Wesley Berendsen
Welkom bij onze live chat. Ik help u graag met het beantwoorden van korte en snelle vragen over onze diensten, ons klantenpaneel en de verschillende controle panelen zoals DirectAdmin en SolusVM. Voor overige vragen vragen wij u contact op te nemen met
support@versio.nl.
Pieter
Hallo
Ik had graag wat info gehad betreffende mijn versio kortingscode
Wesley Berendsen
alle info en voorwaarden staan in de mail die u gehad heeft
Pieter
Klopt, ik heb alles gedaan volgens wat er gevraagd werd
Ik heb meer als 48uur gewacht
maar nog geen bevestiging of iets dergelijk gekregen
Wesley Berendsen
u moet het op alle 3 de pagina's doen, het kan maximaal 5 dagen duren voor wij alles verwerkt hebben omdat wij dit handmatig moeten controleren.
Pieter
Dit is niet volgens Uw eigen voorwaarden begrijp ik dan
Want ik citeer de e-mail: 'Binnen 48 uur na het toevoegen van uw recensies zal ons systeem u de kortingscode toesturen.'
Wesley Berendsen
het is op het moment drukker dan anders. anders wordt dit gewoon verwerkt.
Pieter
Maar dat is toch niet per definitie mijn verantwoordelijkheid? Ik dien te voldoen aan Uw voorwaarden, dat doe ik ook. Dan vind ik toch dat ik het recht heb om ditzelfde van Uw kant te verwachten?
Wesley Berendsen
zoals ik net aangaf, is het drukker dan anders, als het rustiger was dan was dit gewoon op tijd verwerkt. U kan ook het begrip opbrengen dat het nu wat drukker is dan anders en dat het wat langer duurt.
Pieter
Ja, maar dat is niet mijn oorzaak zoals u zelf ook wel kan inzien neem ik aan. U kan toch ook begrip tonen dat de voorwaarden niet enkel in Uw voordeel horen te spelen, neem ik aan?
Wesley Berendsen
Ik ga er geen discussie over aan, het is eenmaal drukker dan anders. Wij vragen hier het begrip voor. U zal toch moeten wachten tot wij het verwerkt hebben. Fijne dag verder.
Thank you for your chat. Feel free to contact us again!