Resultaten 1 tot 15 van de 50
Pagina 1 van de 4 1 2 3 ... LaatsteLaatste
Geen
    Versio en hun angemene voorwaarden in hun voordeel.
    geregistreerd gebruiker
    10 Berichten
    Ingeschreven
    31/05/13

Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1 Berichten zijn liked

Bij Versio doen ze weer aan hun kortingscode actie voor een gratis domeinnaam.
    Met hun eigen algemene voorwaarden. Ik moet ze nakomen, maar zij blijkbaar niet.
    48uur was mij gevraagd voor alles in te vullen. Dit heb ik gedaan. Zij geven in hun algemene voorwaarden 48 uur de tijd om de kortingscode te geven.
    Wel, zij komen hun voorwaarden dus niet na.
    Na een conversatie met een Chat medewerker werd ik nog erger misnoegd.
    Dit uitermate onaangenaam gesprek kan U hier nalezen:

Wesley Berendsen
    Welkom bij onze live chat. Ik help u graag met het beantwoorden van korte en snelle vragen over onze diensten, ons klantenpaneel en de verschillende controle panelen zoals DirectAdmin en SolusVM. Voor overige vragen vragen wij u contact op te nemen met support@versio.nl.

Pieter
    Hallo

Ik had graag wat info gehad betreffende mijn versio kortingscode

Wesley Berendsen
    alle info en voorwaarden staan in de mail die u gehad heeft

Pieter
    Klopt, ik heb alles gedaan volgens wat er gevraagd werd

Ik heb meer als 48uur gewacht

maar nog geen bevestiging of iets dergelijk gekregen

Wesley Berendsen
    u moet het op alle 3 de pagina's doen, het kan maximaal 5 dagen duren voor wij alles verwerkt hebben omdat wij dit handmatig moeten controleren.

Pieter
    Dit is niet volgens Uw eigen voorwaarden begrijp ik dan

Want ik citeer de e-mail: 'Binnen 48 uur na het toevoegen van uw recensies zal ons systeem u de kortingscode toesturen.'

Wesley Berendsen
    het is op het moment drukker dan anders. anders wordt dit gewoon verwerkt.

Pieter
    Maar dat is toch niet per definitie mijn verantwoordelijkheid? Ik dien te voldoen aan Uw voorwaarden, dat doe ik ook. Dan vind ik toch dat ik het recht heb om ditzelfde van Uw kant te verwachten?

Wesley Berendsen
    zoals ik net aangaf, is het drukker dan anders, als het rustiger was dan was dit gewoon op tijd verwerkt. U kan ook het begrip opbrengen dat het nu wat drukker is dan anders en dat het wat langer duurt.

Pieter
    Ja, maar dat is niet mijn oorzaak zoals u zelf ook wel kan inzien neem ik aan. U kan toch ook begrip tonen dat de voorwaarden niet enkel in Uw voordeel horen te spelen, neem ik aan?

Wesley Berendsen
    Ik ga er geen discussie over aan, het is eenmaal drukker dan anders. Wij vragen hier het begrip voor. U zal toch moeten wachten tot wij het verwerkt hebben. Fijne dag verder.

Thank you for your chat. Feel free to contact us again!

geregistreerd gebruiker
    27 Berichten
    Ingeschreven
    09/08/13

Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    0 Berichten zijn liked

Bedrijf: WiNC Hosting
    Functie: Eigenaar/owner, Web Hosting bedrijf
    URL: www.winc-hosting.nl

Waow.. Klinkt als service... dat kan disney.com beter, haha
    Laatst gewijzigd door The-BosS; 09/08/13 om 23:08. Reden: Lijkt me duidelijk

geregistreerd gebruiker
    2.562 Berichten
    Ingeschreven
    30/07/06

Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    37 Berichten zijn liked

Registrar SIDN: Nee
    KvK nummer: N/B

Blij dat wij niet meer in de shared hosting zitten, als dit het gedrag van de hedendaagse consument is, houd ik mijn hart vast voor de toekomst.

geregistreerd gebruiker
    1.418 Berichten
    Ingeschreven
    13/09/08

Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    215 Berichten zijn liked

Naam: Chris van Winden
    Bedrijf: Verkocht 😉
    URL: chris.cfmweb.nl

Hey, als je het niet waar kunt maken moet je het niet beloven...

