelijkheden, en daar betaal je grotendeels voor).

Uiteraard is software en goed configureren ook belangrijk, een goed geconfigureerd kan beter werken dan een slecht geconfigureerd server, en dan praat ik niet over een paar procenten uiteraard.

De term: "Pay peanuts, get monkeys."

is inderdaad niet altijd geheel waar, maar ook weer niet onwaar. Als je een goedkoop host gebruikt dan kan(moet) je eigenlijk verwachten dat de server gebruikt wordt door een groot aantal personen. Dit brengt risico's met zich mee. En een budget hoster zonder misbruikers, tsja, kleine kans dus is het niet bepaald raar dat hij een in de zoveel tijd offline gaat.
    -----------------
    In ander opzichte "Pay peanuts, get monkeys."
    Als je pinda's betaald, verwacht je een olifant maar je krijgt monkeys dat ook gelijk dan zijn aan mensen die niet veel van servers afweten of misbruikers. Onwetend zijn betekend niet dat er misbruikers zijn. Veel beginners kiezen een goedkope hoster en begint met programmeren en weten niet wanneer 'limit 1' gebruikt moet worden. Dus het is mogelijk dat het klant veel kracht daardoor verliest en mogelijk iets verpest voor de ander gebruikers. Uiteraard vaak maakt het niet uit maar als het server vol zit. Dan....

Versio webhosting.
    geregistreerd gebruiker
    1.892 Berichten
    Ingeschreven
    17/08/05

Post Thanks / Like
    Mentioned
    34 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    35 Berichten zijn liked

Naam: Wieger Bontekoe
    Bedrijf: Skynet ICT B.V.
    Functie: CEO
    URL: skynet-ict.nl
    Registrar SIDN: Nee
    View wbontekoe's profile on LinkedIn

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door xentos Bekijk Berichten
    Dat hoeft niet altijd zo te zijn, meer kosten betekend dat het bedrijf meer budget heeft voor een beter opstelling voor het hardware. Het is inderdaad niet zo als je bijvoorbeeld een 500 euro switch hebt, dat deze beter werkt dan een 2000 euro switch. Dus wordt er altijd gekeken naar welke is het beste voor de taak, en welke is het meest geschikt voor deze taken(vaak heeft de duurdere meer mogelijkheden, en daar betaal je grotendeels voor).

Uiteraard is software en goed configureren ook belangrijk, een goed geconfigureerd kan beter werken dan een slecht geconfigureerd server, en dan praat ik niet over een paar procenten uiteraard.

De term: "Pay peanuts, get monkeys."

is inderdaad niet altijd geheel waar, maar ook weer niet onwaar. Als je een goedkoop host gebruikt dan kan(moet) je eigenlijk verwachten dat de server gebruikt wordt door een groot aantal personen. Dit brengt risico's met zich mee. En een budget hoster zonder misbruikers, tsja, kleine kans dus is het niet bepaald raar dat hij een in de zoveel tijd offline gaat.
    -----------------
    In ander opzichte "Pay peanuts, get monkeys."
    Als je pinda's betaald, verwacht je een olifant maar je krijgt monkeys dat ook gelijk dan zijn aan mensen die niet veel van servers afweten of misbruikers. Onwetend zijn betekend niet dat er misbruikers zijn. Veel beginners kiezen een goedkope hoster en begint met programmeren en weten niet wanneer 'limit 1' gebruikt moet worden. Dus het is mogelijk dat het klant veel kracht daardoor verliest en mogelijk iets verpest voor de ander gebruikers. Uiteraard vaak maakt het niet uit maar als het server vol zit. Dan....
    Ik heb werkelijk nog nooit zo veel onzin in een enkele post gelezen. Mijn god.

----
    WIPA Nederland - https://wipa.nl
    Skynet ICT B.V. - The cause of the problem is: the printer thinks its a router.

Versio webhosting.
    geregistreerd gebruiker
    165 Berichten
    Ingeschreven
    11/09/10

Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    6 Berichten zijn liked

Naam: Laurens Dragicevic

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CharlieRoot Bekijk Berichten
    Ik heb werkelijk nog nooit zo veel onzin in een enkele post gelezen. Mijn god.

----
    WIPA Nederland - https://wipa.nl
    En die van jou is zinnig?, ben ermee eens dat er redelijk omslachtig wordt gepraat. Maar i.p.v. een onzin post te maken kan je minimaal vertellen op welke punten je ermee niet eens bent, of kan je iets zinnigs voor deze topic zetten.

Versio webhosting.
    Programmeur / Hoster
    3.952 Berichten
    Ingeschreven
    20/06/06

Post Thanks / Like
    Mentioned
    28 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    647 Berichten zijn liked

Naam: John Timmer
    Bedrijf: SystemDeveloper.NL
    Functie: Eigenaar
    URL: www.systemdeveloper.nl
    KvK nummer: 14083066
    View johntimmer's profile on LinkedIn

Of we zeggen niks meer in een ervaringen-gevraagd-topic waarin 99% concurrenten zitten en drinken een pot bier. Voor 50 cent kan TS zichzelf de ervaring wel opdoen, lijkt me
    SystemDeveloper.NL - 64BitsWebhosting.EU : Softwareontwikkeling & Hosting freaks

Versio webhosting.
    geregistreerd gebruiker
    24 Berichten
    Ingeschreven
    16/12/14

Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    0 Berichten zijn liked

Naam: John Korten
    Bedrijf: SA-Hosting
    Functie: Eigenaar
    URL: www.sa-hosting.nl

Hb een reseller account gehad, na een paar maanden werd deze super traag, nu bij fxw loopt als een zonnetje.
    Heb nog wel mijn domeinnamen bij versio staan, is niet duur.

Pagina 2 van de 2 Eerste 1 2

Webhostingtalk.nl

Contact

• Rokin 113-115
  • 1012 KP, Amsterdam
  • Nederland
  • Contact
© Copyright 2001-2026 Webhostingtalk.nl.
Web Statistics