Bron: http://tweakers.net/nieuws/89738/kla...a-storing.html
Wel pijnllijk nu ze net hun Aurora cloud aan het promoten zijn..
Iemand die weet wat er technisch fout is gegaan? Welke storage ze gebruiken,..

Bron: http://tweakers.net/nieuws/89738/kla...a-storing.html
Wel pijnllijk nu ze net hun Aurora cloud aan het promoten zijn..
Iemand die weet wat er technisch fout is gegaan? Welke storage ze gebruiken,..
Xenius.be | Our solutions, our products, your success !
Ze draaien volgens mij Nexenta als storage, geen leuke situatie in ieder geval.
Sterkte daar!
Idd, sterkte!
SystemDeveloper.NL - 64BitsWebhosting.EU : Softwareontwikkeling & Hosting freaks
Is dit niet de tweede soortgelijke storing die ze hebben? Kan me van een half jaar tot een jaar terug ook iets dergelijks bij hen herinneren. Ik hoop voor hen en de klanten dat ze toch nog somehow wat recentere files gerestored kunnen krijgen.
half jaar geleden met een VPS node zelfde soort geval. Kapotte raidarray en toen helemaal geen backups.
[edit]Al moet ik wel zeggen dat ze dit voortvarend oppakken[/edit]
Laatst gewijzigd door davinci; 17/06/13 om 13:17.
onderschrift!
2 weken dataverlies lijkt me zwaar overdreven. Ik neem aan dat MySQL niet op fileservers draaide, en de meest veranderende data zit natuurlijk in je database. Dus het is gaat misschien om die paar veranderde scriptjes, plus dat het wss alleen de fileserver head is, dus de data zal nog wel intact op de disk arrays staan gok ik.
Als je echt 2 weken terug moet met backups, dan zie ik hier een 'mooi' leermoment.
SystemDeveloper.NL - 64BitsWebhosting.EU : Softwareontwikkeling & Hosting freaks

Op hun NOC staat meer info, en mysql en mail ed.. is niet geimpacteert..
Als ik het goed begrijp is er iets mis gegaan tijdens het overfalen van hun actieve naar passieve (backup? ) cluster en moet men daarom terugvallen naar andere backups (oudere..)
Sterkte daar !
Xenius.be | Our solutions, our products, your success !
Sterkte PCextreme!

Heel erg veel sterkte!
Marin Heideman (DigiState B.V.)

Tools die handig zjn voor ISPs vind je natuurlijk bij Tools 4 ISP.