Meestal tussen 16:00 en 23:00, ik heb vorige week ook nog binnen 5 uur reactie gehad. Mail verstuurd naar support@ op 15:12 en reactie ontvangen op 19:47 (van John).
Stuur eens van een ander e-mail adres / een andere server. Misschien dat je e-mail bij DA wordt geblokkeerd?
DreamHost.nl Web hosting - cPanel hosting om bij weg te dromen.
Voldoe je wel helemaal an de eisen? Als ze je niet serieus nemen kan het ook zijn dat ze geen reactie geven?
Want, niet lullig bedoelt, maar als je ze deze link hebt gegeven: http://robinboorsma.nl/1_4_VPS-Hosting.html zou ik nog kunnen indeken dat er geen reactie komt (en ook als je de mail in hetzelfde steenkolen engels hebt geschreven)
Laatst gewijzigd door Marin; 08/06/13 om 18:20.
Marin Heideman (DigiState B.V.)
Lijkt me dat indien je niet aan de eisen voldoet ze toch wel even een reactie retourneren ipv geen.
DreamHost.nl Web hosting - cPanel hosting om bij weg te dromen.
Nou.... Directadmin krijgt nogal een hoop support vragen en zelfs linux systeembeheer vragen volgens mij.
Ze zijn af en toe kortaf, als de kous af is dan is het klaar. Wellicht is het netjes dat ze een reactie doen met de mededeling dat TS niet in aanmerking komt maar ik zie het zo gebeuren dat het direct richting trash gaat omdat ze er geen energie in willen steken.
Heel strict genomen voldoe je niet aan de eisen:
To qualify for internal pricing you must be a dedicated server provider or dedicated server reseller. Web hosts do not qualify for internal pricing unless they also sell dedicated servers. Internal licenses must always be sold with a server (reselling the licenses by themselves is not permitted).
Dat ze ook VPS licenties verhuren is leuk meegenomen, en handig maar ze willen toch echt dat hun partners dedicated servers minimaal verhuren omdat daar het geld zit...
En je kan ze natuurlijk ook altijd even bellen?

Huib, ook voor VPSsen zijn deze regels geldig.
Met vriendelijke groet, Yourwebhoster.eu - Managed VPS diensten met Epyc performance op 100% SSDs
Lees hier de webhostingtalk.nl forum regels en voorwaarden!
+1 780 999**** en die sterretjes weet je zelf wel te vinden