Source: sidn.nlRoelof Meijer, algemeen directeur SIDN, is genomineerd voor ‘Arnhemse Ondernemer van het jaar’. Op...
Het mooi voor Arnhem om bedrijven als SIDN maar ook als bijv CITO in de stad te hebben! proficiat

...ondernemer? Ze bedoelen toch zeker bestuurder. Nogal een verschil.
SIDN-directeur Roelof Meijer is óók ondernemer?!
Geplaatst op 21 maart 2013 door Arnout Veenman
SIDN-directeur Roelof Meijer is genomineerd voor een prijs, als je kijkt naar de succes die hij heeft geboekt met de stichting waar hij bestuurder van is, dan is dat niet geheel onterecht. De bewuste prijs is de Arnhemse Ondernemer van het Jaar prijs. Nu wist ik helemaal niet dat Roelof óók ondernemer is. Zou hij soms in het weekend een succesvol imperium van bloemenkarren in het centrum van Arnhem exploiteren of een ijssalon of in de avonduren met groot succes bijklussen als computer service aan huis? [ Less meer >
MultiMaak - Voor persoonlijke cadeau's en relatiegeschenken!
Lijkt steeds meer op een DGA........
Ehhh ik ben DGA maar toch echt ondernemer dus dat staat er los van denk ik.
En we kunnen zeuren over Roelof natuurlijk, maar hij is wel ondernemend...
Zorgt de SIDN voor werkgelegenheid in Arnhem dus kan het gezien worden als een onderneming.
Mocht hij winnen kunnen wij als SIDN deelnemer ook een beetje als winnaar gezien worden.
Tenslotte zijn wij als "ondernemers" veranderwoordelijk voor het succes van de NL....
Even los van het heel exact interpreteren van de definitie van 'ondernemer', denk ik toch dat met logisch nadenken Roelof Meijer niet een ondernemer is te noemen. Uiteraard zorgt hij voor werkgelegenheid en is een stichting met zoveel personeel ook iets waaraan je moet leidinggeven, maar een ondernemersprijs naar hem vind ik wel erg raar.
In principe zou hij gewoon in dienst moeten zijn van de SIDN deelnemers, of van de Nederlandse overheid. Maar zo een losse stichting als een onderneming gaan draaien vind ik echt te ver gaan. Zijn plannen vind ik over het algemeen helemaal niet in het voordeel werken van de .nl TLD en de SIDN deelnemers. Daarnaast worden de dingen die hij wel goed zou moeten doen, helemaal niet goed gedaan (getuige de soms langdurige storingen).
Maar goed, dat is mijn mening. Misschien begrijp ik het gewoon verkeerd.