geregistreerd gebruiker
    27 Berichten
    Ingeschreven
    09/08/13

Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    0 Berichten zijn liked

Bedrijf: WiNC Hosting
    Functie: Eigenaar/owner, Web Hosting bedrijf
    URL: www.winc-hosting.nl

Hij hoeft alleen maar een beetje begrip te tonen en sorry te zeggen.. Ik vind zijn reactie buitengewoon heftig..

geregistreerd gebruiker
    10 Berichten
    Ingeschreven
    31/05/13

Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1 Berichten zijn liked

@Santema
    Het gaat mij niet om die korting, noch om de vertraging. Het gaat mij om het feit dat een Versio medewerker niet wil toegeven dat het bedrijf niet voldoet aan de door haarzelf opgelegde voorwaarden.
    Iets wat juist het gedrag is in het bedrijfsleven, niet in de huis tuin en keukenhosting. Jij gaat akkoord met wat voorwaarden, dan dient dit wederzijds te zijn...
    Het is op kleine schaal waar grote bedrijven rechtzaken rond aanspannen. Sorry maar ik heb evenzeer rechten als plichten als consument.

In plaats van een verontschuldiging en zeggen dat ze er alles aan zullen doen -wat voor mij een meer dan acceptabel antwoord was- krijg ik hier het gevoel dat mij verweten wordt, dat ik achter iets vraag waar ik recht op heb.
    Sorry maar dat vind ik het woord service geenszins waardig!
    Bovendien in plaats van in de dialoog te gaan gaat men mij afschepen, disconnecteren en zelfs verbannen uit de chat. Dat is helemaal het toppunt!

geregistreerd gebruiker
    2.562 Berichten
    Ingeschreven
    30/07/06

Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    37 Berichten zijn liked

KvK nummer: N/B

Hoeveel uur heb je gewacht voordat je de chat begon, 50? Het is vakantietijd, dan kunnen dingen wel eens wat langer duren. Als je zoveel haast met je domeinnaam, van 3 euro, hebt, dan betaal je hem toch gewoon?

En hoewel ik het gedrag op de chat niet bijzonder klantvriendelijk vind, verbaas ik me er ook niet over. Je zit bij een low budget/low service provider, dat weet je van te voren. Daarnaast vind het ik het taalgebruik van de chatmedewerker ook bijzonder slecht, maar goed.

geregistreerd gebruiker
    10 Berichten
    Ingeschreven
    31/05/13

Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1 Berichten zijn liked

Het is vakantietijd en ze beslissen nu juist die actie te starten, dan dienen zij daar op voorbereid te zijn.
    Dat zij achterstallig zijn op hun administratie is niet mijn probleem. Het gaat mij niet om de domeinnaam, de wachttijd maar de manier waarop!

För Sverige i tiden
    2.859 Berichten
    Ingeschreven
    21/02/06

Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    10 Berichten zijn liked

KvK nummer: 37128170

Wat een gedoe om 1 euro korting.

moderator
    8.233 Berichten
    Ingeschreven
    29/03/03

Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    266 Berichten zijn liked

Naam: Ron
    Ondernemingsnummer: nvt

Triest dat je als hoster je recensies moet kopen. Evenzo triest dat mensen voor 1 lullige euro daar tijd in steken + er een chat aan besteden.

Rackhosting colocatie
    326 Berichten
    Ingeschreven
    17/07/10

Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    25 Berichten zijn liked

KvK nummer: 58096140

De "medewerker" is wellicht niet de vriendelijkste, agree maar geeft wel een reden aan dat het wat langer duurt.

anderzijds, een euro en daar zoveel ophef voor dat je er zelfs tijd aan besteed om hier een topic te openen?

geregistreerd gebruiker
    84 Berichten
    Ingeschreven
    07/06/09

Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    15 Berichten zijn liked

Naam: Michael
    URL: boekee.net
    Registrar SIDN: nee
    KvK nummer: nvt

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SHQ Bekijk Berichten
    De "medewerker" is wellicht niet de vriendelijkste, agree maar geeft wel een reden aan dat het wat langer duurt.

anderzijds, een euro en daar zoveel ophef voor dat je er zelfs tijd aan besteed om hier een topic te openen?
    Prijs lijkt me niet zo heel erg relevant. Het gaat er om de voorwaarden die ze stellen, die moet je aan beide kanten nakomen. Ze hadden kunnen weten dat het met die actie drukker zou worden, daar had op ingespeeld moeten worden. Of het dan om 1 of om 10 euro gaat of het nou om low budget gaat of niet, voorwaarden zijn voorwaarden.

