En als je niet betaald ziet ook heel de buurt de openbare verkoop uiteindelijk dus waarom zou een melding dat de klant niet betaald dan niet mogen.
Ervaring leert wel dat men dan ineens wel kan betalen, want anderen zien ook ineens wat voor vlees ze in de kuip hebben.
Kijk neemt een klant netjes contact op heb je een ander verhaal maar als een klant gewoonweg te lam is om ergens op te reageren dan moet ie het zelf maar eens voelen.
Het is nl altijd de schuld van een ander nooit van de wanbetaler.
Ja en als die klant nergens op reageert dan heb jij pech, zet je zijn toko offline en bezoekers zien dat denken ze ook wel 2x na.Ik vind het juist om klanten af te sluiten (of de dienst te onderbreken), maar niet juist om aan derden duidelijk te maken waarom. Dat is een zaak tussen klant en leverancier.
Ik ben geen bank, het is wel typisch als je het zo doet dat ze ineens wel kunnen bellen en kunnen betalen dus conclusie in eerste instantie ze maken me toch niks als ik niet betaal maar waar raak je ze het hardste mee gewoon met gelijke munt terugbetalen.
Dit werkt 100x beter dan een incassobureau waar ze van weten dat die net zoveel kunnen als jij en ik.