Datahouse Den Haag gaat toch niet al dicht Pantsy?

Datahouse Den Haag gaat toch niet al dicht Pantsy?
9 november j.l. was de officiële opening, dus lijkt me niet. Maar als de genset nu al te koop staat is dat natuurlijk wel apart.
colocenter.nl - Een van de duurzaamste datacenters van NL, PUE < 1,10 en dalend

Is het niet dat ze de oude verkopen als ze een andere geregeld hebben? Dat lijkt mij voor niemand een probleem, ik neem aan dat zolang er klanten staan ze zorgen dat er een noodstroomvoorziening met voldoende capaciteit is.
Tools die handig zjn voor ISPs vind je natuurlijk bij Tools 4 ISP.
Dit kost ze ook wel klanten denk ik (het zou ze mij als klante kosten). Zet mij toch aan het denken. Is de eigenaar van het DC nou zo dom of zit het DC gewoon in de rode cijfers.
Sorry en misschien heel flauw en extreem onder de gordel, maar dat Datahouse/GrafiX uberhaupt nog niet failliet is verbaast mij ten zeerste.
Mijn beste beslissing ooit is geweest om daar weg te gaan.
En het lijkenpikken is begonnen
Bas op 24 januari 2013 om 11:23
Beste potentiele klant: Mocht u conculega’s in de regio overwegen, kijk eens naar [piep] grootste (tier3) datacenter [piep] en [piep], en neem contact met ons op via [piep]. Carrier neutraal, met een gerealiseerde uptime van 100% sinds 2010, 100% duurzaam en competitief in alle opzichten!
Ach ja de een zijn dood is de ander zijn ... ik ben blij dat wij nooit voor datahouse hebben gekozen, ben heel tevreden met het datacenter waar wij nu zitten.

Ik hoor van diverse mensen inderdaad dat de mail die hier ook gepost is, het enige is dat ze gehoord hebben. Een reden krijgen ze niet.
Althans, niet de echte reden waarom het zo plotsklaps zou moeten.
Beetje gek allemaal dat datahouse. Hier ook al eens contact gezocht voor in België voor een "backup" projectje racks te plaatsen. De communicatie liep al stroef, dus toch maar niet gedaan. Goede beslissing toen genomen.
Blijkbaar vallen de datacenters één voor één af, raar.
Uit vertrouwelijke bronnen heb ik vernomen dat Datahouse haar rekeningen niet betaald.
Spijkenisse hebben ze een jaar lang geen huur betaald, daarna zijn ze eruit gezet. Capelle is ook geen huur betaald. Alkmaar geen huur betaald. Ze betalen helemaal niemand. Maar de tijd zal het leren.

Voor we wat met modder gooien...hoe vertrouwelijk zijn die bronnen dan?