Zou wel makkelijk zijn klanten af te wimpelen "ja de voorwaarden stellen niet veel voor, dat komt omdat we low budget zijn en voor weinig centjes.

Sent from my Nexus 4 using webhostingtalk mobile app

geregistreerd gebruiker
    10 Berichten
    Ingeschreven
    31/05/13

Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1 Berichten zijn liked

Inderdaad, ik maak geen commotie owv het bedrag (wat overigens 4 euro is), maar uit principe.
    Versio's algemene voorwaarden hoeven toch niet enkel in de consument zijn nadeel te spelen?
    Al was het bedrag nu een eurocent, dan nog zou ik dit topic geopend hebben, ik ben verontwaardigd door het gebrek aan klantvriendelijkheid.
    Of het nu gaat over iets wat ik 'gratis' krijg of iets waarvoor ik betaal, het valt onder dezelfde noemer!

Ik schrijf overigens over hosting waarvan ik echt tevreden ben, spontaan reviews. Dat versio ze moet kopen profileert enkel hunzelf.
    Als ze dan hun voorwaarden niet eens kunnen nakomen is het helemaal te veel voor mij.

Professionele Webhosting
    4.394 Berichten
    Ingeschreven
    14/03/05

Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    38 Berichten zijn liked

Naam: erwin
    Registrar SIDN: nee
    KvK nummer: 18078304

Wat een heisa om 1 euro die ze heus wel zullen betalen, ik vind het van V een zielige vertoning om recensies te kopen maar de klanten die hierom een pakket pakken zijn nog vele malen zieliger.

Een klant die na 48 uur al begint te mekkeren over 1 euro, of die voorwaardes er nu zijn of niet doet niet terzake als het beloofd is zal het komen het zij met wat vertraging simpel zat.
    Maar om daar zo'n heisa over te maken.

Als je goede support en snelle respons wilt zul je wat mee uit moeten geven dat is een feit, het komt nu net op mij over shit ik kan geen ijsje meer kopen omdat ik maar liefst 1 hele euro nog niet heb gekregen.
    Ik zou als hoster uit principe ook nog 6 weken wachten om de euro te storten man man wat kan jij van een mugje een grote olifant maken.

Rackhosting colocatie
    326 Berichten
    Ingeschreven
    17/07/10

Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    25 Berichten zijn liked

KvK nummer: 58096140

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door boekee Bekijk Berichten
    Prijs lijkt me niet zo heel erg relevant. Het gaat er om de voorwaarden die ze stellen, die moet je aan beide kanten nakomen. Ze hadden kunnen weten dat het met die actie drukker zou worden, daar had op ingespeeld moeten worden. Of het dan om 1 of om 10 euro gaat of het nou om low budget gaat of niet, voorwaarden zijn voorwaarden.

Zou wel makkelijk zijn klanten af te wimpelen "ja de voorwaarden stellen niet veel voor, dat komt omdat we low budget zijn en voor weinig centjes.

Sent from my Nexus 4 using webhostingtalk mobile app
    Klant heeft hoster gevraagd, deze geeft aan dat het door drukte wat langer duurt onverhoopt.
    algemene voorwaarden zijn een richtlijn als het ware, overmacht houd je soms. Deze drukte zou je dus als een overmacht kunnen beschouwen. Er zijn geen diensten "plat"
    enkel de 4 euro komt paar dagen later...

In alle algemene voorwaarden van alle bedrijven staat dat klanten binnen een periode moeten betalen, 80% van die betaaltermijnen worden overschreden.
    als het nu om 10.000 euro gaat, dan geef ik je (deels) gelijk maar dan nog als de hoster een goede reden aangeeft en de dienstverlening is voor de rest in orde moet er realistisch gebleven worden.

de tijd en moeite die er nu in gaan zijn totaal niet in verhouding in elk geval.
    Laatst gewijzigd door SHQ; 10/08/13 om 11:46.

Pagina 1 van de 4 1 2 3 ... LaatsteLaatste

Webhostingtalk.nl

Contact

• Rokin 113-115
  • 1012 KP, Amsterdam
  • Nederland
  • Contact
© Copyright 2001-2026 Webhostingtalk.nl.
Web Statistics